Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013

Vanilla by Bettina Barty

Καλησπέρα σε όλους!

Η αφορμή γι'αυτό το post ήταν μια απορία...
Συμβαίνει και σε εσάς μόλις πιάσουν τα κρύα να αναζητάτε πιο βαριές και ζεστές μυρωδιές? Δεν πρόλαβε καλά-καλά να έρθει η ψύχρα και αμέσως έψαχνα να βρω βανίλιες... :Ρ

Ανέκαθεν με τη μυρωδιά της βανίλιας είχα ένα κόλλημα... Απο αρώματα, αφρόλουτρα, ενυδατικά σώματος (καλλυντικά γενικότερα) μέχρι κεριά, τσαγάκια και τρέχει και δεν συμμαζεύεται...!!!

Ετσι λοιπόν θυμήθηκα ένα ολοκληρωμένο σετάκι που είχα αγοράσει καιρό πριν και ξεκίνησα ήδη να το χρησιμοποιώ!


Αν σας αρέσει η μυρωδιά της βανίλιας σας το προτείνω αλλά αν δεν θέλετε τις πολύ βαριές μυρωδιές καλύτερα να το αποφύγετε γιατί ναι μεν μυρίζει βανίλια αλλά έχει πολύ βαρύ άρωμα και όχι μόνο το αρωματάκι αλλά και η ενυδατική κρέμα και το αποσμητικό!

Η διάρκεια που έχουν σαν προιόντα είναι εξαιρετική μιας και έβαλα λίγο στο χέρι μου χτες το βράδυ κατά τις 21:00 και όταν ξύπνησα κατα τις 10:30 ακόμα μύριζε! :) Τώρα που σας γράφω δεν μυρίζει σχεδόν καθόλου!

Δεν τα είχα αγοράσει όλα μαζί αλλά μεμονομένα και αυτό έγινε πριν αρκετό καιρό και δυστυχώς δεν θυμάμαι καθόλου τιμές... Σε σχέση με πολλές άλλες ενυδατικές σώματος πάντως είναι πιο ακριβή (είναι όμως στα 500ml) και θυμάμαι οτι το αρωματάκι (50ml) με το αποσμητικό (50ml) τα είχα πάρει μαζί σε ένα μικρούτσικο νεσεσεράκι πολύ οικονομικά...

Κυκλοφορούν και άλλες μυρωδιές όπως Σοκολάτα (την είχα και ήταν απίστευτη), Musk (κατά τη γνώμη μου είναι χάλια, sorry...), Papaya και πολλές άλλες που δεν τις θυμάμαι τώρα αλλά μπορείτε να τις βρείτε σε όλα τα Hondos Center μιας  και τις έχω δει σε όσα έχω πάει! :)

Πείτε μου ποια είναι η αγαπημένη σας μυρωδιά για φθινόπωρο και χειμώνα και αν έχετε δοκιμάσει κάτι απο Bettina Barty! :)

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

18 σχόλια:

  1. Υπέροχη η βανίλια! Τη λατρεύω!Σε αρώματα,γαλάκτωμα, σπρέι σώματος!! Βανίλια παντού! Like! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι!! :) Ελα να γινόμαστε πολλές οι τρελές με τη βανίλια!!! :D:D

      Διαγραφή
  2. yperoxi i murwdia tis vanillias!!Pantws den sumvainei mono se esena!ki egw afisa stin akri karuda klp kai epiasa vanillia kai alles zestes murwdies!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτη η βανίλια!! :)
      Τρελαίνομαι, πεθαίνω, δεν μπορώ λέμε!
      Θέλω παντού βανίλια!!! :D

      Διαγραφή
  3. Και γω το ίδιο παθαίνω με τα πρώτα κρύα..δεν θέλω να μυρίζω δροσερά!αλλά κάπως πιο έντονα!!
    Και μ'αρέσει πολύ η βανίλια!!Τα συγκεκριμένα τα έχω δει αλλά δεν τα έχω αγοράσει ποτέ!Θα τα ξανατσεκάρω τώρα που τα ανέφερες!!
    Καλό Φθινόπωροοο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσέκαρε τα και πες μου τη γνώμη σου αν θέλεις!! Αλλά να ξέρεις οτι μυρίζουν έντονα, μετά απο καμιά ώρα μένει η μυρωδιά πιο απαλή!! Αλλή στην αρχή το μυρίζει όλη η γειτονιά... :Ρ

      Διαγραφή
    2. xaxa!!Έτσι να με καταλαβαίνουν ότι έρχομαι!!
      Σου έχω και βραβειάκι!
      http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-vol2.html

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα κοριτσάκι μου κι ευχαριστώ!! :):)

      Διαγραφή
  4. To παθαίνω κι εγώ αυτό με τις μυρωδιές! Ε δεν γίνεται οκτώβρη μήνα να βάζεις καρύδες και μάνγκο!! Και όσο πάμε προς τα Χριστούγεννα να δεις τρέλα με τις μυρωδιές!!
    Από αυτή τη σειρά είχα δοκιμάσει αρκετά παλιά το αφρόλουτρο! Πολύ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα χρυσόστομη!!! :) Εχω τη μανα μου που μισεί τη βανίλια και εκνευρίζεται να μυρίζει η κόρη της σαν κέικ... :Ρ Βανίλια, μπισκότο και καραμέλα πιστεύω πως είναι οι απόλυτες μυρωδιές για φθινόπωρο και χειμώνα!!!

      Διαγραφή
  5. Λατρευω βανιλια .... δεν εχω δοκιμασε τιποτα απο αυτα ...ακομα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις Τάνια μου, είναι τέλεια! :):)

      Διαγραφή
  6. Είχα παλιά αυτό που μυρίζει σοκολάτα και έχω την εντύπωση ότι η βανίλια θα είναι ακόμα πιο ωραία τώρα που κρυώνει ο καιρός! Ό,τι πρέπει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία κοριτσάκι, να τη δοκιμάσεις!!! :)

      Διαγραφή
  7. Th sygkekrimenh seira thn exv dei pollew forew sta hondos αλλα δεν ειχα ακουσει καμια γνωμη.Μιας και ειναι ψιλοτσιμπημενη δεν θελησα να τη δοκιμασω!Παντως βανιλια ειναι υπεροχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙναι ψιλοτσιμπημένη αλλα και 500ml είναι και κάνει πολύ καλή ενυδάτωση στο δικό μου δέρμα τουλάχιστον... Ευτυχώς δηλαδή διαφορετικά θα ένιωθα οτι πλήρωσα μόνο τη μυρωδιά!! :) Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. λατρευω τη βανιλια..ειδικα το χειμωνα..ειναι πολυ ζεστη μυρωδια...θελω να δοκιμασω πολυ την κρεμα σωματος

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις!! Και απο μυρωδιά και απο ενυδάτωση είναι σούπερ!! :):)

      Διαγραφή