Κυριακή, 27 Οκτωβρίου 2013

Make Up Products Of The Day #1 ♡

Καλησπέρα κορίτσια!
Τί κάνετε? Πως τα περνάτε?

Εγώ πέρασα το χειρότερο 10ήμερο της ζωής μου μιας και ένα οικογενειακό μου πρόσωπο κυριολεκτικά χαροπάλευε στην εντατική και δυστυχώς σ'αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εκτός απ'το να περιμένουμε... Και αυτή η αναμονή πραγματικά δεν αντέχετε...  Το 2013 δεν μας πάει καθόλου οικογενειακώς και εύχομαι να φύγει και να μην ξανάρθει τέτοια χρονιά...
Τέλος καλό όλα καλά και να θυμάστε πως όσο έχουμε την υγεία μας τα έχουμε όλα! :)

Προσπάθησα να ανεβάσω αυτή την ανάρτηση χτες αλλά δυστυχώς ο blogger κόλλαγε τραγικά και δεν μπορούσα, τώρα προς το παρόν πάει καλά και μακάρι έτσι να συνεχίσει! :)


Πάμε λοιπόν να δούμε τί προιόντα χρησιμοποίησα χτες στο μακιγιάζ μου! Θα χρησιμοποιούσα κάποια φωτογραφία δική μου για να δείτε τα προιόντα πάνω μου και το τελικό αποτέλεσμα αλλά για να είμαι ειλικρινής νιώθω τόση κούραση που πιστεύω πως φαίνεται σε όλες τις φωτό άρα μόλις νιώσω καλύτερα θα κάνω κάποια FOTD που τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα!! :):)

Αναλυτικά...


...στο πρόσωπο χρησιμοποίησα το tinted moisturizer της Essence! Λατρεύω το ματ αποτέλεσμα που μου αφήνει για ώρες και ιδίως για ένα πρωινό μακιγιάζ με έχει καταβολέψει! :) Σταθερή αξία η πούδρα της Avon απο τη σειρά ColorTrend που έχει χτυπήσει πάτο εδώ και καιρό αλλά δεν λέει να τελειώσει! Για κοψίματα χρησιμοποίησα το bronzer της Sunkissed και το ρουζ Essence στην απόχρωση 30 - Secret It-Girl, αγαπημένο!!! :)


Στα μάτια δεν χρησιμοποίησα πολλά προιόντα, απλά ήθελα να δείχνω λίγο πιο φρέσκια!
Στα βλέφαρα άπλωσα τη σκιά της Erre Due στην απόχρωση 524 απο τη νέα σειρά Φθινόπωρο/Χειμώνας 2013 για να δώσω λίγη φρεσκάδα και λάμψη στο βλέμμα όπως και το μπλε υγρό eyeliner της ίδιας σειράς στην απόχρωση 08 που φώτισε το βλέμμα στη στιγμή! Μια ελάχιστη ποσότητα απο το Crystal Eyeliner Essence 01 - Twinkly Starlight ήταν αρκετή για λίγη διακριτική λάμψη και εννοείται οτι η άφθονη μάσκαρα ολοκλήρωσε το αποτέλεσμα!

Αυτά λοιπόν χρησιμοποίησα χτες και μπορώ να πω οτι ήταν αρκετά για ένα αποτέλεσμα ικανό να σε ακολουθήσει όλη μέρα και μέχρι το βράδυ που ξεβάφτηκα όλα τα προιόντα ήταν στη θέση τους!

Θα χαρώ να μου πείτε τη γνώμη σας αν έχετε χρησιμοποιήσει και εσείς κάποιο ή κάποια απο αυτά τα προιόντα και τί χρησιμοποιείται συνήθως στο καθημερινό σας μακιγιάζ!

Αυτά απο μένα για σήμερα και θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

16 σχόλια:

  1. Περαστικά εύχομαι και να έρθει καλύτερη χρονιά για την οικογένειά σου...
    Να κάνεις, ναι, κι άλλα FOTD! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά και απο εδώ και πέρα όλα καλά να σας πηγαίνουν και να έχετε υγεία!
    Το ποστ σου μου άρεσε πολύ. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω την κρέμα και το ρουζ της Essence και το bronzer της Sunkissed. Αλήθεια, αυτή την εταιρεία δεν την γνωρίζω, που την βρίσκεις;
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι, να'σαι καλά! :)
      Το επίσημο site είναι: https://sunkissedbronzing.co.uk/

      Τσέκαρε το post αυτό...
      http://laurasbeautystuff.blogspot.gr/2013/09/another-mini-haul-loreal-essence.html
      και θα μάθεις οτι ξέρω κι εγώ γι'αυτά τα προιόντα! :):)

      Διαγραφή
  3. Περαστικά να ναι όλα εύχομαι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία προιόντα!!!!Εύχομαι περαστικά και να μπορέσεις πάλι να είσαι πολύ χαμογελαστή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλές καλυτερες μέρες σου ευχομαι και η επόμενη χρονιά να είναι μακράν καλύτερη!
    Πολύ έξυπνη η ιδέα σου για το μπλέ eyeliner για να γίνει πιο γλυκό αποτέλεσμα! Ειδικά για μας που χρησιμοποιούμε συνέχεια eyeliner, το μπλε είναι τελειο για αλλαγή! :)xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως κάποιες φορές το μπλε eyeliner σου λύνει τα χέρια στο μακιγιάζ! :) Να'σαι καλά κοριτσάκι μου! Ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  6. Περαστικά και μακάρι οι τελευταίοι μήνες του 13' να μην παιδεύσουν καθόλου εσένα και την οικογενειά σου!
    Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προιόντα μου άρεσε πολύ όμως η ιδέα του μπλε eyeliner!! Ίσως κάποια στιγμή να το τολμήσω. Προς το παρόν το extreme είναι το σκούρο μωβ και το burgundy! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι κοριτσάκι μου, να'σαι καλά!! :)
      Με το σκούρο μοβ έχω κολλήσει τελευταία και το θέλω για σκιά!! :)
      Μελιτζανί, δαμασκηνί... Το χρώμα της μελανιάς περίπου... :Ρ

      Διαγραφή
  7. sou exw ena vraveiaki an theleis perase apo to blog na to paralaveis :) filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω κάνει ήδη το post! Ευχαριστώ πολύ!! :):)

      Διαγραφή
  8. Λάουρα σου έχω βραβειάκι http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award-3.html !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή