Κυριακή, 23 Ιουνίου 2013

Review: Golden Rose - Londessa

Γειά σας κορίτσια! :)

Μετά απο 3 εβδομάδες τρεξίματος και ασύλληπτης κούρασης κατάφερα να βρω λίγο χρόνο για το blog μου, το οποίο μου έχει λείψει απίστευτα, και να κάνω ένα review που θέλω να κάνω εδώ και καιρό για κάποια προιόντα της Golden Rose που τα εισάγει απο την Τουρκία η εταιρεία Londessa η οποία βρίσκεται στην πανέμορφη Καβάλα! :)


Ας δούμε λοιπόν ένα κραγιόν, μια μάσκαρα και μια πούδρα!



Αυτό το κραγιόν λοιπόν είναι η απόχρωση 67, περιέχει 4,2gr και έχει διάρκεια ζωής 24 μήνες! :) (Το swatch που βλέπετε είναι με μια στρώση το αριστερά και με δύο στρώσεις το δεξιά!) Είναι κόκκινο με πορτοκαλί υποτόνους και επειδή είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη μπορώ να το φορέσω μόνο "διακριτικά"! Συνήθως το εφαρμόζω σε μικρή ποσότητα με πινελάκι και δίνει ένα "φυσικό κόκκινο" χρωματάκι στα χείλη! Τη μυρωδιά του δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω κάπως συγκεκριμένα αλλά είναι ευχάριστη! Οσον αφορά τη διάρκεια τώρα... ΠΑΝΤΑ πριν το κραγιόν φοράω κάποιο lip balm το οποίο μειώνει αρκετά τη διάρκεια των κραγιόν αλλά είναι απαραίτητο διότι τα δικά μου χείλη τουλάχιστον "σκάνε" με το παραμικρό... :( Παρόλα αυτά θα μπορούσα να πω ότι είναι εξαιρετική! Σήμερα μάλιστα το φόρεσα κατά τις 15:00... Εφαγα (του σκασμού :P), ήπια καφέ, κάπνισα και μέχρι τις 18:30 υπήρχε ακόμα χρώμα... :) Η συσκευασία του όπως βλέπετε είναι απλή αλλά πολύ προσεγμένη!

Αν θα το αγόραζα?
Πιστεύω πως ναι (αν και δεν είμαι και πολύ φαν των κραγιόν) αλλά οπωσδήποτε σε διαφορετική απόχρωση! :)



Μόλις είδα τη μάσκαρα αυτή αμέσως με ενθουσίασε το πορτοκαλί χρώμα της συσκευασίας της! Είναι η Cat Walk Instant Volume στην απόχρωση Deep Black! Εχει διάρκεια ζωής 6 μήνες (κλασσική μάσκαρα!) και περιέχει 9ml! Οταν είδα το βουρτσάκι της σκάλωσα...!!! Αναρωτιόμουν αν θα με βόλευε και ευτυχώς με βόλεψε και με το παραπάνω! Ποτέ δεν ξετρελαινόμουν με το μήκος στις βλεφαρίδες αλλά με τον όγκο και ανυπομονούσα να τη δοκιμάσω γιατί ισχυρίζεται οτι δίνει όγκο! Διαχωρίζει πολύ καλά και δίνει όγκο χωρίς να κολλάει τις βλεφαρίδες! Δεν δίνει θεαματικό όγκο αλλά ικανοποιητικό! Δοκίμασα να "χτίσω" ένα πιο έντονο αποτέλεσμα αλλά έδειχνε κάπως "ψεύτικο" όχι όμως σε υπερβολικό βαθμό!
(Πρόσφατα τη βρήκα σε ένα μαγαζάκι που άνοιξε πριν λίγο καιρό στη γειτονιά μου και είδα οτι η τιμή της εκεί είναι στα 3,60€!)

Αν θα την αγόραζα?
Για καθημερινή χρήση και με 3,60€ που είναι η τιμή της??? Εννοείται!! :)


Τώρα ειλικρινά πείτε μου τη γνώμη σας... Δεν είναι υπέροχη η συσκευασία? :)
Είναι διάφανη και έχει χρυσές λεπτομέρειες!
Τη λάτρεψα αυτή τη συσκευασία, πραγματικά!! :)
Μου έκανε όμως εντύπωση οτι περιέχει βιταμίνες Ε & Α και έχει SPF 15 !
Είναι στην απόχρωση 106 - Beige, περιέχει 12,7gr και έχει διάρκεια ζωής 24 μήνες! Χάρηκα πολύ που μου ταίριαξε η απόχρωση! Είναι αρκετά πουδρένια και θρυμματίζεται (λίγο ευτυχώς) όταν εφαρμόζεται με πινέλο! (Υπάρχει σφουγγαράκι στη συσκευασία αλλά δεν με βολεύει ιδιαίτερα) Αφήνει ματ αποτέλεσμα και θα έλεγα οτι καλύπτει ελαφρώς, τουλάχιστον στο δικό μου πρόσωπο που δεν έχω και πολλά να καλύψω πέρα απο κάποιες κοκκινίλες, που αν δεν μπει κάποιο βαρύ make-up δεν καλύπτονται με τίποτα...! :( Αυτό που με στεναχώρησε λίγο είναι οτι κάποιες φορές δεν κουμπώνει καλά το καπάκι όταν είναι το σφουγγαράκι μέσα στη συσκευασία (το οποίο προστατεύει και την πούδρα) και για ταξίδι θα φοβόμουν λίγο να την πάρω μαζί εκτός και αν ήμουν σίγουρη οτι δεν θα μπορούσε να μετακινηθεί... 


Αν θα την αγόραζα?
Αν την έβρισκα σε λογική τιμή, ναι! :)

Αυτά απο μένα για σήμερα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx


(Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Golden Rose - Londessa για την αποστολή των προιόντων!)

12 σχόλια:

  1. Ωραιο post!Αγορασα προσφατα και γω mascara απο την Golden Rose!Πηρα την κιτρινη και την ροζ!Τωρα δοκιμαζω την κιτρινη και ειναι παρα πολυ ωραια!Το μονο κακο ειναι οτι δυσκολα αφαιρειται στο ντεμακιγιαζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και ευχαριστώ για το σχόλιό σου! :) Εγω μόνο αυτή έχω δοκιμάσει αλλά στο κατάστημα που τη βρήκα είδα οτι υπάρχουν κι άλλες, μου χτύπησαν στο μάτι τα χρώματα στις συσκευασίες!! Για ντεμακιγιάζ χρησιμοποιώ το Johnson's baby Shampoo που αφρίζει πολύ και με απαλές κινήσεις αφαιρείται μια χαρά, δεν είναι αδιάβροχη βέβαια... Δοκίμασέ το αν θέλεις!! :)

      Διαγραφή
  2. polu wraio post!!
    i mascara fainetai polu kali...kai einai se apisteuta xamili timi!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! :) Είναι πολύ καλή και για κάθε μέρα ιδανική!! :) Και με τέτοια τιμή τί άλλο να ζητήσει κανείς! xxx

      Διαγραφή
  3. επιτέλους καινούριο post!!! μας είχες λείψει βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, εμένα να δεις πόσο πολύ μου είχατε λείψει και εσείς και το blogging!! :( ♥

      Διαγραφή
  4. κι εγω προσφατα εκανα ποστ για golden rose, πηρα διαφορετικα πραγματακια ομως...μασκαρα εχω την αδιαβροχη και ειναι πολυ πολυ καλη!!!! αλλα με ιντριγκαρει το βουρτσακι της δικιας σου....και η πουδρα φαινεται πολυ καλη... μακαρι να την βρω εδω Χανια να την δοκιμασω να σου πω εντυπωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι! Το είδα και θέλω τις σκιές σου!!! :D Και η μάσκαρα είναι καλή και η πούδρα! Γενικά έχει καλά προιόντα η Golden Rose! :)

      Διαγραφή
  5. Η μασκαρα σε σκαλωνει λιγο αρχικα αλλα το αποτελεσμα μετραει!!Η πουδρα αν δεν ξεραινει το δερμα θα την δοκιμαζα.Το κραγιονακι δεν με εντυπωσιασε και τοσο σαν αποχρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν απόχρωση το κραγιόν και εμένα δεν με ξετρέλανε γιατί δεν μου πάει... Αλλά το βασικό είναι πως έχει καλή σύσταση! Οσον αφορά την πούδρα δεν προκάλεσε καμία ξηρότητα στο δέρμα, τουλάχιστον όχι στο δικό μου! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία φαίνονται όλα, και το κραγιόν τι τέλειο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί καλά που θα ήταν αν μου πήγαινε κιόλας . . . ! ! ! :(

      Διαγραφή