Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

Tag: This, That Or Else?

Καλησπέρα σε όλους!

Σήμερα σας έχω ένα tag που αν θυμάμαι καλά πρώτη φορά το είδα απο την Κοραλλία και μ'άρεσε πάρα πολύ! :)

Πάμε να απαντήσουμε τις ερωτήσεις που μ'αρέσουν πάρα πολύ!! :)

1. Sephora ή Hondos center?
Hondos Center, υπάρχει παντού και βρίσκεις σχεδόν τα πάντα!

2. Too faced ή Benefit?
Δεν έχω δοκιμάσει καμία απ'τις 2 αλλά  μάλλον η Too faced μ'αρέσει κάπως παραπάνω!

3. Radiant, Erre Due ή Seventeen?
Θα πω Erre Due γιατί έχω δοκιμάσει αρκετά και μ'αρέσουν!

4. Αφροντούζ ή αφρόλουτρο?
Αφροντούς γιατί το αφρόλουτρο χρειάζεται χρόνο...

5. Body butter ή Body lotion?
Τουλάχιστον για τον καιρό που έχει τώρα Body Butter!

6. Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι?
Κλασσικό σαπουνάκι! Το λατρεύω!!

7. Νύχια μακριά ή κοντά?
Κοντά, δεν τα πάω καλά με τα νύχια! :(

8. Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά?
Εννοείται βόλτα!! :)

9. Μονές σκιές ή παλέτες?
Παλέτες βέβαια!

10. Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά?
Μακριά, τουλάχιστον για όσο θα έχω την υπομονή να τα περιποιούμαι όσο πρέπει! :)

11. YSL, Dior ή Estee Lauder?
Estee Lauder γιατί μόνο απο Estee Lauder έχω δοκιμάσει κάποια λίγα προιόντα!

12. Glowbox, Cherrybox ή Beautytestbox?
Δεν έχω πάρει κανένα γιατί δεν μου πολυγεμίζουν το ματάκι... :(

13. Υγρό ή gel eyeliner?
Μάλλον υγρό...

14. Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα?
Κλασσική!!

15. Σφουγγάρι ή λούφα?
Λούφα χωρίς δεύτερη σκέψη!

16. Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη?
Πάντα στη μέση την κάνω, σπανίως στην άκρη!

17. Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια, βραχιόλια ή δαχτυλίδια?
Τα δαχτυλίδια μου δεν τα βγάζω ποτέ!!

18. Ματ ή shimmer σκιές?
Και τα 2 αναλόγως τη διάθεση!

19. Ηλιοθεραπεία ή όχι?
Με μέτρο και προσοχή ναι!! :)

20. Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι?
Στο σπίτι!! Στο κομμωτήριο πάω μόνο για κούρεμα!

21. Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι?
Οχι, ποτέ δεν μ'άρεσαν...

22. Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing?
Μικρή (6-7 χρονών) είχα πάθει μολυνσούλα απο τρύπες στ'αυτάκια αλλά θα ξαναδοκίμαζα να τα τρυπήσω πάλι, πουθενά αλλού όμως... Είμαι φοβιτσιάρα, το παραδέχομαι... :Ρ

23. Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά?
Αναλόγως πόσα έχω για ξόδεμα... :Ρ Αν είναι λίγα θα αγόραζα καλλυντικά, αν είναι πολλά θα έπαιρνα οτι έβρισκα μπροστά μου... :Ρ

24. Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του?
Θα τον αφηνα να διαλέξει μόνος του, αν το δώρο δεν είναι προσωπική επιλογή κάποιου δεν υπάρχει λόγος να λέγεται δώρο, παραγγελία θα ήταν... :Ρ

25. Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς?
Ποτέ δεν ένιωθα καλά με τα κέντρα αισθητικής... Σαν στο σπίτι πουθενά!!! :)

Αυτές ήταν λοιπόν οι ερωτήσεις και εννοείται οτι δεν κάνω tag συγκεκριμένα άτομα, μπορεί να το κάνει όποια κοπέλα θέλει!!! Θα χαρώ να δω και τα δικά σας post!!!

Να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

8 σχόλια:

  1. χαχα,υπέροχο tag,έχω διαβάσει τα περισσότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο!! Ισως το καλύτερο που έχω δει μέχρι τώρα!! :):)

      Διαγραφή
  2. Πέρνα από το μπλογκ μου σου έχω βραβείο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ που με ανέφερες! Καλά έκανες και έγραψες αυτό το tag, έχει πλάκα! Μαθαίνεις πολλά για τις προτιμήσεις των άλλων! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κοριτσάκι μου! :) Είναι πολύ ωραίο tag!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε! Φιλιά! :)

      Διαγραφή