Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

Περιποίηση προσώπου!

Καλησπέρα σας!

Σήμερα είπα να σας αναφέρω ποιά είναι η ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου που ακολουθώ το τελευταίο διάστημα και τα προιόντα που χρησιμοποιώ!


Συνοπτικά τα βλέπετε στη φωτογραφία ακριβώς απο πάνω!
Καθαρισμός, ντεμακιγιάζ, απολέπιση, ενυδάτωση...
Λίγα και καλά θα έλεγα! :)
Ας τα δούμε και πιο αναλυτικά!


Το τζελ καθαρισμού προσώπου που χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα είναι απο τη σειρά Solutions της Avon και είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους επιδερμίδας! Το έχω πολύ καιρό και δεν θυμάμαι καθόλου την τιμή του αλλά έχω να σας πω ότι είναι στα 200ml, χρειάζεστε πολύ μικρή ποσότητα για να καθαρίσετε καλά το πρόσωπό σας και τελευταία που το εφαρμόζω με το βουρτσάκι για τον καθαρισμό του προσώπου (δείτε εδώ!) μπορώ να πω οτι με έχει ενθουσιάσει!! Δυστυχώς είναι στα τελευταία του και επειδή αυτή η σειρά δεν κυκλοφορεί πλέον δεν μπορώ να το ξαναβρώ! Εχει κυκλοφορήσει βέβαια νέα σειρά την οποία και θα δοκιμάσω πολύ σύντομα... ;)

Το διάφανο μπουκαλάκι με την αντλία που βλέπετε είναι το Johnson's Baby Shampoo που το βάζω σ'αυτό το μπουκαλάκι καθαρά για πρακτικούς λόγους και για το οποίο έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ! Μόνο το αδιάβροχο μακιγιάζ δεν αφαιρεί αλλά ούτως ή άλλως το αποφεύγω, τουλάχιστον τις καθημερινές! Είναι απίστευτη η αίσθηση καθαριότητας που αφήνει και στα μάτια αλλά και γενικά στο πρόσωπο! Μια δοκιμή θα σας πείσει! Δε νομίζω να σταματήσω να το χρησιμοποιώ!! :)

Απαλή κρέμα απολέπισης της Nivea Visage Young! Αλλη μια σειρά περιποίησης που έχει καταργηθεί! Κάνει πολύ απαλή απολέπιση και δεν ερεθίζει καθόλου το δέρμα! Θα μπορούσε να κάνει έστω λίγο πιο "δυνατή" απολέπιση αλλά δεν έχω παράπονο! Οσο για τη μυρωδιά της, μ'αρέσει πάρα πολύ!! Μου τελειώνει και αυτή σύντομα και όπου να'ναι πρέπει να πάρω απόφαση ποια τελικά θα αγοράσω!


Τις καλοκαιρινές κυρίως μέρες που νιώθω οτι βράζω απο τη ζέστη θέλω να καθαρίζω το πρόσωπό μου με πιο "δυνατά" καθαριστικά... Οχι καθημερινά βέβαια γιατί η ξηρότητα καραδοκεί... Αυτό το σαπουνάκι είναι το Clean Skin απο την Flax! Δυστυχώς έχω πετάξει τη συσκευασία και δεν θυμάμαι να σας πω λεπτομέρειες! :( Κάνει και ένα ελαφρύ peeling μαζί με τον καθαρισμό και πραγματικά νιώθεις οτι η επιδερμίδα αναπνέει! Τιμή δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά είναι στα 2-3 ευρώ περίπου! 
Αξίζει και με το παραπάνω αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα!


Για την ενυδάτωση του προσώπου μου χρησιμοποιώ 2 ενυδατικές κρέμες της Avon.


Η κρέμα νύχτας είναι της σειράς LiivBotanicals η οποία είναι αγνή όσο δεν πάει! Δεν υπόσχεται κάτι πέρα απο αναζωογόνηση και ενυδάτωση! Και αυτό ακριβώς κάνει! Εχει τζελ σύνθεση και είναι πολύ δροσερή! Ηταν και οικονομική! 

