Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

Αγαπημένα Ιουνίου! ☆

Καλησπέρα κορίτσια! Τι κάνετε?
Μιας και επίσημα σήμερα τελείωσαν τα τραβήγματα μας με το νοσοκομείο και πήραμε το πολυπόθητο εξιτήριο, είπα να κάνω με 100% ήσυχο κεφαλάκι τα αγαπημένα του μήνα! :)


1) Johnson's Baby Shampoo
Εδω και κάποιους μήνες, όπως έχω αναφέρει πολλές φορές, το χρησιμοποιώ για ντεμακιγιάζ ματιών! Αυτό το μήνα επειδή, έστω ελαφρά, βαφόμουν καθημερινά, το τίμησα δεόντως!

2) Nivea Deodorant - Pearl & Beauty
Δειγματάκι (25ml) που το φορούσα καθημερινά! Είναι πολύ απαλό, ακόμα και μετά το ξύρισμα δεν προκλήθηκε ποτέ κανένας ερεθισμός και η θηλυκότατη μυρωδιά του διαρκούσε περίπου 4-6 ώρες! Με έπεισε εν καιρό να αγοράσω κάποιο αποσμητικό Nivea! :)

3) Mastic Spa - Day Prosun
Ισως μια απο τις καλύτερες ενυδατικές κρέμες προσώπου που έχω δοκιμάσει ποτέ!!! Και ο δείκτης προστασίας που περιέχει (SPF 15) την έκανε ιδανική γι'αυτές τις ζεστές μέρες! Αναλυτικό review εν καιρώ... :)

4) Radiant - Eye Pencil - 01
Ενα απο τα πολύ αγαπημένα μου μολυβάκια! Ολες τις εποχές χρησιμοποιώ μαύρο μολύβι απλά καλοκαίρια το "σβήνω" λίγο παραπάνω για να μην φαίνεται βαρύ το μακιγιάζ! Εχει διάρκεια και θα είναι στα αγαπημένα κάθε μήνα μέχρι να τελειώσει! :)

5) Avon ColorTrend - Powder - Translucent
Ατελείωτη βρε κορίτσια αυτή η πούδρα! Εχει χτυπήσει πάτο απο πριν το Πάσχα και ακόμα έχει! Είναι πολύ καλή όμως και την ευχαριστήθηκα όλο το μήνα! Αφήνει ματ αποτέλεσμα για αρκετές ώρες και είναι διάφανη που αυτό και μόνο την κάνει ιδανική! :)

6) Essence - SIlky Touch Blush - 30 - Secret it-girl
Στο haul (εδώ) έγινε αντιληπτό νομίζω πόσο πολύ έχω λατρέψει αυτό το ρουζ! Είναι απλά οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε ρουζ! Συνηθίστε το γιατί θα το βλέπετε συνέχεια!!! :P

7) Carlo Di Roma - Trio Eyeshadow 
Τριπλή μίνι παλετίτσα με γήινες αποχρώσεις απο την Carlo Di Roma! Η μία απόχρωση έχει τελειώσει και οι άλλες 2 τελειώνουν απο μέρα σε μέρα! Τις έχω αρκετό καιρό και είναι απο τις σκιές που θα μου λείψουν! Τέλεια απόδοση και διάρκεια και τις είχα αγοράσει μόνο 1 ευρουλάκι! :)

Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα προιόντα για το μήνα που μας πέρασε! Μπορεί να μην ήταν πολλά αλλά ήταν προιόντα που αμφιβάλλω αν πέρασε μέρα που δεν τα χρησιμοποίησα!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

4 σχόλια:

  1. ομορφα!!!!!Το ρουζακι δεν ειναι λιγο ανοιχτουλι ρε Λαουρα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά είναι όσο ανοιχτό πρέπει για μένα που είμαι υπερβολικά ανοιχτόχρωμη! Ακόμα και αν μαυρίσω λίγο θα μου είναι μια χαρά! Το λατρεύω! :) xxx

      Διαγραφή
  2. xrisimopoieis sampouan gia ntemakigiaz???periergo!!!!!!!
    polu wraio fainetai to rouzaki!:D
    ps...perastika!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίεργο αλλά τρομερό! Μόνο αδιάβροχο δεν αφαιρεί αλλά το αποφεύγω για κάθε μέρα άρα είμαι οκ! Δοκίμασε το!! :) Οσο για το ρουζάκι απλά τα σπάει! xD
      ps: Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Να'σαι καλά!!!

      Διαγραφή