Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013

Review: Biokal Cosmetics

Καλησπέρα σε όλους!
Τί κάνετε? Πως τα περνάτε?

Σήμερα σας έχω ένα review για κάποια προιόντα που έλαβα πριν αρκετό καιρό απο την εταιρεία Biokal Cosmetics την οποία όλες γνωρίζετε πλέον νομίζω! Προσωπικά, την είχα γνωρίσει πριν αρκετά χρόνια όταν είχα αγοράσει κάποια lip balms και θυμάμαι οτι είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένη! :)


Οπως βλέπετε είναι αρκετά τα προιόντα άρα ας σταματήσω το μπλα-μπλα και πάμε να τα δούμε αναλυτικά! :)


Dalon - Baby Oil
Γενικά τα λαδάκια είναι μια μεγάλη μου αδυναμία! Εχω αρκετά και ποτέ δεν μου είναι αρκετά! Οταν είδα λοιπόν αυτό το λαδάκι χάρηκα απίστευτα! :) Μυρίζει περίεργα αλλά όχι άσχημα (καμία σχέση η μυρωδιά του με τα κλασσικά λαδάκια που έχουν κάποια συγκεκριμένη μυρωδιά) και το τελείωμα της μυρωδιάς είναι πουδρένιο! Με τις μυρωδιές έχω ένα θέμα άρα συγχωρέστε με! :Ρ Την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα προφανώς έβαλα μεγάλη ποσότητα και για 50 λεπτά περίμενα να απορροφηθεί...!!! Ηθελα ειλικρινά να το πετάξω απο το μπαλκόνι γιατί δεν περίμενα οτι θα ήταν τόσο λιπαρό! Κατά τη γνώμη μου είναι αρκετά λιπαρό... Τη δεύτερη φορά το χρησιμοποιούσα σταγόνα-σταγόνα και τότε ενθουσιάστηκα μιας και η ενυδάτωση που μου πρόσφερε ήταν απίστευτη!!! Είναι στα 250ml και διαρκεί για πολύ καιρό! 

Αν θα το αγόραζα?
Εννοείται! :)

Dalon - Nail Polish Remover
Γενικά με τα νύχια δεν ασχολούμαι! Καλοκαίρι ΠΑΝΤΑ βάφω τα νύχια των ποδιών αλλά των χεριών ΠΟΤΕ! Αρα έλαβα αυτό το ασετόν την κατάλληλη εποχή του χρόνου! Είχα περάσει 2 στρώσεις απο ένα κοραλλί βερνίκι και 2 στρώσεις απο ένα Glitter! Η αλήθεια είναι οτι ήταν "δύσκολη" αποστολή γιατί και τα 2 αυτά προιόντα είναι πολύ σταθερά και ήταν και σε σχετικά μεγάλη ποσότητα! Με παίδεψε για να το αφαιρέσω αλλά την επόμενη φορά που η αποστολή του ήταν πιο εύκολη τα έβγαλε πέρα μια χαρά!

Αν θα το αγόραζα?
Οχι γιατί είναι μια αγορά που κάνει η μητέρα μου και όχι εγώ! Αν ρώταγε τη γνώμη μου ίσως και να το πρότεινα, γιατί όχι? :)


Dalon - Πράσινη Αργιλος σε Πάστα
Ειλικρινά ότι και αν πω γι'αυτό το προιόν είναι πολύ λίγο! Από τη μέρα που ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ έχω δει τρομερά αποτελέσματα στο πρόσωπό μου και είναι πιο καθαρό, λαμπερό και φωτεινό απο ποτέ! Πραγματικά απορροφάει τις πανάδες όπως ισχυρίζεται και οι πανάδες για μένα ήταν "θέμα" έδω και χρόνια! Αφήνει ματ αποτέλεσμα, απορροφάει τη λιπαρότητα και γενικά αφαιρεί οτι δεν χρειαζόμαστε πάνω στο πρόσωπό μας! Το μόνο "αρνητικό" είναι πως αφαιρείται δύσκολα αλλά δεν με δυσαρεσκεί αυτό μιας και με το βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου που σας είχα μιλήσει εδώ η αφαίρεση γίνεται αρκετα πιο εύκολα και δεν προκαλείται κανένας ερεθισμός! :) Το έχω βρει σε Super Market Βερόπουλος στα 350ml με 9,99€, τέλειο???

Αν θα το αγόραζα?
Καλά τώρα, τα ρωτάνε αυτά? ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ! :)

Dalon - Vaseline Σοκολάτα + Βανίλια
Γνωστή σε όλες μας πλέον η βαζελίνη και οι πολλές της χρήσεις! :) Η μυρωδιά τους είναι ελαφριά και η ενυδάτωση τους είναι super! Περιέχουν χαμομήλι, καλέντουλα και βιταμίνη Ε! Τις έχω χρησιμοποιήσει (πάντα το βράδυ) σε φτέρνες, γόνατα και αγκώνες και τα αποτελέσματα ήταν εμφανή το επόμενο πρωι! Πιο σπάνια χρησιμοποιώ βαζελίνη στα χείλια και όχι γιατί δεν μ'αρέσουν... Απλά γιατί έχω αρκετά lip balms! Ιδίως το καλοκαίρι στη παραλία και με την τόση ζέστη θεωρώ οτι είναι απαραίτητη η βαθιά ενυδάτωση! Και η βαζελίνη μπορεί να μας την προσφέρει! :)

Αν θα την αγόραζα?
Ναι! :)


Victoria Silk Touch Lip Balm Coconut - Bubble Gum
Η μυρωδιά τους είναι εξαιρετική! Η ευδάτωση που προσφέρουν το ίδιο! Η συσκευασία τους πολύ όμορφη! Το θετικό είναι οτι έχουν SPF 6 κάτι που είναι βασικό άρα θα τα παίρνω μαζί μου στη παραλία ή σε κάποια πρωινή σύντομη έξοδο! Δυστυχώς όμως σε μένα δεν ήταν πολύ σταθερά! Δεν τα ένιωσα να κάθονται καλά πάνω στα χείλη και μου έδιναν την εντύπωση ότι "τρέχουν" αλλά ευτυχώς δεν "τρέχουν"! Και ανέκαθεν με "πείραζε" να πρέπει να βάζω το δάχτυλο μέσα στο προιόν και να το περάσω μετά στα χείλη μου! :( Δεν ξέρω αλλά το θεωρώ κάπως ανθυγιεινό γιατί τα χέρια δεν μπορούν να είναι 100% καθαρά όλη μέρα! Αυτό το διάστημα το εφαρμόζω με πινελάκι μόνο όταν είμαι σπίτι και είναι οκ! Συνοπτικά: Συμπαθητικό προιόν που δίνει ελαφρύ χρώμα στα χείλη αλλά δύσχρηστη η συσκευασία (κατά τη γνώμη μου πάντα!!!)

Αν θα το αγόραζα?
Δυστυχώς όχι...

Dalon Sport's - Vanilla
Που λέτε λοιπόν αυτό το ενυδατικό στικ για τα χείλια είναι οκ! Παραβλέπω το γεγονός ότι αν περαστεί πάνω απο μία στρώση δίνει αυτό το εφέ του χλωμού (πτώματος) και εστιάζω στην απαλή ενυδάτωση που πρσφέρει! Γενικά είναι οκ και είναι η κλασσική εύχρηστη συσκευασία!! :)

Αν θα το αγόραζα?
Ναι αλλά σε άλλο άρωμα-απόχρωση!

Αυτή είναι λοιπόν κορίτσια η γνώμη μου για τα προιόντα αυτά! Πείτε μου αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απ'αυτά και θα ήθελα να ακούσω και τη δική σας γνώμη! :)

(Θα ήθελα να ευχαριστήσω άλλη μία φορά την εταιρεία Biokal Cosmetics για την αποστολή των προιόντων!)

Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο Giveaway μου! :)

Αυτά απο μένα για σήμερα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

8 σχόλια:

  1. agapwwwwwwww tin maska me argilo kai to aseton!ta xrhsimopoiw edw kai xronia!!
    sumfwnw gia to lip balm...exw dokimasei to karuda kai enw apo murwdia einai exairetiko...den eixe kanena apotelesma!apogoiteutika!
    ps den vafeis pote ta nuxia sou???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!! Το ήξερα οτι θα σκαλώσει κόσμος σ'αυτό! Ναι, είναι γεγονός! Δεν τα βάφω! Ανέκαθεν πίστευα οτι τα νύχια μου δεν έχουν ωραίο σχήμα για να τα μακρύνω κλπ... :( Και δεν φαντάζεσαι πόσο μ'αρέσουν τα μακριά νύχια!!!

      Διαγραφή
    2. ki emena konta einai pantws!!!!!!:D
      alla den mporw,exw porwsi me ta xrwmata! :D

      Διαγραφή
    3. Μωρέ εμένα δεν έχουν καλό σχήμα... :( Δεν ξέρω, δεν το έχω ψάξει και πολύ γιατί δεν μου φαίνεται οτι μπορεί να γίνει κάτι... Και μένα μ'αρέσουν τα χρώματα και τα σχεδιάκια αλλά... :(

      Διαγραφή
  2. Μου χει μπει και μενα η μασκα με την αργιλο!!!!!Τη θελω κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραια αναρτηση λαουριτσα, το κιτρινο το lip balm το πηρα και εγω εχθες, και μου αρεσει αρκετα. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή