Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Liebster Award - V2

...Το ρολόι λέει 12:43am  και εγώ μόλις γέμισα την κούπα μου καφέ! Είναι απο αυτά τα βράδια που δεν θέλω να κοιμηθώ και κάθομαι με τα ακουστικά μου, ακούω μουσική και χαλαρώνω... Γιατί λοιπόν να μην κάνω τελευταία και καταιδρωμένη το post για το βραβειάκι που έχω λάβει ήδη απο 4 άτομα και το έχω αμελήσει?


Οπως και όλα τα βραβειάκια έτσι κι αυτό έχει τους κανόνες του!

1) Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που ετοίμασε το άτομο που σου απένειμε το βραβείο.
2) Πρέπει με τη σειρά σου να μοιράσεις το βραβείο σε άλλα 11 μπλογκ που έχουν λιγότερα από 200 μέλη και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 διαφορετικές ερωτήσεις.
3) Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο.

Πάμε να ξεκινήσουμε γιατί έχω να απαντήσω τόσες ερωτήσεις που το μόνο που λείπει είναι η ανακριτική λάμπα πάνω απο το κεφάλι μου... :Ρ

Ξεκινάμε με την Ευαγγελία και τις ερωτησούλες της!!

1. Τι ζώδιο είσαι?
Ταύρος με Παρθένο!
2. Το καλύτερό σου χαρακτηριστικό?
Μπορώ να ακούω τον πόνο του άλλου μέχρι να τα βγάλει όλα απο μέσα του και να ηρεμήσει...
3. Αγαπημένη ταινία/βιβλίο?
Ταινία δεν μπορώ να διαλέξω, είναι αρκετές... Βιβλίο είναι "Τα Ψηλά Βουνά" του Παπαδιαμάντη... Νομίζω το είχα διαβάσει περίπου 8 φορές όταν ημουν πιτσιρίκα! 
4. Αγαπημένο μαγαζί/στέκι?
Το σαλόνι της κολλητής μου! :Ρ Αντε καλά, ας πω μαγαζιά... Η καφετέρια Mythos στο Γουδί για καλοκαίρι και το Μακάο στους Αμπελοκήπους για πιο χειμώνα! :)
5. Αγαπημένο φαγητό?
Μπιφτέκια!!!
6. Αγαπημένη εποχή και γιατί?
Φθινόπωρο γιατί εξαφανίζονται οι κατσαρίδες και γιατί δεν ζεσταίνεσαι και δεν κρυώνεις αλλά μια ζακετούλα τη χρειάζεσαι...
7. Αγαπημένο τραγούδι τουλάχιστον αυτή την εποχή?
Goodbye - The Postmarks
8. Έχεις κάποιο γούρι/κάτι που δεν αποχωρίζεσαι?
Γούρι δεν έχω! Δεν αποχωρίζομαι το κινητό μου!
9. Βουνό ή θάλασσα?
Αναλόγως την εποχή! Θάλασσα με ζεστούλα και βουνό με δροσούλα!
10. Έχεις κάποιο χόμπι?
Σειρές, ταινίες και blogging!
11. Must κομμάτι της γκαρνταρόμπας για τον χειμώνα?
Κασκόλ!!
 
Αυτές ήταν οι ερωτήσεις της Ευαγγελίας!

Πάμε και στις ερωτήσεις της Βασιλικής? :)

