Σάββατο, 13 Ιουλίου 2013

Tag: 10 προιόντα που θα (ξανά) αγόραζα!

Καλησπέρα κορίτσια! Τί κάνετε?
Πιστεύω πως οι πιο πολλές θα έχετε πάει για μπάνιο και ζηλεύω γιατί εγώ για φέτος δεν έχω δει καν θάλασσα! :( Αλλά που θα πάει... Θα έρθει και για μένα μια θαλασσινή μέρα! :)

Σήμερα είπα να κάνω ένα tag μιας και δεν έχω ξανακάνει κάποιο tag αλλά και γιατί το συγκεκριμένο το θεωρώ πολύ χρήσιμο! :)


Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά ποιά είναι τα 10 προιόντα που θα αγόραζα ξανά ή θα αγόραζα για πρώτη φορά εφόσον τα έχω λάβει δωρεάν για δοκιμή!


1) Johnson's Baby Shampoo:
Σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ! Θα το χρησιμοποιώ για πολλά χρόνια προφανώς γιατί με ικανοποιεί 100% τουλάχιστον για το καθημερινό ντεμακιγιάζ! Εννοείται οτι δεν αφαιρεί το αδιάβροχο μακιγιάζ αλλά δεν με απασχολεί ιδιαίτερα γιατί δεν προτιμώ αδιάβροχες συνθέσεις για κάθε μέρα και όταν το κάνω αφαιρώ πρώτα με βαμβάκι και λαδάκι οτιδήποτε αδιάβροχο έχω φορέσει και μετά πάλι χρησιμοποιώ το Johnson's Baby Shampoo! Το λατρεύω! :)

2) Herbal Essences - Μαλλί Λάμψε!
Και γι'αυτό σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ! Με απλά λόγια είναι το σαμπουάν που έχει φτιαχτεί για μένα! Κυριολεκτικά λάμπει το μαλλί μετά το λούσιμο και δεν μου τα λαδώνει γρήγορα! Απλά τέλειο! :)

3) Αποσμητικό - Noxzema Care
Αλλό ένα προιόν για το οποίο σας έχω αναλύσει την αγάπη μου εδώ! Σταθερή αξία εδώ και πολλά χρόνια! Δοκιμάζω κατά καιρούς και άλλα αποσμητικά αλλά πάντα καταλήγω σ'αυτό!! :)

4) Dalon - Πράσινη Αργιλος σε Πάστα
Να και μια μάσκα που κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται! Αναφέρει οτι απορροφάει στίγματα και πανάδες και ενώ ήμουν διστακτική οφείλω να ομολογήσω οτι όντως το κάνει!! (Αναλυτικό review θα κάνω σε λίγο καιρό!) Δεν την έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα αλλά όταν μου τελειώσει θα την αγοράσω οπωσδήποτε...!!! :)

5) Johnson's Baby - Bedtime Oil
Και γι'αυτό σας έχω μιλήσει ξανά εδώ! Ιδανικό για ενυδάτωση σώματος, λάμψη και τέλειο για αφαίρεση αδιάβροχου μακιγιάζ! Εκπληκτική μυρωδιά και πρακτικότατη η νέα συσκευασία που "σφραγίζει" και εξασφαλίζει οτι δεν πρόκειται να τρέξει το προιόν απο πουθενά! Το έχω αγοράσει περίπου 3-4 φορές μέχρι τώρα και σίγουρα θα ακολουθήσουν πολλές ακόμα! :)


6) Erre Due - Volumizing Waterproof  Mascara - 02 Electric Blue
Την παρέλαβα πριν λίγο καιρό για δοκιμή και μπορώ να πω πως είναι οτι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει σε μάσκαρα! :) Με μια απλή στρώση διαχωρίζει τέλεια και φωτίζει το βλέμμα απίστευτα! Δεν θα πω πολλά γιατί θα γίνει ξεχωριστό review αλλά είμαι ενθουσιασμένη όσο δεν πάει! Μόλις μου τελειώσει σίγουρα θα την αγοράσω!!!

7) Essence - Soft Touch Mousse - 04 - Matt Ivory
Ενα απο τα καλύτερα foundation για μικτές-λιπαρές επιδερμίδες! Σας έχω πει λίγα λόγια εδώ για τους λόγους που το έχω λατρέψει και το γεγονός οτι είναι πολύ οικονομικό το κάνει νούμερο 1 επιλογή για να το αγοράζω ξανά και ξανά!

8) Essence - Silky Touch Blush - 30 - Secret It-Girl
Οσες με παρακολουθείτε λίγο καιρό τώρα θα έχετε βαρεθεί να με ακούτε να μιλάω γι'αυτο το ρουζάκι απο την Essence! Για να μην σας κουράζω μπορείτε να δείτε εδώ γιατί το αγαπάω τόσο πολύ!  Ι ♥ ΙΤ ! :)

9) Lavera - Liquid Eyeliner - Brown
Εχει το πιο βολικό πινελάκι που έχω δει ποτέ μου! Ιδανικό και για αρχάριες! Δεν κουνιέται απο τη θέση του αν δεν το αφαιρέσετε εσείς και απλά το λατρεύω! Και γι'αυτό θα ακολουθήσει αναλυτικό review σε λίγο καιρό αλλά μπορώ να πω απο τώρα οτι το έχω καταευχαριστηθεί! Σίγουρα θα το αγοράσω μόλις μου τελειώσει! :)

10) Mastic Spa - Day Prosun
Ενυδατική κρέμα ημέρας με δείκτη προστασίας 15! Δεν έχω βρει κάποια άλλη ενυδατική που να απορροφάται τόσο γρήγορα και να αποτρέπει τη λιπαρότητα για τόσες ώρες! Με άριστα το 10 άνετα θα της έβαζα 10'...!!! 

Αυτά είναι λοιπόν τα 10 προιόντα που θα ήθελα να έχω και πάλι στα χέρια μου και θα τα ξαναπροτιμήσω! Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα προιόντα που θα αγοράζατε ξανά, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά που σας έδειξα και αν το ευχαριστηθήκατε και εσείς όσο και εγώ! :)

Αυτά απο μένα για σήμερα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

10 σχόλια:

  1. Μαρέσει πάρα πολύ το σαμπουάν Johnsons Baby για ντεμακιγιάζ ματιών!!Είναι τέλειο!Όπως επίσης και το baby oil!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο review αλλά θα διαφωνήσω με τη διάρκεια που λες ότι έχει το eyeliner της Lavera. Εγώ προσωπικά δεν το βρήκα να διαρκεί, έχω κάνει και σχετικό review.
    Η μάσκαρα της Erre Due ναι μεν είναι πράγματι πολύ καλή! αλλά δεν βγαίνει καθόλου εύκολα βρε παιδί μου, αδιάβροχη γαρ!

    Keep up
    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ε? :( Τι να πω, σε μένα τουλάχιστον το eyeliner είναι μια χαρά! :)
      Η μάσκαρα όντως δεν αφαιρείται εύκολα αλλά μουλιάζω τις βλεφαρίδες με λαδάκι και βγαίνει, δεν με δυσαρεσκεί δηλαδή! :)

      Διαγραφή
  3. Baby oil για παντα!!!!!!!!Ωραιο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπω Εssence! Πολυ ωραιο post!
    iwannaja.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο post, τον άργιλο από Dalon θέλω κι εγώ να τον δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε! Πριν λίγο μαλιστα είχα πεταχτεί μια στο supermarket και το βρήκα 9,99 στα 350ml! Είναι τέλειο προιόν!! :)

      Διαγραφή