Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013

Beauty Obsessions #2 ♡

Καλησπέρα κορίτσια!!

Ξαφνικά χάθηκα για ένα 10ήμερο αλλά όχι, δεν ησυχάσατε απο μένα! :Ρ
Σας έχω ένα ποστ σήμερα με 2 πραγματάκια που πραγματικά με έχουν ξεμυαλίσει...!!!

Δεν είναι μόνο οτι τα χρησιμοποιώ συνέχεια... Είναι οτι τα έχω δίπλα μου όλη μέρα λες και είναι το κινητό μου... Θα τα χρησιμοποιήσω, ανα πάσα στιγμή τα ανοίγω και τα μυρίζω ή απλά τα κοιτάω... Και τα ξανακοιτάω και τα ξανακοιτάω λες και περιμένω να δω κάτι άλλο... 

Αν δεν είναι αυτό εμμονή τότε τί είναι??


Ο λόγος για το εξαιρετικό Body Butter της Corpus με μυρωδιά βανίλια - μπισκότο και το Silky Touch Blush της Essence στην απίστευτη ροδακινί απόχρωση 30~Secret It-Girl για το οποίο σας έχω μιλήσει αμέτρητες φορές και αν με βρίσετε θα έχετε απόλυτο δίκιο αλλά δεν πειράζει... Αγάπησα, τί να κάνω??? :Ρ


Η μυρωδιά αυτού του Body Butter είναι αρκετά βαριά και ιδανική για φθινόπωρο και χειμώνα... Για καλοκαίρι θεωρώ οτι είναι too much αλλά οκ, γούστα είναι αυτά!! Ενυδατώνει εκπληκτικά το σώμα και η μυρωδιά του διαρκεί για περίπου 6-8 ώρες στο δικό μου δέρμα... Χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα άρα θα σας κρατήσει για καιρό το προιόν και είναι βασικό να αναφέρω οτι  το βρίσκετε σε όλα τα Hondos Center και πάντα το βρίσκω σε προσφορά 1+1 δώρο! Η τιμή είναι περίπου στα 5-6 ευρώ!


Τώρα είναι κάπως περιττό να σας μιλήσω για το ρούζ της Essence γιατί σας έχω μιλήσει πραγματικά πολλές φορές... Δε νομίζω να έχω χρησιμοποιήσει κάποιο άλλο απ'τη μέρα που αγόρασα αυτό και δε νομίζω να σταματήσω να το χρησιμοποιώ αν δεν τελειώσει!! (Θα το αγοράσω πάλι βέβαια αλλά anyway!) Τελευταίες μέρες αν θέλω να πεταχτώ σε κάποια δουλίτσα νωρίς το πρωί βάζω το ρουζάκι και απλώνω μια μικρή ποσότητα στο κέντρο των βλεφάρων απλά για την ομοιομορφία, τη φρεσκάδα και τη λάμψη που μ'αρέσει να έχει το προσωπό μου! Μάσκαρα, lip balm και έτοιμη! Με ένα προιόν νιώθω οτι μεταμορφώνομαι! Το λάτρευα που το λάτρευα... Εεε τώρα είναι που δεν ζω μακριά του!!! :):)

Πείτε μου τη γνώμη σας αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά!! :)

(Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο giveaway μου, λήγει σύντομα...)

Αυτά απο μένα για σήμερα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!!
xxx

16 σχόλια:

  1. Χαχαχα νόμιζα ότι ήμουν η μόνη που ανοίγει τα body butter και τα μυρίζει!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι, δεν είσαι η μόνη!! Σου το υπογράφω!!! :):)

      Διαγραφή
  2. το body butter φαινεται τελειο..αν το βρω θα το δοκιμασω σιγουρα

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να το δοκιμάσεις κι αν σ'αρέσουν αυτές οι μυρωδιές θα το λατρέψεις!! :):)

      Διαγραφή
  3. Χαχα εχθές πήρα και εγώ ένα με μπισκότο, η αλήθεια είναι ότι τέτοιες μυρωδιές το καλοκαίρι δεν τις αντέχω... πάντως αν βρω αυτή την προσφορά 1+1 δε θα την παράλειψω σίγουρα! Καλά εγώ να δεις είτε σπίτι είτε στο χόντο μέχρι να βρω ποιο μ'αρεσει τα ανοίγω όλα, πάλι καλά που δε μ εχουν βρίσει ακόμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! :Ρ Τα ίδια κάνουμε!! Κι εγώ τα ανοίγω και τα μυρίζω και μπορεί να μυρίσω το ίδιο 4-5 φορές και να μην το πάρω στο τέλος... :Ρ Κι εγώ το μπινελίκι το έχω γλυτώσει (προς το παρόν...) αλλά με κοιτάνε με μισό μάτι μερικές... Αλλά αδιαφορώ...!!! :Ρ :):):)

      Διαγραφή
    2. Όταν ανοίγουν αυτές τα προϊόντα βέβαια δεν τις βρίζει κανείς! Αχ συγχύστηκα βραδυατικά χιχι

      Σου έχω και βραβειάκι!

      http://styliciousmyfriend.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-second-one-i-think.html

      Διαγραφή
    3. Θα τις κοιτάμε κι εμείς με μισό μάτι πλέον αν τις δούμε να ανοίξουν προιόν... :Ρ Α, ευχαριστώ πολύ!!! :):)

      Διαγραφή
  4. Τέλεια και τα δύο! Θα τα έχω στα υπ'όψιν, λατρεύω αυτά τα χρώματα-μυρωδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις και θέλω να πιστεύω οτι θα σ'αρέσουν!! :) Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου κοριτσάκι μου! :)

      Διαγραφή
  5. thelw polu na to dokimasw auto to body butter kai se gardenia..mono pou eida pws exei epikundina susutatika kai distasa..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταία ξεπετάγονται απο παντού επικίνδυνα συστατικά σε αμέτρητα προιόντα... Δεν ξέρεις απο που θα σου'ρθει... :( Εχω την ενυδατική με γαρδένια και είναι εκπλητική!! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλό ακούγεται και είναι και οικονομικό το body butter! Θα το ψάξω, μακάρι να το έχουμε εδώ στα Χανιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασέ το Κωνσταντίνα μου και πιστεύω οτι θα σ'αρέσει! Αν το βρείς και το πάρεις περιμένω εντυπώσεις! :)

      Διαγραφή
  7. Πανεμορφο το blog σου! ειναι τοσο γλυκουλι..ενταξει απλα λατρευω αυτην την μυρωδια του body butter αυτου! Πρεπει να αποκτισω την body lotion <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή