Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2013

Liebster Blog - Award!

Καλησπέρα σε όλους!
Κάλλιο αργά παρά ποτέ θα αναφέρω το βραβειάκι που κέρδισα όσο έλειπα σε διακοπές!
Δυστυχώς δεν είχα καθόλου ίντερνετ για να μπορέσω να κάνω κάποια ανάρτηση... :(
Να ευχαριστήσω λοιπόν τη Βιβή και τη Barbie για το βραβείο αυτό που είναι το δεύτερο που παίρνω!

Thank you very much girls! ☆


Οι κανόνες του είναι οι εξής:
1) Αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2) Απαντάς στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν.
3) Βραβεύεις άλλα blogs.
4) Ακολουθείς τα blogs που βράβευσες.

Η αλήθεια είναι οτι θέλω να βραβεύσω πολλά blogs που τα διαβάζω καθημερινά αλλά αποφάσισα να συμβιβαστώ με 5 ! :)


Πάμε να δούμε και τις ερωτήσεις! :)

1) Το αγαπημένο μου φαγητό είναι... Μπιφτέκια να'ναι και οτι να'ναι!
2) Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους... Η διπροσωπία!
3) Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα... Nα έχουν χιούμορ!
4) Με ηρεμεί... Ο καφές μου και τα τσιγάρα μου!
5) Αγαπώ πολύ... Τα καλλυντικά μου!
6) Με νευριάζει... Η αδικία!
7) Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ (αντικείμενο)... Το κινητό μου!
8) Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες... Των BSB!

Σας ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι και θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx




6 σχόλια:

  1. ωραίες απαντήσεις!!!!σε ευχαριστώ πλύ πολύ για το βραβείο,αλλά το έχω ήδη απαντήσει!!εδώ->http://jiubilo.blogspot.gr/2013/08/liebster-award.html και πάλι σε ευχαριστώ!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ για το βραβείο! Έρχεται και η δική μας ανάρτηση σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια ! Συμφωνω 2,3,5,7. Στο 1- δεν πρεπει να φαω κοκκινο κρεας ..... Στο 4 -εγω δεν καπνιζω .... Φιλια ,Κουκλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Τάνια μου! Φιλιά Πολλά!! :)

      Διαγραφή