Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Review: Mastic Spa

Γεια σας κορίτσια! :)

Μια ανάσα πριν απο το Σαββατοκύριακο είμαστε αλλά μιας και διάθεση για έξοδο δεν είχα είπα να κάνω μια ανάρτηση που θα μου φτιάξει το κέφι! :)

Πριν αρκετό καιρό (μέσα Ιουνίου αν θυμάμαι καλά) είχα λάβει κάποια προιόντα απο την Mastic Spa και τα τίμησα δεόντως! Είχα καιρό να χρησιμοποιήσω προιόντα της εταιρείας (κυρίως χρησιμοποιούσα δείγματα που κυκλοφορούσαν κατα καιρούς σε πολλά περιοδικά) και απο τότε είχα πάθει έρωτα με τις ασύλληπτες μυρωδιές! :)


Η εταιρεία αυτή λοιπόν είναι μια απο τις εταιρείες που προσέχουν τα συστατικά που χρησιμοποιούν και γενικά ένα αγνό "πέπλο" προστατεύει όλα της τα προιόντα! :)
Μην ξεχνάμε οτι είναι και Ελληνική εταιρεία βέβαια!

Πάμε να δούμε λίγο καλύτερα τα προιόντα που δοκίμασα!


1) Hair Cream Conditioner Hios Herbs / 250ml
Ισως το προιόν που με ενθουσίασε λιγότερο απ'ολα... Οχι οτι δεν είναι καλό ή οτι δεν κάνει δουλειά, απλά δεν κάνει κάτι το ασύλληπτο... Ενυδατώνει, μαλακώνει απίστευτα, είναι για όλους τους τύπους μαλλιών αλλά θεωρώ οτι μια μαλακτική μαλλιών για κανονικά μαλλιά από κάποιο super market πάνω-κάτω θα έδινε το ίδιο αποτέλεσμα! Αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει απο τις άλλες είναι η μυρωδιά! Δεν θα προσπαθήσω να την περιγράψω γιατί θα αποτύχω αλλά θα σας πω οτι μυρίζει (περιέχει βιολογικά εκχυλίσματα από...) Μαστίχα, Αμμόκρινο και Αγριοκάστανο και εννοείται οτι η μυρωδιά της μαστίχας γίνεται αντιληπτή σε όλα τα προιόντα της Mastic Spa... Διαρκεί περίπου ένα 3-4ωρο στα δικά μου μαλλιά αν τα αφήσω να στεγνώσουν φυσικά! Ακόμα ξεχωρίζει και λόγο τιμής μιας και 7,40  για 250ml πιστεύω οτι είναι πολλά... Ναι μεν είναι βιολογικό και αγνό προιόν αλλά για μαλακτική μαλλιών είναι απαγορευτική τιμή! :(

Αν θα την αγόραζα?
Οχι, μόνο λόγο τιμής. Αν συμβάδιζε η τιμή με την ποσότητα θα ήταν μια χαρά!

2) Olive Body Scrub / 300ml
Για αρχή να σας πω οτι μ'αρέσει η συσκευασία, τρελαίνομαι! Είναι ένα (όπως αναφέρει) τονωτικό απολεπιστικό γαλάκτωμα σώματος και μυρίζει (περιέχει βιολογικά αιθέρια έλαια από...) Μαστίχα και Ελληνικό ελαιόλαδο! Μόνο αυτό νομίζω σας βοηθάει να καταλάβετε πόσο τέλεια μυρίζει! (Γενικά για την μυρωδιά των προιόντων αυτών δεν παίζει να πω κάτι κακό!)  Η γνώμη μου είναι πως για να μην σας καλύψει θα πρέπει να έχετε πολύ ξηρή έως αφυδατωμένη επιδερμίδα! Η δικιά μου επιδερμίδα του σώματος είναι πλέον κανονική προς ξηρή λόγω την έντονης ενυδάτωσης που της προσφέρω! Αν την παραμελήσω έχει τάση να αφυδατώνεται δυστυχώς... Είχα λάβει το προιόν αυτό το διάστημα που σας είχα πει οτι είχα κάποιο οικογενειακό πρόσωπο στο νοσοκομείο, μοιραία λοιπόν είχα αμελήσει την ενυδάτωση, έκανα ντους και ταβλιαζόμουν για ύπνο... Και πάλι η απολέπιση που μου πρόσφερε ήταν ικανοποιητικότατη απλά σε κάποια σημεία ήθελε λίγη παραπάνω επιμονή! Το οτι είναι σε μορφή γαλακτώματος την κάνει να ξεχωρίζει και να αναφέρω οτι δεν έχει αμέτρητους κόκκους... Αναφέρει οτι αφήνει το δέρμα πιο σφριγηλό το οποίο επιτρέψτε μου να πω πως ισχύει σε μένα τουλάχιστον! Δεν μου έκανε θαύματα αλλά για ένα 24ωρο περίπου είχε τελείως διαφορετική αίσθηση και υφή η επιδερμίδα μου! :)


