Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2013

Review: Lavera

Καλησπέρα σε όλους!

Σήμερα σας έχω ετοιμάσει ένα review για τα προιόντα της εταιρείας Lavera!
Οπως θα γνωρίζετε ήδη οι περισσότεροι απο εσάς πρόκειται για μια εταιρεία με βιολογικά προιόντα η οποία μπορώ να πω πως με έχει εκπλήξει πολύ ευχάριστα!


Το δεματάκι που παρέλαβα περιείχε τα παραπάνω προιόντα και πάμε να τα δούμε αναλυτικά παρακάτω! :)

1) Corrector Stick 4,5gr
Ουσιαστικά είναι ένα καλυπτικό στικ για τα σπυράκια! Για καιρό δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω γιατί δεν έβγαζα σπυράκια ώσπου μια ωραία μέρα δεν το άφηνα απο το χέρι γιατί έβγαινε το ένα μετά το άλλο... Μυρίζει σαν τειόδεντρο και σου δίνει την εντύπωση οτι "καίει"... Οτι αν το βάλεις δηλαδή πάνω στο σπυράκι θα τσούξει αλλά καμία σχέση! Μπορώ να πω οτι είναι εκπληκτικό! Πριν λίγες μέρες ξύπνησα και με πόναγε το μισό μου κεφάλι απο ένα τεράστιο σπυράκι που είχε βγει στο ύψος του δεξιού κροτάφου! Αναρωτιόμουν πότε πρόλαβε να βγεί ένα τέτοιο θηρίο μέσα σε μια νύχτα... :(  Είτε βαφόμουν είτε όχι, το κάλυπτα με αυτό το προιόν και μπορώ να πω πως μετά απο 24 ώρες η διαφορά ήταν τεράστια και είχε "ξεθυμάνει" το σπυράκι κατά 60%!
Ακόμα, να αναφέρω πως η απόχρωση του είναι πολύ κοντά στην απόχρωση της επιδερμίδας μου κάτι το οποίο με βοήθησε πολύ και δεν φαινόταν παστωμένο το σημείο που το εφάρμοζα!
(Πιο κάτω θα βρείτε swatch...)

Αν θα το αγόραζα?
Ναι! Δεν κατάφερα να το βρώ σε κάποιο online shop για να γνωρίζω την τιμή του αλλά αν κάνει μέχρι 10 σίγουρα θα το αγόραζα!:)

2) Style & Care Gel for Eyelashes - 9ml
Ιδού ένα θαυματουργό gel για βλεφαρίδες αλλά και φρύδια! Μυρίζει φρεσκάδα αν και αυτό επίσης σου αφήνει μια "καυτερή" εντύπωση! Είναι τέλειο μιας και θρέφει τις βλεφαρίδες αλλά το βασικό για μένα είναι οτι σταθεροποιεί τα φρύδια! Μια ελαφριά εφαρμογή και είσαι σίγουρη οτι τα φρύδια σου δεν θα κουνηθούν απο τη θέση τους! Ολο το καλοκαίρι το ευχαριστήθηκα πραγματικά!


Αν θα το αγόραζα?
Δυστυχώς όχι γιατί η τιμή των 10,20 που το βρήκα σε online shop το καθιστά απαγορευμένο... :( Το βρήκα και στα 9,32  εδώ αλλά και πάλι θεωρώ οτι είναι πολλά...


EyelinerCorrector
(Swatches θα βρείτε παρακάτω!)


3) Liquid Eyeliner - Brown - 4ml
Αυτό το eyeliner το έχω αναφέρει ξανά και γενικά το έχω λατρέψει!! Με ξετρελαίνει το χρώμα του που ενώ είναι καφέ δεν είναι απαλό αλλά σκούρο και αγαπάω το πινελάκι του μιας και είναι το πιο λεπτό πινελάκι που έχω δει ποτέ! Στα δικά μου μάτια τουλάχιστον έχει πολύ καλή διάρκεια... Ακόμα και τα βράδια που δεν έχω κουράγιο να κάνω ντεμακιγιάζ (είναι λάθος και το ξέρω, μη βαράτε!!) μου κάνει εντύπωση οτι το επόμενο πρωί είναι ακόμα στη θέση του αλλά με νερό και Johnson's Baby Shampoo αφαιρείτε κατευθείαν και δεν με ταλαιπωρεί καθόλου! Κάτι αρνητικό δεν θα ακούσετε απο μένα για το συγκεκριμένο eyeliner! :)