1) Από πού εμπνέεσαι για το blog σου?
Απο οτιδήποτε μπορεί να συμβεί μέσα στη μέρα μου!
2) Κάθε πότε γράφεις συνήθως?
Οποτε βρίσκω χρόνο!
3) Αγαπημένο μαγαζί για ρούχα?
Κανενα συγκεκριμένο!
4) Αγαπημένη εταιρία καλλυντικών?
Essence χωρίς δεύτερη σκέψη!!
5) Κάτι που φροντίζεις πάντα να βρίσκεις χρόνο για να κάνεις?
Καθαρισμό προσώπου ακόμα και αν είμαι πτώμα!
6) Κάποια σειρά που παρακολουθείς ανελλιπώς?
Το "The Vampire Diaries" και το "Pretty Little Liars"! Τα παρακολουθώ φανατικά!!
7) Ένα μέρος που θα ήθελες οπωσδήποτε να επισκευτείς κάποια στιγμή?
Το Λονδίνο το οποίο λογικά θα συμβεί αλλά και τον Αγιο Δομίνικο (Δομινικανή Δημοκρατία) που δε νομίζω να γίνει ποτέ αλλά δε βαριέσαι!! :)
8) Τί δεν λείπει ποτέ από τη τσάντα σου?
Lip balm, κινητό και κλειδιά!
9) Γλυκό ή αλμυρό?
Συνήθως αλμυρό!
10) Αγαπημένος συνδυασμός χρωμάτων? 
Μαύρο με Κόκκινο!
11) Καλύτερη μουσική παρέα?
Δεν καταλαβαίνω τί ακριβώς θέλει να πει αυτή η ερώτηση... Εγώ όμως θα σας πω ποιά είναι η αγαπημένη μου ραδιοφωνική παρέα! Δεν χορταίνω να ακούω Αρναούτογλου-Κωστακή-Λιανό! Είναι υπέροχοι!! :)

Τελειώσαμε και με τις ερωτήσεις της Βασιλικούλας!
Δε νομίζω να κουραστήκατε!! Εχουμε αρκετά ακόμα!! :)

Πάμε στις ερωτήσεις της Μπέτυς

1) Αγαπημένο περιοδικό?
Εχω πολλά χρόνια να αγοράσω περιοδικά!
2) Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί που σου αρέσει περισσότερο να ψωνίζεις?
Hondos! Εχει τα πάντα...!
3) Τι σε χαρακτηρίζει περισσότερο? (κάτι από την εμφάνιση, την προσωπικότητά σου κτλ)
Το μαλλάκι μου που πάντα είναι μακρύ και το γέλιο μου...
Αν με πιάσει νευρικό γέλιο δεν σταματαω... :Ρ
4) Δίνεις περισσότερο χρόνο να φτιάξεις τα μαλλιά ή τα νύχια σου?
Δεν φτιάχνω νύχια... :Ρ Με τα μαλλιά μου όμως μπορώ να ασχολούμαι ώρες ατελείωτες!
5) Τι σε ηρεμεί?
Ο καφές μου και τα τσιγάρα μου... Οση ένταση και αν έχω με λίγο καφέ και ένα τσιγάρο ηρεμώ...
6) Ποια είναι η αγαπημένη σου εταιρία καλλυντικών?
Essence!!!
7)  Πες μία αγαπημένη ταινία, μία σειρά και ένα βιβλίο για αυτή την εποχή (δώστε ιδέες γιατί έχω ξεμείνει και η βαρεμάρα χτυπάει αλύπητα!)
Θρίλερ βλέπω και προτείνω το  "Insidious"... Βιβλίο έχω χρόνια να διαβάσω... Οσο για σειρές το "The Vampire Diaries" και το "Pretty Little Liars", δεν υπάρχουν καλύτερες σειρές λέμε!!!
8) Ποιό ρόφημα ή αναψυκτικό απολαμβάνεις να πίνεις αυτή την εποχή?
Καφές και πάλι καφές! :)
9) Ποιο είναι το αγαπημένο σου fall κομμάτι της γκαρνταρόμπας σου?
Φουλάρια και κασκόλ!!
10. Ankle booties, combat boots, biker boots ή rider boots?
Ugg type boots μας κάνει? :D
11.Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο το φθινόπωρο?
Να πηγαίνω σε ήσυχα μέρη για καφέδες και να μαζευόμαστε σε σπίτια για ταινίες και πίτσες!! :)

Υπομονή κορίτσια!!!!

Τελειώνουμε με τις ερωτήσεις της φίλης μας της Μάχης!! :)