Αν θα την αγόραζα?
Για 300ml τα 15,80  είναι πολλά, αν την πετύχω όμως σε κάποια προσφορά θα την αγοράσω! :)

3) Day Prosun SPF 15 / 50ml
Οτι και να πω είναι πολύ λίγο γι'αυτή τη κρέμα προσώπου! Σας έχω μιλήσει ήδη 2 φορές γι'αυτό το ονειρεμένο προιόν εδώ και εδώ και νομίζω μπορώ να μιλήσω πολλές φορές ακόμα! Είναι η ενυδατική κρέμα ημέρας που στο δικό μου πρόσωπο έκανε θαύματα, είχα πάρα πολλά χρόνια να δω τόσο λαμπερή και καθαρή την επιδερμίδα του προσώπου μου και δεν χορταίνω να την χρησιμοποιώ! Κλασσικά η μυρωδιά απο (περιέχει βιολογικά εκχυλίσματα...) Μαστίχα, Αγριομολόχα και Αγριοκάστανο είναι τέλεια, δεν χρειάζεται να το λέω συνέχεια... :) Ισως αν έχετε θέμα με τις έντονες μυρωδιές να σας ενοχλήσει αλλά επειδή είναι ωραία μυρωδιά πιστεύω οτι είναι ανεκτή! :) Αφήνε πάντα το προσωπό μου ματ, άπλωνε το foundation εξαιρετικά πάνω απο την κρέμα αυτή και όσο και αν ψάχνω κάτι αρνητικό δεν βρίσκω! Το μόνο που με στεναχωρεί τελευταία είναι το γεγονός οτι μου τελειώνει, έχουν μείνει ακόμα καμιά 10αριά χρήσεις! Δυστυχώς! :(

Αν θα την αγόραζα?
Και πάλι τα 26,90 για μια ενυδατική κρέμα ημέρας είναι πολλά αλλά θεωρώ οτι είναι ένα προιόν για το οποίο αξίζει να επενδύσουμε κάποια χρήματα παραπάνω! Ανετα δηλαδή θα αγόραζα 1-2 καλλυντικά λιγότερα για να αγόραζα μια εξαιρετική κρέμα ημέρας σαν αυτή! Η απάντηση λοιπόν είναι ναι! :)

Αυτή ήταν λοιπόν η γνώμη μου για τα προιόντα Mastic Spa που δοκίμασα και όπως θα καταλάβατε σε γενικές γραμμές με άφησανε πολύ ικανοποιημένη!

Θα ήθελα πολύ να μου πείτε αν έχετε χρησιμοποιήσει και εσείς κάποια προιόντα απο αυτά ή άλλα προιόντα της εταιρείας και τη δική σας γνώμη! :)

Θα τα πούμε στο επόμενο post
Φιλάκια Πολλά!
xxx

(Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Mastic Spa για την αποστολή των προιόντων!)

8 σχόλια:

  1. Είναι όντως κάπως ακριβά, πάντως στην ενυδατική θα έκανα σίγουρα επένδυση αν έκανε τόσο καλή δουλειά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκπληκτική κρέμα για μένα! Ερωτας μεγάλος λέμε!!! :):)

      Διαγραφή
  2. γενικώς θεωρώ πως τα προιόντα της mastic spa,είναι πολύ ακριβά για την ποιότητα και κυρίως για την ποσότητα που προσφέρουν!οι μυρωδιές όμως είναι άπαιχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώ ναι, είναι ακριβά... :( Οι μυρωδιές τα σπάνε και όσον αφορά την ενυδατική αξίζει και με το παραπάνω για μένα! Είναι φορές που ισχύει το "οτι πληρώνεις παίρνεις!" :) Καλο Σαββατοκύριακο κοριτσακι μου!

      Διαγραφή
  3. Από αυτη την εταιρία έχω δοκιμάσει μόνο την ενυδατική σώματος με τη βανίλια και είναι από τις αγαπημενες μου μυρωδιές!! :)
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ενυδατική με βανίλια την είχα δοκιμάσει σε δείγμα και είχα ξετρελαθεί...!!! :):):)

      Διαγραφή
  4. όντως μυρίζουν υπέροχα και εγω είχα πάθει πλάκα με τα προϊόντα που μου είχαν στείλει . καλο Σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εϊναι πάρα πολύ καλά! :) Καλό Σαββατοκύριακο Νίνα μου! :)

      Διαγραφή