Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

My Top 5 Palettes!

Καλησπέρα κορίτσια!
Να'μαι πάλι έστω και καθυστερημένα!

Είχα στα σχέδια να σας ετοιμάσω κάποιο review αλλά επειδή έχω πάθει μια ψύχωση με τις παλέτες τελευταία προτίμησα να σας δείξω τις 5 πιο αγαπημένες μου!


Αυτές οι 5 παλέτες είναι αγαπημένες για διάφορους λόγους και θα σας τους πω όλους! :)
Καταρχήν να αναφέρω οτι γενικά προτιμάω τις παλέτες απο τις μονές σκιές και λόγω ποικιλίας χρωμάτων αλλά και λόγω έλλειψης χώρου!


Μια απο τις αγαπημένες μου παλέτες αυτό το διάστημα είναι απο την Carlo Di Roma... Για ένα smokey αποτέλεσμα είναι οτι πρέπει όπως επίσης και για ένα έντονο αλλά απλό καθημερινό μακιγιάζ! Εξαιρετική απόδοση και διάρκεια και κομψότατη συσκευασία! Απλά λατρεμένη! :)


Δεν θα μπορούσε να λείπει έστω μια παλετίτσα της Essence! Εχουν ικανοποιητικότατη απόδοση χρώματος και διάρκεια! Περιέχει γήινα χρώματα καθώς και κάποια φωτεινά-ζωντανά που μου θυμίζουν παραλία και ένα όμορφο και χρήσιμο πινελάκι! Καλοκαιρινή θα την χαρακτήριζα αλλά αν έχεις όρεξη να παίξεις με πολλά χρώματα την χρησιμοποιείς όποτε θέλεις!


Να και μια παλετίτσα για την οποία δεν έχω να σας δώσω απολύτως κανένα στοιχείο!
Πριν χρόνια την είχα πάρει μαζί με μια συσκευασία σερβιέτες EveryDay... Δεν θυμάμαι να είχε την επωνυμία κάποιας εταιρείας, ειλικρινά! :( Οταν λέμε όμως οτι έχει τρομερές σκιές το εννοούμε!!! Εχουν ασύλληπτη διάρκεια, τρομερή απόδοση και περιέχει 3 gloss και 1 ρουζάκι με πολύ καλή απόδοση χωρίς όμως αυτό να σημαίνει οτι δεν μπορείτε να χτίσετε το επιθυμητό αποτέλεσμα! :) Η λεπτομέρεια οτι έχει και καθρεφτάκι είναι αξιοσημείωτη... :)


Το πιο πρόσφατο απόκτημα μου είναι αυτή η παλέτα της εταιρείας Toyoko και ας αναφέρω κάπου εδώ οτι δεν είχα δοκιμάσει ξανά προιόντα της Toyoko! Την κέρδισα απο το giveaway της Μαρίας απο το Maria's Beautiful World και την έχω κατευχαριστηθεί! Οι ψυχρές αποχρώσεις της κάτω σειράς είναι τρομερές όπως και οι ζεστές αποχρώσεις της πάνω σειράς για ένα πιο απλό καθημερινό μακιγιάζ! Το ρούζ είναι σκούρο αλλά χτίζεται και με ελαφρύ χέρι το αποτέλεσμα είναι μια χαρά!!! :) Δεν γνωρίζω αν βγαίνουν και σε άλλους χρωματικούς συνδιασμούς ή όχι ούτε πόσο κοστίζουν! Εν καιρό όμως θα τις ξαναπροτιμήσω σίγουρα! :)


Τέλος, η παλέτα με τις 12 γήινες αποχρώσεις της εταιρείας Sunkissed δεν υπήρχε περίπτωση να λείπει απ'αυτό το post! Εχει όλα τα χρώματα που λατρεύω και θέλω να φοράω συνέχεια! Αν πρέπει να πω κάποιο αρνητικό θα έλεγα απλά οτι δεν έχουν μεγάλη ποσότητα... 12 σκιές = 8 γραμμάρια... :( Είναι όμως πολύ οικονομική, κοστίζει μόλις 4,60! Θα την αγοράσω ξανά οπωσδήποτε..!!!

Αυτά για σήμερα κορίτσια! Θα ήθελα πολύ να μου πείτε αν έχουμε κάποια κοινή αγαπημένη παλέτα και τη γνώμη σας για τις δικές μου αγαπημένες, αν τις έχετε δοκιμάσει κλπ.!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

10 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι λοιπόν! Την έχω κι εγώ φυσικά την παλέτα Toyoko! Απο τις άλλες δεν έχω δοκιμάσει καμία αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για την Essence! Επίσης θέλω πολύ να δοκιμάσω της Sunkissed! Πολύ οικονομική και με πολλά ωραία χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται οτι μ'άρεσε πάρα πολύ! Ευχαριστώ!!! :)
      Να δοκιμάσεις και Essence και Sunkissed, είναι πολύ καλές!! :):)

      Διαγραφή
  2. αυτές από τις σερβιέτες τις έχω σχεδόν όλες και είναι τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ όμορφες !!! Ζητω οι every day xexexe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες! Έχει τύχει να πάρω κι εγώ σκιές από σερβιετάκια και είναι αρκετά καλές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου έχεις βραβείο!!
    http://efilovesbeauty.blogspot.com/2013/12/my-liebster-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή