Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2013

Mini Haul! :)

Γεια σας! Τι κάνετε?


Ηθελα να σας δείξω κάποια πραγματάκια που έχω αγοράσει τον τελευταίο καιρό... Γενικά όπως είχα πει και άλλη φορά δε ψωνίζω με τον ρυθμό που συνήθιζα να ψωνίζω παλιότερα άρα τώρα που μαζεύτηκαν λίγα πραγματάκια είπα να σας τα δείξω!! :)


Καταρχήν αγόρασα ένα αφρόλουτρο απο την εταιρεία "Παπουτσάνης" το Καραβάκι και μπορώ να πω οτι είναι τέλειο! Μυρίζει πραγματικά καλοκαίρι και όποτε το μυρίζω μου έρχεται στο μυαλό το άσπρο-μπλε των νησιών και η καθαριότητα ενός αγνού σαπουνιού! Είναι 1 λίτρο και κόστιζε  2,99€  αρά είναι πολύ οικονομικό αλλά και Ελληνικό!

Αγόρασα επίσης την BB cream της Carroten με SPF 25! Την είχα βρει σε προσφορά 6,30€  περίπου αν θυμάμαι καλά και όπως σας είχα πει και εδώ την καταευχαριστήθηκα όλο το καλοκαίρι! :)


Δηλώνω κατενθουσιασμένη με το γεγονός οτι και πάλι οι σερβιέτες EveryDay δίνουν δώρο σκιές Carlo Di Roma...!!! Δεν μπόρεσα να αντισταθώ, μιας και είμαι ok απο σκιές και δεν χρειάζομαι κι άλλες, αλλά τις είχε προσφορά με ένα διπλό πακετάκι σερβιέτες μόνο 2,45 το σούπερ μάρκετ Βερόπουλος! Οχι πείτε μου, εγώ φταίω??? Είναι 5 σκιές της σειράς Pure (δεν περιέχουν parabens) με εκπληκτική απόδοση χρώματος, όπως και όλες οι σκιές της εταιρείας αυτής, και είναι ψυχρά χρώματα, ιδανικά για smokey eyes... Για τον χειμώνα που έρχεται είναι οτι πρέπει! Είδα οτι κυκλοφορούν και 1-2 ακόμα διαφορετικοί χρωματικοί συνδιασμοί στις παλέτες που δίνουν... Ενδέχεται να γεμίσω το σπίτι σερβιέτες την ερχόμενη εβδομάδα... :Ρ

(λόγω κακού φωτισμού δυστυχώς η φωτογραφία αδικεί τις σκιές)

Είχα πάρει πριν καιρό ένα μολυβάκι χειλιών απο την Sixteen Cosmetics (περίπου 1,50 νομίζω) στην απόχρωση 133... Είναι ένα ελαφρώς σκούρο πορτοκαλί και ήθελα να το συνδιάσω με το lig gloss της Essence  στην απόχρωση 18-Sparkling Papaya... Δυστυχώς ο φωτισμός στο μαγαζί με μπέρδεψε αρκετά και εκεί φαινόταν πιο φωτεινό πορτοκαλί αλλά και πάλι φοριούνται μαζί... Απλά δεν έχει το λαμπερό αποτέλεσμα που ήθελα! Γενικά είναι απλά ένα καλό μολυβάκι, δεν μπορώ να πω οτι με ξετρέλανε ούτε οτι δεν μ'άρεσε! :)

Τη μέρα που πήρα το μολυβάκι πήρα και το blending brush της Essence και το πήρα 1,79 αν θυμάμαι καλά! Είναι απλά τέλειο! Αμφιβάλλω αν έχει χάσει ποτέ έστω και την παραμικρή τριχούλα και είναι ασύλληπτα απαλό για τα μάτια! Σίγουρα θα αγοράσω και άλλα πινελάκια απο την Essence! :)


Τέλος έκανα μια αγορά που απο πολλές κοπέλες μπορεί να θεωρηθεί "χαζή αγορά" μιας και είναι 100% κινέζικο αλλά μπορώ να πω οτι είναι εκπληκτικό προιόν! Να αναφέρω οτι υπήρχε δείγμα στο ραφάκι και το δοκίμασα πριν το αγοράσω! Να πω ακόμα οτι δυστυχώς ναι, περιέχει parabens και οτι ναι, είμαι απολύτως ικανοποιημένη απ'το προιόν αυτό! Είναι της εταιρείας L'Chear (είναι άγνωστη γενικότερα θα έλεγα) και είναι ένα μικρό make up kit που κόστιζε 4€ !


Περιέχει ένα κλασσικό καθρεφτάκι και 12 σκιές που κυρίως είναι shimmer και κάποιες έχουν πολύ καλύτερη απόδοση από κάποιες άλλες... Είναι αποχρώσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν απο το πρωί μέχρι το βράδυ και ακόμα και χωρίς βάση η διάρκεια είναι ικανοποιητικότατη! (Περίπου 4 ώρες σε μένα...) Ιδίως η μαύρη, η ασημί και η χρυσή πάνω δεξιά είναι ονειρεμένες σκιές!


