Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου!

Καλησπέρα κορίτσια και καλό μήνα να έχουμε!!!
Τη νιώσατε κι εσείς τη ψύχρα σήμερα, ε?
Επιτέλους το φθινόπωρο ξεκινάει να έρχεται!!! :)
Προφανώς η χαρά μου δεν κρύβεται!!!


Αγαπημένα του μήνα Σεπτεμβρίου σήμερα! Οπως θα δείτε δεν θα σας δείξω πολλά, όχι γιατί δεν χρησιμοποίησα πολλά αλλά γιατί δεν θέλω να σας δείχνω τα ίδια και τα ίδια μιας και το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιώ τα ίδια προιόντα σε γενικές γραμμές! :)


Πάμε να δούμε αναλυτικά λοιπόν τα 5 προιόντα που σας έχω ετοιμάσει!
Είναι 2 προιόντα περιποίησης και 3 προιόντα μακιγιάζ!

1) Avon Naturals - Tea Tree & Cucumber - 2 in 1 Cleanser & Toner
Ενα πολύ καλό καθαριστικό προσώπου απο την Avon! Είναι ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες και απλά τελευταία που η επιδερμίδα μου γυρνάει πάλι σε κανονική προς μικτή που δημιουργεί ένα ελαφρύ τράβηγμα το οποίο με λίγη ενυδατική κρέμα είναι μια χαρά! Αν την πετύχετε κάποια στιγμή στην Avon και η επιδερμίδα σας είναι λιπαρή σας την συστήνω ανεπιφύλακτα! Αλλά προσοχή στη χρήση γιατί αν μπει στο ματάκι σας... ΑΟΥΤΣ...!!! 


2) ANEW Retroactive - Repair Eye Serum
Το είχα απο τη στιγμή που το παρέλαβα κλεισμένο στο κουτάκι του γιατί χρησιμοποιούσα ήδη κάποια κρέμα ματιών που ήθελα να μου τελειώσει... Και μου τελείωσε λίγο καιρό πριν φύγω για διακοπές! Χρησιμοποιώ καθημερινά σχεδόν το 1/3 μια σταγονίτσας για το κάθε μάτι και δηλώνω 100% ικανοποιημένη! Δεν έχω γενικά κάποιο πρόβλημα στη περιοχή των ματιών αλλά σίγουρα μου δίνει μια λάμψη και μια φρεσκάδα που τη λατρεύω! :)


3) Radiant - Eye Pencil - 01
Ενα απο τα πιο αγαπημένα μου μολυβάκια ματιών! Τρομερή απόδοση, ικανοποιητικότατη διάρκεια και κάθε φορά που βάφομαι είναι το μολυβάκι που θα βάλω στο κάτω εσωτερικό του ματιού! Απλά το λατρεύω! :)

4) Carlo Di Roma - Lip Gloss Vicious
Εχει πολύ καλή διάρκεια μπορώ να πω όπως ενυδατώνει ικανοποιητικά! Εχει αρκετό shimmer αλλά είναι και διακριτικό ταυτόχρονα και φοριέται άνετα και μόνο του αλλά και με κραγιόν! Συμπαθητική απόδοση και μου φαίνεται πως μυρίζει κάτι σαν φρούτο... Μακάρι να ήξερα που μπορούμε να τα βρούμε... :(

5) Avon Gloss Stick - Naturally Gloss
Δεν ξέρω γιατί αλλά είχα πολύ καιρό να χρησιμοποιήσω αυτά τα μολυβάκια-gloss για τα χείλη και ας έχω 3... Τα άλλα 2 είναι πιο σκούρα άρα υπομονή να πιάσουν τα κρύα!! Ενυδατώνει, δίνει ελαφριά λάμψη και σε σχέση με τα άλλα 2 η απόδοση του συγκεκριμένου είναι ελάχιστη... Γι'αυτό κιόλας το φόρεσα πολύ, γιατί είναι διακριτικό και ενυδατικό!

Αυτά ήταν λοιπόν τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα Σεπτέμβριο!
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τα δικά σας και αν έχετε δοκιμάσει κάτι απ'αυτά που σας έδειξα!


Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx


10 σχόλια:

  1. Το μολύβι της Radiant είναι πραγματικά πολύ καλό και πολύ μεγάλη η διάρκειά του! Και γώ αυτό χρησιμοποιώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία! Το lip gloss έχει ιδιαίτερο χρώμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτά που έδειξες! (πως έγινε αυτό χιχι) Το μολυβάκι της Avon φαίνεται πολυυυυυυ καλό! :)
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις δοκιμάσει τίποτα??? Ντροπή.... :Ρ
      Είναι πολύ ενυδατικό το μολυβάκι, γι'αυτό μ'αρέσει!! :):):)

      Διαγραφή