Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013

Baolishi... Dangerous or not dangerous?

Καλησπέρα σε όλους!
Τι κάνετε?
Εγώ σήμερα το πρωί βγήκα στο κέντρο για ένα καφεδάκι και μπορώ να πω πως ένιωσα οτι μπήκε ο χειμώνας... Εχει κρύο...!!! Και μ'αρέσει!! :)
Αλλά το φθινόπωρο που είναι???

Σήμερα θέλω να σας ενημερώσω για κάτι που πολύ ευγενικά που είπε μια αναγνώστρια και θεωρώ πολύ σημαντικό να ενημερώσω και εσάς...
Πιθανόν κάποιες να στεναχωρεθούν κιόλας όπως σταναχωρέθηκα κι εγώ...


Είναι όντως επικίνδυνα τα προιόντα και συγκεκριμένα τα κραγιόν της Baolishi? Περιέχουν όντως κάδμιο και μόλυβδο?

Για να μπορέσω να σας κάνω αυτή την ενημέρωση ζήτησα απο την Μαρία (την κοπέλα που με ενημέρωσε για το θέμα) να μου στείλει που ακριβώς διάβασε πως είναι επικίνδυνα...

Εγώ μια παλέτα με σκιές, ένα κραγιόν, ένα lip gloss και ένα foundation που είχα αγοράσει και σας είχα δείξει εδώ τα πέταξα επι τόπου... Δεν ξέρω αν έκανα καλά ή όχι αλλά σίγουρα δεν ρισκάρω την υγεία μου για κανένα λόγο όσο και αν μου άρεσαν τα προιόντα αυτά...

Τονίζω οτι τα άρθρα που θα δείτε είναι του 2010...
Μπορεί να έχει γίνει κάποια αλλαγή στη σύνθεση των προιόντων...

Δεν είμαι όμως το άτομο που θα το ρισκάρω... :)

Σας αφήνω τα links για να ενημερωθείτε και εσείς ανάλογα και να πράξετε όπως νομίζετε πως είναι σωστό...


Καλό απόγευμα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!
Φιλάκια Πολλά!!!
xxx

10 σχόλια:

  1. egw genika den empisteuomai toso f8ina kalluntika..opote den agorazw eksarxis gia na min exw thema!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι τώρα εμπιστευόμουν αλλά πλέον δε νομίζω... :(

      Διαγραφή
  2. Hey!! Σου έχω ενα liebster Award! :) http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-vol-1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ πιστεύω πως δεν είναι το θέμα αν είναι ''φτηνά'' ή όχι,αλλά έχει να κάνει με τις εταιρίες,δηλαδή αν μια εταιρία είναι αξιόπιστη ή όχι...θα ψάξω να βρω τη λίστα που είχα βρει,με όλα τα καλλυντικά που περιέχουν επικίνδυνα συστατικά,και δε θα έπρεπε να κυκλοφορούν,και ναι,τα περισσότερα είναι chanel,dior όσο και αν σου φαίνεται περίεργο...όπως και αρώματα ακριβά,που κανονικά δε θα έπρεπε να κυκλοφορούν.οπότε δεν είναι θέμα φτηνού ή ακριβού...πάντως και εγώ έχω θορυβηθεί,δεν είχα κάτι της συγκεκριμένης εταιρίας,έχω όμως άλλες ,κι τώρα θα κάτσω να τις ψάξω ενδελεχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα αν κάτι είναι ακριβό ή φτηνό... Είχα ακούσει πριν χρόνια οτι είναι καρκινογόνο το άρωμα της Lancome το Tresor και είχα πάθει πλάκα... Απλά δεν ξέρεις πλέον απο που θα σου'ρθει... :(

      Διαγραφή
    2. Λοιπον κοριτσια για να μην τα πολυλογουμε...Baolishi forever!!!!!!Η μασκαρα του;;;;; Τρισδιαστατη...Το eye-liner;;; Οσο κι αν τρεμει το χερι σου θα κανει ισια τη γραμμη !Πηγαιντε κι αγοραστε πριν εξαντληθουν

      Διαγραφή
    3. Το θέμα δεν είναι αν είναι καλό ή κακό σαν προιόν... Και εγώ αυτά που είχα δοκιμάσει σαν προιόντα ήταν εξαιρετικά αλλά το θέμα είναι τα συστατικά που περιέχουν! :)

      Διαγραφή
  4. Με την baolishi εχω σχεση αγαπης-μισους οποτε ετσι και ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω βρε κοριτσάκι, χαμός γίνεται... :(

      Διαγραφή