Για ενυδατική κρέμα ημέρας χρησιμοποιώ την Hydra-Radiance κυρίως επειδή έχει και δείκτη προστασίας 15... Κατά τ'άλλα δεν μπορώ να πω πως με ξετρελαίνει κιόλας... Εντάξει, μέτρια... :)

Η κρέμα ματιών της ίδιας σειράς μου άρεσε πολύ! Δεν έχω κάποιο πρόβλημα στη περιοχή των ματιών γενικά αρα δεν έχω απαιτήσεις απο καμία κρέμα ούτε περιμένω να δω αποτελέσματα σε κάτι... Είναι δροσερή και απορροφάται γρήγορα! Και αυτό μου φτάνει! :)



Τέλος, χρησιμοποιώ το serum απο τη σειρά Planet Spa Avon και τη μάσκα της ίδιας σειράς με την ενυδατική κρέμα προσώπου και κρέμα ματιών παραπάνω, την Hydra-Radiance!

Το serum μπορώ να πω οτι μόλις το εφαρμόσω ρουφάει κάθε ίχνος λιπαρότητας! Μέσα σε 30 δευτερόλεπτα νιώθω το δέρμα μου στεγνό αλλά όχι αφυδατωμένο! Το λατρεύω!

Οσο για τη μάσκα μπορώ να πω οτι τη χρησιμοποιώ απλά για να τη χρησιμοποιήσω και να μη πάει χαμένη! Ισως να προσθέτει ενα 5% επιπλέον λάμψη στην επιδερμίδα... Δεν είναι κακό προιόν, απλά δεν κάνει κάτι το τρομερό στο δικό μου δέρμα! :)

Αυτά απο μένα για σήμερα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

11 σχόλια:

  1. Η σειρά Planet Spa της AVON μ' αρέσει τρομερά! :)
    Φιλιά πολλά από http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Einai polu wraia ta proionta tis seiras Planet Spa! :)
      S'euxaristw polu pou egines melos sto blog mou!

      Διαγραφή
  2. Μμμ πολύ καλό βλέπω το serum από Avon δν το είχα δώσει ποτέ σημασία αλλά χρειάζομαι γιατί το L'Oreal μου τελείωσε.;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς το ίδιο δε νομίζω να το βρεις, σίγουρα όμως θα έχει αντικατασταθεί με κάποιο άλλο! Αξίζει να το δοκιμάσεις!! :)

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραία προϊόντα , παλιές αυτές οι συσκευασιες ε ; έχουν αντικατασταθεί απο νέα προϊόντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Νίνα μου, γι'αυτό το λεω κιόλας... Μην τα ψάχνει κάποια κοπέλα και δεν τα βρίσκει...!! :)

      Διαγραφή
  4. To Johnsons τ αγαπώ!!!Κάνει τόσο καλό καθαρισμό ματιών!!!
    Επίσης,το σαπουνάκι από Clear Skin πρέπει να ναι αυτό με το χαμομήλι-τσάι (ένα από τα 2,δεν θυμάμαι..) μάλλον,γιατί το χω και γώ και έχω την ίδια άποψη! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ευαγγελία!! Το σαπουνάκι χαμομήλι δεν είναι σίγουρα γιατί δεν μ'αρέσει το χαμομήλι άρα δεν θα το αγόραζα... :P Αλλά για τσάι τώρα που το λες δεν αποκλείεται...!!! :)

      Διαγραφή
    2. xaxa!!δεν θυμάμαι κ εγώ ποιό απ'τα 2!!

      Διαγραφή
  5. Μία ακόμα καλή πρόταση για τη σωστή περιποίηση προσώπου είναι τα προϊόντα καθαρισμού της σειράς Pureté Thermale της Vichy!

    Έχω χρησιμοποιήσει 2,3 και είμαι πολύ ευχαριστημένη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιότερα είχα δοκιμάσει το Normaderm και ήταν καλό! :)
      Θα τα έχω υπ'οψην, ευχαριστώ!! :)

      Διαγραφή