Αν θα το αγόραζα?
Σαν προιόν θα το αγόραζα 100%!
Σαν τιμή τα 11,45 που κοστίζει εδώ είναι ψιλοακριβά ιδίως αν φοράτε eyeliner καθημερινά! Ισως για χάρη του όμως να έδινα αυτά τα 11 για να το αποκτήσω πάλι! :)


4) Peeling προσώπου για κανονική & μικτή επιδερμίδα - 30ml
Ενα συμπαθητικό peeling με οργανική καλέντουλα και μυρίζει εσπεριδοειδή! Η μυρωδιά του απλά δεν υπάρχει! Παρόλο που βάζεις μια μικρή ποσότητα στο χέρι σου είναι αρκετή για να μοσχομυρίσει ολόκληρο το μπάνιο!! Σαν προιόν απολέπισης δεν με ενθουσίασε... Κάνει ελαφρύ peeling αλλά δεν μπορώ να πω πως μου πρόσφερε κάτι παραπάνω απο οτι μου προσφέρουν κάποια άλλα peelings που έχω δοκιμάσει... Περισσότερο μπορώ να πω οτι με ενθουσίασε η μυρωδιά παρά το προιόν σαν αποτελεσματικότητα!

 

Αν θα το αγόραζα?
Οχι γιατί δεν έκανε κάτι το τρομερό τουλάχιστον στη δική μου επιδερμίδα! Δεν κατάφερα να βρω αυτό σε κάποιο online shop βρήκα όμως το αντίστοιχο peeling για ξηρό δέρμα εδώ και κοστίζει 11,60€ !

5) Αποσμητικό Basis Sensitiv - 50ml
Καταρχήν είναι roll-on που τα προτιμάω πολύ περισσότερο απο τα sprays! Περιέχει βιολογική καλέντουλα, οργανική αλόη, δεν περιέχει αλκοόλ, φθαλικές ενώσεις ή άλατα αλουμινίου! Γενικά φαίνεται "αγνό" και με το παραπάνω... Η μυρωδιά στην οποία το έλαβα είναι η "ουδέτερη" και μου κάνει εντύπωση γιατί μυρίζει ξεθυμασμένο αλκοόλ παρόλο που δεν περιέχει... Θα την έλεγα ιδιαίτερη και όχι άσχημη αλλά δεν διαρκεί πολύ, περίπου 3 ώρες! Είναι ιδανικό για μετά το ξύρισμα και εννοείται οτι ποτέ δεν είχα τον παραμικρό ερεθισμό! 


Αν θα το αγόραζα?
Ακούγονται πολλά για τα αποσμητικά και για τα συστατικά των προιόντων γενικότερα τελευταία άρα ναι, θα έδινα άνετα 9,90 για να το αποκτήσω σε προσφορά 1+1 δώρο που το βρήκα εδώ αλλά όχι 7,50 που το βρήκα εδώ! Επίσης θα το διάλεγα σε μια πιο συγκεκριμένη μυρωδιά μιας και όπως είδα υπάρχουν αρκετές!! :)

Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει και εσείς κάποιο απο αυτά τα προιόντα και τη γνώμη σας! :)

Αυτά απο μένα για σήμερα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

(Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Lavera για την αποστολή των προιόντων!)


2 σχόλια:

  1. Καλημερα! Ναι ..ειχα το body lotion lemon και μου αρεσει παρα πολυ ...εχεις δικιο ...η μυροδια ειναι υπεροχη ....αλλα θα θελω αν ειναι σε προσφορα . Καλη συνεχεια ! Φιλια ,Κουκλα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω και εγώ το αφρόλουρο με λεμόνι και είναι απίστευτο!!! :)
      Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!! :)

      Διαγραφή