1) Ελλάδα ή Εξωτερικό?
Μου βάζεις δύσκολα... Εξαρτάται τις προυποθέσεις!
2) Αλμυρά ή γλυκά?
Κυρίως αλμυρά!
3) Πολυκατοικία ή μονοκατοικία?
Πολυκατοικία!
4) Σινεμά ή χουχουλιάσμα με dvd?
Σαν το χουχούλιασμα δεν είναι τίποτα!!
5) Ελληνική ή ξένη μουσική?
Αναλόγως τη διάθεση!
6) Φλατ ή ψηλοτάκουνα?
Φλατ!
7) Κάμπινγκ ή ξενοδοχείο?
Εννοείται κάμπινγκ!
8) Έντονο ή απαλό μακιγιάζ?
Εντονα μάτια με απαλά χείλη!
9) Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε δέκα χρόνια?
Δεν έχω ιδέα! Παλαβιάρα θα είμαι όμως! :Ρ
10) Πιστεύεις στη φιλία μεταξύ άντρα και γυναίκας?
Ναι! Εχω φίλο άντρα άρα για μένα υπάρχει φιλία!
11) Ποιο θεωρείς μεγαλύτερο ελάττωμα 
και ποιο μεγαλύτερο προσόν για κάποιον άνθρωπο?
Και ελάττωμα και προτέρημα θεωρώ την υπομονή, μπορεί να σε ανεβάσει πολύ ψηλά αλλά μπορεί και να σε τσακίσει!

Οι 11 ερωτήσεις που έχω να κάνω εγώ είναι:

1) Το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις ξυπνάς το πρωί είναι...
2) Το τελευταίο πράγμα που κάνεις πριν κοιμηθείς είναι...
3) Ιδανικό επάγγελμα για σένα είναι...
4) Αγαπημένο τραγούδι ever?
5) Εχεις κατοικίδια? Αν όχι θα ήθελες να έχεις?
6) Η γνώμη σου για  το piercing και τα τατουάζ ποιά είναι?
7) Χριστούγεννα ή Πάσχα?
8) Facebook ή Twitter?
9) Ενα πράγμα που θα ήθελες να αλλάξεις στο χαρακτήρα σου είναι...
10) Πόλη ή επαρχία?
11) Κάθε πότε κουρεύεσαι?

Ο λόγος που δεν μπορώ να δώσω το βραβείο σε κάποια κοπέλα είναι γιατί όσες είδα το έχουν ήδη πάρει το βραβειάκι... Γι'αυτό λοιπόν με μεγάλη μου χαρά θέλω να δεχτεί αυτό το βραβείο όποια κοπέλα δεν το έχει λάβει ή όποια κοπέλα θέλει να απαντήσει και στις δικές μου ερωτήσεις! Θα χαρώ πολύ να δω τα links σας με τις απαντήσεις κάτω απο αυτό το post!

Ευχαριστώ πάρα πολύ και τις 4 κοπέλες που μου δώσανε το βραβειάκι!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!! 
xxx

12 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!Γέλασα με πολλά και πήρα ιδέες και έχουμε αρκετά κοινά και γενικότερα σε γνώρισα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αν δεν με είχες γνωρίσει καλύτερα μετά απο 44 ερωτήσεις θα σε έδερνα! :Ρ Ευχαριστώ!!! :D

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραιες απαντησεις λαουριτσα, θα απαντησω και εγω κάποιες ερωτησεις απο ενα αλλο βραβειο που πήρα, και θα απαντησω και τις δικες σου οταν φιλοτιμηθω να το κανω , χεχχεχε φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αμέ!! Θα περιμένω να διαβάσω τις απαντήσεις σου!! :)

      Διαγραφή
  3. Χαράς στο κουράγιο σου που απάντησες τόσες ερωτήσεις!!! Χαχα πολύ ωραίες btw! Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχει υπερένταση ένας άνθρωπος πολλά μπορεί να κάνει!! :Ρ
      Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  4. Ε ναι, νομίζω σε περάσαμε από ανάκριση και κάποια σε ρωτήσαμε εις διπλούν να δούμε αν περνάς το τεστ αλήθειας ρε παιδί μου!!! Και οι ερωτήσεις που κάνεις εσύ μετά πολύ ωραίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο το blog σου αλλά και το post!!!!!Σε πολλές απαβτήσεις σου συμφωνό απόλυτα ειδικά για το αγαπημένο ρόφημα που είπες τον καφέ αλλά και γα το χουχούλιασμα!!!!Λατρέβω παρέα στο σπίτι,πάπλωμα και ταινία κατα προτίμιση κωμωδία για να πέσει γέλιο χαχα

    http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Η μόνη μας διαφορά είναι οτι εγώ θέλω θρίλερ! Αν δεν σε τρομάζει λίγο η ταινία τί νόημα έχει?? :):):)

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και το ποστ κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή