Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

Review: Avon Cosmetics (part 1)

Καλησπέρα κορίτσια! :)
Τι κάνετε? Εύχομαι να είστε όλες καλά!

Σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια προιόντα της Avon που μας δόθηκαν στο σεμινάριο που είχε γίνει πριν αρκετό καιρό και σας είχα μιλήσει εδώ! Δυστυχώς άργησα πολύ αλλά είχα απίστευτα τρεχάματα τους τελευταίους μήνες και δεν υπήρχε καθόλου χρόνος! :(


(Στο συγκεκριμένο review θα σας μιλήσω για τα προιόντα που βλέπετε στη φωτογραφία ακριβώς απο πάνω! Για τα υπόλοιπα προιόντα θα γίνει ένα άλλο post γιατί κάποια προιόντα δεν τα έχω χρησιμοποιήσει αρκετά ακόμα και θέλω να τα δοκιμάσω αρκετά για να έχω ολοκληρωμένη γνώμη!)


Avon Sleeptherapy - Goodnight -125ml-
Αρωματικό spray χώρου και μαξιλαριού

Υπέροχο αρωματικό spray κατάλληλο για το μαξιλάρι μας αλλά και για αρωματισμό χώρου! Εγώ καπνίζω άρα πολλές φορές χρειάζεται να ψεκάζω για να υπάρχει πιο ευχάριστη μυρωδιά μέσα στο δωμάτιο! Πολλά βράδια έκανα 2-3 "φσσστ" μέσα στο δωμάτιό μου και μπορώ να πω ότι πραγματικά χαλάρωνα! Οχι οτι είχα ποτέ πρόβλημα με τον ύπνο αλλά ένιωθα οτι κοιμόμουν πολύ πιο "γλυκά" και ήταν υπέροχα! :) Η τιμή του είναι στα 8,70 ευρώ! Δεν το χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό γιατί είναι πιο "χειμωνιάτικο" το άρωμά του αλλά σίγουρα απο Νοέμβρη θα το χρησιμοποιώ και πάλι συνέχεια!

Αν θα το αγόραζα: 
Πιστεύω πως ναι! :)


Avon Advance Techniques - Moroccan Argan Oil -30ml-
Λαδάκι για τα μαλλιά

Αχ, εδώ μου τα χάλασε λίγο η Avon... Ισως εγώ να είχα τρελές προσδοκίες γι'αυτό το λαδάκι μιας και έχω ακούσει τα καλύτερα για το Αργανέλαιο! Αλλά δεν είδα κάποιο τρελό αποτέλεσμα! :( Η μυρωδιά του είναι εκπληκτική όμως! Είναι απίστευτη και για το καλοκαίρι είναι απο μόνο του ένα υπέροχο άρωμα για τα μαλλιά! Είναι ελαφρύ γενικότερα και δεν αφήνει λιπαρότητα ούτε στα μαλλιά ούτε στα χέρια μετά την εφαρμογή! Επίσης το γεγονός οτι είναι σε γυάλινο μπουκαλάκι δείχνει οτι είναι προσεγμένο και καλό το προιόν και αυτό μ'αρέσει πολύ! Αλλά δεν μαλάκωσε ιδιαίτερα τα δικά μου μαλλιά και γενικά δεν είδα κάποια διαφορά για να ενθουσιαστώ! Ενα ακόμα αρνητικό είναι η τιμή του... Χωρίς κάποια έκπτωση νομίζω οτι κάνει 10,50 ευρώ και το θεωρώ υπερβολικά ακριβό για 30ml! Με εκπτώση ακόμα και στα 5-6 ευρώ να το βρω είναι και πάλι πολλά μιας και υπάρχουν πλέον λαδάκια με 10 ευρώ και είναι 100-150ml... 

(Να τονίσω οτι τα μαλλιά μου δεν είναι βαμμένα ούτε κατεστραμμένα, ίσως αν ήταν σε "χειρότερη" κατάσταση να έβλεπα αποτελέσματα!!)

Αν θα το αγόραζα?
Δυστυχώς οχι... :(


Avon Planet Spa - Relaxing Bath & Massage Oil
Χαλαρωτικό λάδι για το μπάνιο & το σώμα με άρωμα Ταιλανδέζικου νούφαρου

Ε, οτι και αν πω γι'αυτό το προιόν είναι πολύ λίγο!
Μυρωδιά? ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ! Ενυδάτωση? ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ!
Διάρκεια αρώματος και ενυδάτωσης? ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ! Λιπαρότητα? ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ!
Το χρησιμοποιώ μόνο μετά το μπάνιο σαν ενυδατικό λαδάκι για το σώμα και μπορώ να πω ότι είναι ένα απο τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει! Και αυτή η μυρωδιά απο νούφαρο έχει τρελάνει πολύ κόσμο αλλά και εμένα βέβαια! Μετά την εφαρμογή δεν νιώθετε την ανάγκη να πλύνετε χέρια για να αφαιρέσετε τη λιπαρότητα γιατί δεν υπάρχει λιπαρότητα! Δυστυχώς δεν γνωρίζω τιμή... :( Πιστεύω πως θα κάνει κανενα 10ρικο... Αλλά το αξίζει και με το παραπάνω!! :)

Αν θα το αγόραζα?
Εννοείται...!!! :)


Avon Glimmerstick - Eye Liner / Blackest Black -0,28g-
Μαύρο μολύβι ματιών

Περιττό να αναφέρω οτι απο το 2007 που είχα γίνει αντιπρόσωπος στην Avon είχα πάρει το πρώτο μου glimmerstick και απο τότε δεν έχω πάψει να το χρησιμοποιώ και πάντα βρίσκονται 2 στα καλλυντικά μου, ένα μαύρο (blackest black) και ένα καφέ (cosmic brown)! Είναι πολύ μαλακά μολυβάκια, γράφουν πανεύκολα και έχουν πολύ καλή διάρκεια! Το οτι δεν χρειάζονται ξύσιμο είναι απλά άλλο ένα θετικό! Η κανονική του τιμή είναι στα 10,50 ευρώ αλλά πάντα υπάρχουν εκπτώσεις και μόνο τότε το αγόραζα ανέκαθεν!
(swatch θα βρείτε παρακάτω!)

Αν θα το αγόραζα?
Τόσα χρόνια αυτό κάνω και θα συνεχίσω να το αγοράζω! :)


Avon Perfect Kiss - Caressing Coral -3,6g-
 Κραγιόν σε κοραλλί απόχρωση

Οχι πείτε μου, δεν είναι τέλειο?? ΕΙΝΑΙ! :)
Είναι απο τη σειρά Perfect Kiss και είναι το πιο υπέροχο γλυκό κοραλλί που υπάρχει! Το έχω ευχαριστηθεί γιατί παρόλο που είμαι άσπρη σαν το γάλα δεν φαίνομαι σαν βρυκολακάκι όταν το φοράω και μόλις μαυρίσω λίγο ακόμα πιστεύω οτι θα το φοράω καθημερινά!!! Η διάρκεια είναι μέτρια! Είναι ματ αλλά είναι τόσο υπέροχα φωτεινό που δεν μπορώ να του αντισταθώ, ειλικρινά...!!! Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του που είναι στα 13 ευρώ! :(
(swatch θα βρείτε παρακάτω!)

Αν θα το αγόραζα?
Αν το έβρισκα με κάποια έκπτωση σίγουρα!!!


Avon Glow - Bronzing Pearls / Warm -22g-
Πέρλες λάμψης

Υπέροχες πέρλες για πρόσωπο και σώμα... Αλλά σε πολύ σκούρα απόχρωση για μένα... :( Υπάρχει και η απόχρωση "Cool" που είναι ιδανική για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες αλλά στο σεμινάριο μας δόθηκε η απόχρωση "Warm" που είναι για σκουρόχρωμες... Μόνο με πολύ ελαφρύ χέρι έχω καταφέρει να τις χρησιμοποιήσω ελάχιστα στο πρόσωπο και στο σώμα! Είχα ήδη άλλες 2 συσκευασίες με πέρλες απο την Avon και αυτή είναι η 3η! Είναι πολύ καλό προιόν αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω εύκολα λόγω απόχρωσης! :( Η ποσότητα είναι ικανοποιητική αλλά η τιμή είναι τσιμπημένη και είναι στα 18,50 ευρώ...!!!
(swatch θα βρείτε παρακάτω!)

Αν θα το αγόραζα?
Αν το έβρισκα με πολύ καλή έκπτωση ναι, θα το έπαιρνα στην ανοιχτή απόχρωση βέβαια!!

1) Bronzing Pearls / Warm
2) Glimmerstick - Eye Liner / Blackest Black
3) Perfect Kiss - Caressing Coral

Οπως ανέφερα και παραπάνω θα ακολουθήσει εν καιρό άλλο ένα post με τα υπόλοιπα προιόντα που έχω απο την Avon! :)

Αυτά απο μένα για σήμερα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

6 σχόλια:

  1. To spray για τον υπνο το εχω σταμπαρει εδω και αρκετο καιρο αλλα δεν ξερω αν ειναι τοσο καλο (βεβαια το χρησιμοποιειτε πολλες κοπελες αλλα ειχα εναν ενδιασμο).Μου βαλές στο ματι πλεον και το λαδακι για το σωμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το spray είναι ωραίο! :) Αλλά σαν το λαδάκι για το σώμα δεν είναι τίποτα...!!! Είναι απίστευτο!

      Διαγραφή
  2. μμμ.. το λαδάκι θα το αγοράσω σίγουρα :) τέλειο post :) ρίξε μια ματιά και στο δικό μου.. είμαι καινούργια εδώ. ;) φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα να το πάρεις το λαδάκι, είναι τέλειο!! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ! :) xxx

      Διαγραφή
  3. To κραγιον το εχω κ γω! Ειναι πολύ ωραίο και μου ενυδατώνει τα χείλη
    rixnontas1matia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή