Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2013

Another Mini Haul (L'Oreal, Essence, Sunkissed) + MUA Gifts!

Καλησπέρα σε όλους! Τι κάνετε?
Νομίζω οτι το φθινόπωρο μπαίνει σιγά-σιγά και είμαι ευτυχισμένη! :)

Στο σημερινό post θα σας δείξω κάποια νέα αποκτήματα με τα οποία είμαι ενθουσιασμένη!


Εχω ξαναπεί οτι δεν θα ψωνίζω πλέον αλλά εκτός του οτι πέσανε κάποια λεφτάκια στα χέρια μου απο το πουθενά, χρειαζόμουν κάποια πράγματα όπως επίσης ήθελα να εκμεταλλευτώ κάποιες προσφορές! Στην τελική, χρειαζόμουν ένα mini shopping therapy! :)

Πρώτη στάση ήταν το Hondos Center Αμπελοκήπων!


Εδώ και καιρό χρειαζόμουν ένα concealer... Ηθελα να αγοράσω αυτό το διπλό της Essence αλλά δυστυχώς δεν το έβρισκα ώσπου ξαφνικά το βρήκα! Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά εν καιρό θα σας πω περισσότερα! :)
Τιμή: 3,29

Ηθελα επίσης μια κρέμα προσώπου! Σκεφτόμουν να πάρω την ΒΒ της Garnier που όσο περίεργο και αν ακούγεται δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ παρά μόνο σε δείγμα! Μου άρεσε τρελά αλλά δεν την έχω πάρει ακόμα... Πριν φτάσω στην ΒΒ όμως πέρασα απο το ράφι με τα ενυδατικά προσώπου και βρήκα αυτό το tinted moisturizer της Essence για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες που είναι στα 50ml, μυρίζει φρεσκοκομμένο ροδάκινο και είναι oil-free! Μια φορά το δοκίμασα (χτες συγκεκριμένα) και μπορώ να πω οτι το πρόσωπό μου ήταν ματ μέχρι το βράδυ! Δεν καλύπτει σχεδόν καθόλου άρα ευτυχώς που δεν χρειάζομαι κάλυψη! Αναλυτικό post εν καιρό... :)
Τιμή: 2,99 


Είχα ακούσει απο αρκετές bloggers για το συγκεκριμένο λάδι καθαρισμού της L'Oreal και ήθελα να το δοκιμάσω! Ενώ για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου είμαι 100% ευχαριστημένη απο το Johnson's Baby Shampoo ήξερα οτι θα χρειαζόμουν κάτι πιο ενισχυμένο για την αφαίρεση αδιάβροχης μάσκαρα! Είμαι οκ με τα baby oils αλλά αν τύχει να μπει στο μάτι... Τρέχεις και δεν φτάνεις απο το τσούξιμο! Ηθελα κάτι κατάλληλο... Μόλις το είδα στο ράφι λοιπόν 1+1 δώρο το άρπαξα!!! Μια-δυο φορές το έχω δοκιμάσει για ντεμακιγιάζ ματιών και προσώπου. Απλά να το δοκιμάσω ήθελα γιατί δεν φόραγα αδιάβροχη μάσκαρα αλλά μπορώ να πω πως είναι απίστευτο!


Εν καιρό θα σας μιλήσω αναλυτικά για το συγκεκριμένο προιόν σίγουρα!! Αναμένετε λοιπόν!! :)
Τιμή: 5,90 (1+1 δώρο!)

Υπάρχει τα τελευταία χρόνια στη περιοχή του Ζωγράφου, πάνω στο κεντρικό, ένα μικρό κατάστημα με καλλυντικά, το La Beaute! Παρατήρησα μια μέρα οτι είχε ένα μικρό stand με καλλυντικά απο την Sunkissed... Αυτή την εταιρεία την είχα "πρωτοσταμπάρει" στο Amazon και είχα ερωτευτεί τα υπέροχα γήινα χρώματα, τις τεράστιες συσκευασίες των bronzer και τις πανέμορφες παλέτες! :) Ηταν ζήτημα ωρών λοιπόν να αγοράσω κάτι! :)


Πόση ώρα ήμουν μέσα στο μαγαζί και αναρωτιόμουν "Να πάρω το bronzer ή τις σκιές?" δεν ξέρω... :Ρ Και επειδή είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι με τον εαυτό μου και το πόσο αναποφάσιστη ήμουν αποφάσισα να τα πάρω και τα 2 να τελειώνω γιατί είχε μεσημεριάσει! :) Οι τιμές σε γενικές γραμμές είναι σαφώς πιο ανεβασμένες απ'οτι αν αγόραζες κάτι απ'αυτά online αλλά ήθελα πολύ να τα αγοράσω που δεν ήθελα να περιμένω!


Οχι πείτε μου, δεν είναι υπέροχα τα χρώματα? :) Είναι γήινα και όσο περνάει ο καιρός στρέφομαι σ'αυτά όλο και πιο πολύ! Μπορείς να δημιουργήσεις πολλά μακιγιάζ μ'αυτά τα χρώματα και μπορεί να είναι μια απο τις παλέτες που σε ακολουθεί απο το πρωί μέχρι το βράδυ! Ιδίως για το φθινόπωρο τα χρώματα είναι ονειρεμένα!!! Την έχω δοκιμάσει ελάχιστα αλλά μπορώ να πω πως η χρωματική απόδοσή της είναι εξαιρετική στο χέρι! Αναλυτικό post θα δείτε σίγουρα! :)
Τιμή: 4,60


Ηρθε η ώρα να σας εξομολογηθώ τον έρωτά μου γι'αυτό το bronzer! :) Καταρχήν είναι τεράστιο, περιέχει 30 γραμμάρια και κακώς νόμιζα οτι το bronzer της Essence το Sun Club που περιέχει 15 γραμμάρια είναι τεράστιο! :Ρ Βέβαια η ποσότητα του είναι υπερβολική αλλά θεωρώ πως είναι ένα πολυχρηστικό προιόν! Καταρχήν είναι αρκετά shimmering χωρίς όμως να σε κάνει να γυαλίζεις αντιαισθητικά! Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλο το σώμα και όχι μόνο στο πρόσωπο και προσωπικά σίγουρα θα χρησιμοποιώ τις καφέ αποχρώσεις και σαν σκιές! Εχει και ένα μεγάλο καθρέφτη που σίγουρα εξυπηρετεί και με το παραπάνω! Γενικά το έχω λατρέψει! :)
Τιμή: 8,00


Οσες αγαπάτε την MUA (Make Up Academy) θα γνωρίζετε τα giveaways που κάνει με κάθε 1000 likes στη σελίδα τους στο facebook! Ενώ γενικά τυχερή σ'αυτά δεν είμαι, προς μεγάλη μου έκπληξη έχω κερδίσει 2 φορές και χάρηκα πραγματικά γιατί δεν έχω καταφέρει να κάνω καμία αγορά απο την MUA ακόμα... :(


Το πρώτο που κέρδισα ήταν ενα Lip Gloss Tube στην απόχρωση Cute Talk! Σαν λάτρης των lip gloss ενθουσιάστηκα! Είναι το απόλυτο φυσικό ροζ χρωματάκι, δεν κολλάει καθόλου και κρατάει πολύ περισσότερο απο πολλά άλλα lip gloss που έχω δοκιμάσει! Οσο για τη μυρωδιά του... Οτι πιο γλυκό και φρέσκο μπορείτε να φανταστείτε!! :) Κοστίζουν 1 λίρα (1,18 περίπου) και αξίζει να τα δοκιμάσετε!!


Το δεύτερο πραγματάκι που κέρδισα είναι απο τη σειρά "Lip Gloss Trios" και συγκεκριμένα το Lip Trio Temptress... Για μένα που δεν ειμαι οπαδός του κόκκινου είναι δύσκολο να φορέσω αυτά τα χρώματα αλλά επειδή είναι lip gloss και όχι κραγιόν φοριούνται άνετα σε μικρή ποσότητα για ελαφριά κόκκινη λάμψη στα χείλη και δείχνουν υπέροχα!! :) Αυτά κοστίζουν 2,50 λίρες (2,96 περίπου) και κυκλοφορούν σε 3 διαφορετικούς συνδιασμούς! Είναι και ιδανικά για την τσάντα μας λόγω του μικρού τους μεγέθους! :)

Αυτά ήταν τα πραγματάκια που είχα να σας δείξω!!! :)
Πείτε μου αν σας άρεσαν, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά και αν θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα με γεια σου!!Α!Και πάντα τυχερή!!


    Πι.Ες.1.Και γω χρησιμοποιώ το Johnson's Baby Shampoo για ντεμακιγιάζ ματιών!!
    Πι.Ες.2.Έχω ένα giveaway στο μπλογκ μου,αν θες έλα να ρίξεις μια ματιά!
    xXx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Πήρα μέρος! :)
      Πανέμορφα τα βραχιολάκια!!! :):):)

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία με γεια!!!το concealer το έχω και το υπερ αγαπώωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μακάρι να με βολέψει και εμένα!! :)
      Ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  3. Με γεια ! ΤΕΛΕΙΑ . Ωραια χρωματα . Εγω το λαδακι της L"OREAL θελω πολυ ...αλλα πρεπει να περιμενω λιγο ακομα ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τάνια!! :) Προσπάθησε να εκμεταλλευτείς την προσφορά 1+1 δώρο! Συμφέρει πολύ και χτες μου απέδειξε οτι όντως αφαιρεί την αδιάβροχη μάσκαρα! Το συστήνω ανεπιφύλακτα! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία κι ενδιαφέροντα όλα, πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου, να'σαι καλά! :)

      Διαγραφή
  5. Πωπω τι ωραια πραγματα.....Οφειλω να ομολογησω κι εγω τον ερωτα μου για το bronzer σου ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! :)
      Αν το βρεις πουθενά να το πάρεις οπωσδήποτε!! :):)

      Διαγραφή
  6. ωραια πραγματάκια ... αυτο το concealer το έψαχνα και εγω θέλω να το δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Hondos Center που είναι στην αρχή της Κηφισίας το βρήκα, αν σε βολέψει πέρνα να το αγοράσεις!! :)

      Διαγραφή