Σάββατο, 20 Ιουλίου 2013

Tag: 5 Must-Have Products ☼ Summer 2013 ☼

Καλησπέρα κορίτσια!
Τι κάνετε? Εύχομαι να είστε όλοι καλά! :)

Την ιδέα για το σημερινό post την πήρα απο την Juste και πιστεύω οτι είναι πολύ χρήσιμο τώρα που είναι καλοκαίρι και ετοιμαζόμαστε να φύγουμε!


Θα πρέπει λοιπόν να αποφύγουμε τις υπερβολές στις αποσκευές (Λάουρα ακούς???) και να συνειδητοποιήσουμε οτι δεν χρειαζόμαστε αμέτρητα καλλυντικά και είδη περιποίησης μαζί μας! (Λάουρα!! Ακούς???) Στις διακοπές χρειαζόμαστε ξεκούραση και καλό είναι να αφήσουμε και το δέρμα μας να αναπνεύσει και να ξεκουραστεί και αυτό μαζί με εμάς! (Βρε Λάουρα ακούς??? Μπα...!!!)

Διάλεξα λοιπόν τα 5 προιόντα που σίγουρα θα έπαιρνα μαζί μου και πιστεύω οτι για να μην δυσκολεύτηκα να τα διαλέξω σημαίνει πως καταβάθος ξέρω τί πραγματικά χρειάζομαι άσχετο αν δεν το ακολουθώ ποτέ! :Ρ

Ας τα δούμε αναλυτικά! :)


Ε ναι λοιπόν, ένα bronzer (Sun Club Blondes - lighter skin - Matt Bronzing Powder - 01-Natural) , ένα lip gloss (Essence XXXL Shine - 18 - Sparkling Papaya) και μια mascara (Erre Due - Volumizing Waterproof Mascara - 02 Electric Blue) θεωρώ οτι είναι μια χαρά για τις διακοπές! Το bronzer μπορεί να χρησιμοποιηθει και στο πρόσωπο αλλά και ως σκιά και είναι 100% απαραίτητο! Αν προσθέσουμε λίγο lip gloss και mascara μπορούμε να βγούμε μια βόλτα το βράδυ χωρίς υπερβολές και επειδή υπερβολικά δεν βάφομαι ιδίως το καλοκαίρι, ξέρω οτι μ'αυτά τα 3 προιόντα θα ήμουν οκ! Σκέφτηκα να προσθέσω μια ενυδατική με χρώμα ή κάποιο ελαφρύ foundation αλλά μιας και δεν χρειάζομαι κάλυψη στο πρόσωπο το άφησα στην απ'έξω! :) Ναι είναι γεγονός, μετά απο πολλά χρόνια δεν είναι απαραίτητο να βάλω κάποιο make-up για να κυκλοφορήσω αξιοπρεπώς έξω γιατί το πρόσωπό μου είναι καλύτερα απο ποτέ!

ps: Μην ξεχνάμε οτι αν μαυρίσουμε έστω και λίγο το χρώμα της επιδερμίδας του προσώπου εξομαλύνεται, οι ατέλειες "χάνονται" και είναι κρίμα να επιβαρύνουμε το πρόσωπο άδικα μόνο και μόνο απο ανασφάλεια... Το έχω περάσει και εγώ αυτό το στάδιο και το γνωρίζω πολύ καλά... :(


Είναι απαράδεκτο να αμελούμε την ενυδάτωση του δέρματος ιδίως το καλοκαίρι που "υποφέρει" απο τη ζέστη και τις συνεχείς αποτριχώσεις! Μια καλή ενυδατική κρέμα σώματος λοιπόν (Nivea Body - Rich Caring Milk) είναι απαραίτητη γιατί όσο ωραίο, καθαρό και μαυρισμένο και αν είναι το δέρμα "χάνει πόντους" αν είναι αφυδατωμένο και τραχύ! Αλλά νομίζω οτι θα ήταν απαράδεκτο να παραβλέψουμε την φρέσκια, δροσερή μυρωδιά που επιβάλλεται να έχουμε! Ενα αποσμητικό (Noxzema - Care) δεν θα μπορούσε να λείπει απο τη βαλίτσα μας! :)

Αυτά είναι λοιπόν τα 5 προιόντα που θεωρώ οτι είναι απαραίτητα για το καλοκαίρι και τις διακοπές! Θέλω να ακούσω τη γνώμη σας και να μου πείτε αν συμφωνείτε, αν διαφωνείτε και ποια είναι τα δικά σας must-have!

Οποια κοπέλα θέλει μπορεί να κάνει το tag και θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε το link της ανάρτησης σας κάτω στα σχόλια για να το δω στα σίγουρα! :)

Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο πρώτο μου Giveaway!

Αυτά απο μένα για σήμερα! :)
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

12 σχόλια:

  1. πολυ ενδιαφερον tag! αυτα τα lipgloss ειναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Οντως είναι πολύ ωραία lip gloss! :)

      Διαγραφή
  2. Σκέφτομαι να πάρω το bronser της essence. Μήπως περα από αυτό έχεις να προτείνεις και κάποιο άλλο??
    http://rixnontas1matia.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρα απο Essence θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το Honolulu απο W7!

      Διαγραφή
  3. polu wraia proionta!!!! :D :D
    to galaktwma tis nivea to xrhsimopoiw ki egw...alla kuriws xeimwna!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου! :) Εχω τόσο ξηρή επιδερμίδα που ευτυχώς μπορώ να το χρησιμοποιώ όλο το χρόνο! :)

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραία όλα τα προιόντα που μας έδειξεσ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το μπρόνζερ(τα χουμε ξαναπει!) και το lipgloss τα έχω και γω και τα αγαπώ!!Τι τυχερή που δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο στο πρόσωπο!!!Μπράβο!!Εύχομαι και στα δικά μου!χαχα!!
    Καλό Καλοκαίριιι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε και στα δικά σου! :) Μη νομίζεις... Κι εμένα περίεργο μου φαίνεται, δεν το πιστεύω! :Ρ Παω σε φίλους και γνωστούς και λέω: "Το βλέπεις και εσύ οτι έχει καθαρίσει απίστευτα η μούρη μου, ε? Δεν είναι ιδέα μου...!!!" :Ρ Είμαι τραγική, το ξέρω! :P

      Διαγραφή
  6. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!!!Αυτο με το προσωπο το χω παρατηρησει και εγω,εχω κοψει και το foundation και τη πουδρα και το προσωπο μου ειναι καλυτερα απο ποτε!Αυτο το bronzer πρεπει να το δοκιμασω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο! :) Να το δοκιμάσεις, κατά τη γνώμη μου είναι τέλειο bronzer! :)

      Διαγραφή