Τετάρτη, 15 Μαΐου 2013

What's In My Travel bag? #1 ♡

Καλημέρα κορίτσια και Χρόνια Πολλά!
Εύχομαι να περάσατε τέλεια!

Οπως σας είχα υποσχεθεί θα σας δείξω ότι πραγματάκια είχα πάρει μαζί μου στις 10ήμερες διακοπές μου! Υποτίθεται οτι δεν θα έπαιρνα πολλά πράγματα μαζί μου όσο ήταν να φύγω για 4 μέρες αλλά μόλις οι μέρες γίνανε 10 έχασα τη μπάλα! :P


Καταρχήν πήρα 2 ρουζάκια, ένα έντονο φούξια και ένα απαλό ροζάκι... Δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω πίσω το αγαπημένο μου bronzer το οποίο βασικά είναι ενα ρουζ απο την Carlo Di Roma σε απόχρωση 01-Pearly Peach! Είναι πολυ σκούρο για μένα που είμαι πολύ ανοιχτόχρωμη αλλά είναι ιδανικό για κοψίματα! Εχει ελαφρύ shimmer και το λατρεύω! :)  Πήρα την διάφανη πούδρα της Avon απο τη σειρά ColorTrend, το primer για το πρόσωπο απο την Avon - MagiX που έχει και SPF 20 και τα 2 foundation που βλέπετε! Μου έχουν μείνει 2 και ένιωθα οτι δεν είχα κανένα... :(  Συνειδητοποίησα οτι έπρεπε να πάω να αγοράσω έστω ένα makeup... 


Η συλλογή μου απο πινέλα είναι απίστευτα μικρή... Ο λόγος είναι οτι μέσα στο καλοκαίρι θα παραλάβω ένα σετ 32 πινέλων άρα θεωρώ 100% σπατάλη το να πάω να αγοράσω πινέλα... Μόνο ένα πινέλο είναι απο την Essence και τα υπόλοιπα είναι πινελάκια απο τα Jumbo! Eυτυχώς καταφέρνω το επιθυμητό αποτέλεσμα με αυτά που έχω! :)  Δεν θα μπορούσε να λείπει απο το βαλιτσάκι μου βέβαια ένα ξυραφάκι όπως και οι πέρλες λάμψης απο την Avon!


Οτι λατρεύω την 4πλη παλέτα της Glamorous το έχω ξαναπεί...
Οτι έχω γίνει φαν της Essence  το παραδέχομαι τώρα!
Για την 8 In 1 παλέτα της Avon έχω αναφερθεί εδώ!
Οτι οι 3 γήινες αποχρώσεις της Carlo Di Roma τις έχω καταευχαριστηθεί είναι γεγονός! 
Οσο για τη μικρή τριπλή παλετίτσα με πράσινες αποχρώσεις είναι της εταιρείας "Les Lolitas" και την πήρα μαζί μου γιατί καθημερινά χρησιμοποιώ την άσπρη σκιά για την εσωτερική γωνία του ματιού! 


Να μην έπαιρνα μαζί μου eyeliner δεν υπήρχε περίπτωση! Πήρα και υγρό και gel έτσι για να υπάρχουν! Πήρα τη mascara απο τη Victoria Silk Touch μιας και για καθημερινή χρήση είναι πολύ καλή και γιατί έχει μείνει πολύ λίγη και θέλω να την τελειώσω πλέον! Το ίδιο ισχύει και για την mascara απο την Oriflame, είναι η επόμενη στη λίστα που θέλω να τελειώσω! Πήρα 3 μαύρα μολυβάκια και ένα καφέ (άλλα για το εσωτερικό του ματιού και άλλα για πάνω στο βλέφαρο ή για τη βάση των κάτω βλεφαρίδων) !


Τα 3 lip balms που βλέπετε είναι αυτά που είναι στα τελευταία τους και τα 2 πρώτα lip gloss είναι τα αγαπημένα μου! Το lip gloss απο το Glamour κυρίως το έχω στη τσάντα μου!


Πήρα και αυτα τα κραγιονάκια! Είναι αποχρώσεις nude, pink nude, κοραλλί και ροζ!
Εννοείται οτι τα βαριά σκούρα χρώματα τα άφησα πίσω!

Αυτά πήρα λοιπόν!
Ισως να ήταν σχετικά πολλά αλλά θεωρώ οτι ήμουν μέσα στο επιτρεπτό όριο... :P

Θα τα ξαναπούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια πολλά!!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου