Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Αγαπημένα Οκτωβρίου... ☆

Καλησπέρα! :)

Βρήκα επιτέλους χρόνο να σας δείξω τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε!
Δεν είναι πολλά γιατί απλά δεν θέλω να σας δείχνω τα ίδια και τα ίδια μιας και προσπαθώ να τελειώσω κάποια προιόντα... Θα σας δείξω απλά αυτά που ξεχώρισα! :)


Προσπαθώ όσο μπορώ να μην αμελώ τον καθαρισμό του προσώπου ασχέτως πόσο κουρασμένη μπορεί να είμαι... Και το τελευταίο διάστημα το καθαριστικό gel της Kueshi απο το Femme-Fatale με έβγαλε κυριολεκτικά ασπροπρόσωπη! Αναλυτικό review - post θα ετοιμάσω σύντομα άρα λεπτομέρειες θα σας πω τότε! :)

Μετά το λούσιμο ψέκαζα κάθε φορά τα μαλλιά μου με το spray Aqua Light της Pantene! Γενικά τα προιόντα της Pantene δεν κάνουν για το δικό μου μαλλί (έχω χρόνια πλέον να αγοράσω σαμπουάν της Pantene) αλλά αυτό το spray κάνει θαύματα! Κοντεύει να τελειώσει και δυστυχώς έχει καταργηθεί! :( Αφήνει τα μαλλιά πραγματικά ανάλαφρα, μοσχομυρίζουν και λάμπουν! Το ευχαριστήθηκα ειλικρινά! :)


Απο μακιγιάζ ξεχώρισα την μάσκαρα της Golden Rose! Κάνει εκπληκτικό διαχωρισμό, δίνει υπέροχο μαύρο χρώμα και ιδίως για κάθε μέρα είναι εξαιρετική!!! Ενα lip gloss που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα είναι απο την MUA της σειράς "Out There Plumping" στην απόχρωση "Buff"! Οπως βλέπετε είναι ένα ιδιαίτερο nude χρωματάκι και ως φαν των διακριτικών χρωμάτων στα χείλη το λάτρεψα! Στα μάτια έδινα διακριτική λάμψη με τη σκιά της Victoria Silk Touch που βρίσκουμε στα Jumbo! Την εφάρμοζα στο κινητό βλέφαρο και τόνιζα την γωνία και την κόγχη με την διπλή σκιά της Avon απο την σειρά Colortrend στην απόχρωση "Earth"! Πολλή καλή απόδοση και εξαιρετική διάρκεια! :)

Ας δούμε και τα swatches...


Αυτά τα ολίγα για σήμερα κορίτσια!
Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα προιόντα που σας έδειξα!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx


18 σχόλια:

  1. οι δυο σκιες μου αρέσουν και εμένα πολυ , τα αλλα δεν τα εχω τεσταρει , καλο απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ ωραίες!! :)
      Καλό απόγευμα και σε σένα Νίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχα όλα!! Το lip gloss και οι σκιες εχουν τέλειο χρώμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι υπέροχα τα χρώματα!! Φιλιά! :*

      Διαγραφή
  3. Το Kueshi δεν το είχα ξανακούσει, περιμένουμε και το review σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ομορφα όλα!!Θέλω να δοκιμάσω το Kueshi!!Από που το αγόρασες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κοριτσάκι μου! :)
      Μου το στείλανε για review απο το https://www.facebook.com/femmefatale.gr !

      Διαγραφή
  5. πολύ όμορφο post :) αλλά επίτρεψέ μου να διαφωνίσω κάπως με το gel καθαρισμού :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, αλήθεια? :Ο Κρίμα... :(
      Στο δικό μου δέρμα πάντως έχει κάνει πολύ καλή δουλειά! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία όλα τα αγαπημένα σου!:) Υπέροχα χρώματα στις σκιές!!:)xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το post σου,δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά μου φαίνετε πολύ ωραίο το lip gloss από MUA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και πολύ ωραίο και οικονομικό!! :):)

      Διαγραφή
  8. Κρίμα που καταργήθηκε το σπρέυ της Pantene,γιατί ακούγεται πραγματικά πολύ ενδιαφέρον!! Χρησιμοποιώ και εγώ το lip gloss της MUA, σε διαφορετική απόχρωση, και ειναι πολύ καλό!Το εχω λατρεψει και εγώ! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είχε καταργηθεί θα το αγόραζα σίγουρα... Αλλά αφού καταργήθηκε θα αγοράζω πλέον μόνο λαδάκια ή θερμοπροστατευτικά! :) Είναι πολύ καλά τα προιόντα της MUA, αν πάνε όλα καλά Χριστούγεννα θα λάβω κάποια πραγματάκια κι ανυπομονώ τρελά!! :):):)

      Διαγραφή