Το κάτω ραφάκι περιέχει μια διάφανη πούδρα που είναι αρκετά καλή και αφήνει ματ αποτέλεσμα, ένα κρεμώδες highlighter και δύο ρουζάκια... Αν εξαιρέσουμε το γεγονός οτι το κάτω ρουζ έχει πολύ έντονη απόδοση και δε νομίζω πως μου πηγαίνει ιδιαίτερα, με τα υπόλοιπα 3 προιόντα είμαι ξετρελαμένη και κυρίως με το highlighter... Το χρησιμοποιώ περισσότερο κάτω απο το φρύδι και η λάμψη που αφήνει είναι τέλεια!! Αλλά θέλει προσοχή στην εφαρμογή γιατί αν μπεί μεγάλη ποσότητα το αποτέλεσμα είναι χάλια!


Τέλος περιέχει 4 shimmer lip gloss τα οποία έχουν υπερβολικά μεγάλη διάρκεια! Τα έχω φορέσει αρκετές φορές και απλά έκανα μια σχολαστική εφαρμογή... Πέρασα 2 στρώσεις με το πινελάκι και έμεινε το χρώμα στα χείλη μου πάνω απο 6 ώρες...!!! Τα λάτρεψα! Εχουν μαζί και τα κλασσικά πινελάκια τα οποία βέβαια δεν χρησιμοποιώ και μου περνάνε αδιάφορα! :Ρ

Αυτά ήταν τα πραγματάκια που είχα να σας δείξω! Λίγα ήταν αλλά απ'το τίποτα... :Ρ
Πείτε μου αν σας άρεσαν, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά και τη γνώμη σας!

Αυτά απο μένα για σήμερα και θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

18 σχόλια:

  1. αυτό το μικρό κουτάκι με τα πολλά επίπεδα πόσο τέλειοοοο :) μου θύμισε τα ψεύτικα καλληντικά που μας έπαιρναν όταν ήμαστε παιδιά :') φαίνεται πολύ όμορφο με πολύ ωραία χρώμτα :) με γειά σου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Είναι κούτσικο, όμορφο και πολύ καλό!! :)
      Ασε που είναι και πολύ βολικό για μικρά ταξίδια!
      Ευχαριστώ πολύ!! :*

      Διαγραφή
  2. Megeiaaaaaa sou koritsaki!!
    oute egw pswnizw polu to teleutaio diastima! :D
    na ta xareis ola!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι και εσυ γεμάτη προιόντα καλά κάνεις και δεν ψωνίζεις! :Ρ
      Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!! :):)

      Διαγραφή
  3. Η μικρή παλέτιτσα ειλικρινά μου θυμίζει παιδικά χρόνια... που τότε οι μανάδες μας είχαν τόσες πολλές παλέτες έτσι παιχνιδιάρικες αλλά εμείς δεν μπορούσαμε να τις αγγίξουμε ακόμα σνιφ

    Όσο για το καραβάκι με την περιγραφή που έκανες μάλλον κάποια στιγμή πρέπει να του δώσω λίγη σημασία!!!!

    Με γεια σου να τα χαρείς όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά η παλετίτσα μοιάζει με εκείνες που βλέπαμε τότε... Εκείνες τις παλιές εποχές! (Μιλάμε λες και είμαστε 50+... :Ρ) Αλλά είναι πανέμορφη! Δεν μπορούσα να αντισταθώ!! :) Οσο για το "Καραβάκι" ειλικρινά αξίζει να το δοκιμάσεις!!! :) Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! :):)

      Διαγραφή
  4. Ti γλυκουλα η παλετιτσα...θα ψαξω τα σερβιετακια και σε αλλα σουπερμαρκετ γιατι εμεις δεν εχουμε βεροπουλο..μακαρι να τα βρω..εχουν πολυ καλη αποδοση αποτι φαινεται

    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάξε! Λογικά σε όλα τα σούπερ μάρκετ θα τις βρείς! :) Εχουν τρομερή απόδοση, μακαρί να φαινόταν καλύτερα η φωτογραφία... :(

      Διαγραφή
  5. γεια σου ... τελειες οι σκιες Carlo di Roma , εγω πήρα με τα γη ίνα χρωματα , βασικά αυτές είχαν μείνει φιλια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νίνα μου! :) Τα θέλω και εγώ τα γήινα και θα τα πάρω σίγουρα!! :)
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα ! Με γεια σου ! Ωραια . Απο αυτα δεν εχω δοκιμασει τιποτα ..αλλα χρονια πριν ειχα παντα ενα μικρο κουτακι με πολλα χρωματα και ολα αυτα ..ειχα και με μικρη μασκαρα .. , για ταξιδια .Φιλακια πολλα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ! :)
      Πράγματι για ταξίδια είναι πολύ βολικά αυτά τα kit! :)

      Διαγραφή
  7. Υπεροχα ολα!Μου εβαλες ιδεα για το αφρολουτρο Παπουτσανης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα όσα αγόρασες!
    Με γεια! Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία αυτά που αγόρασες! Και πολύ όμορφα χρώματα! Με γεια σου:)
    Αν θέλεις τσέκαρε και το δικό μου blog:)
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή