Τετάρτη, 15 Μαΐου 2013

Beauty Obsessions #1 ♡

Να'μαι πάλι! :P

Προφανώς βρήκα χρόνο σήμερα και είπα να σας δείξω όλα όσα έχω να σας δείξω!
Τελευταία έχω "ξεχωρίσει" κάποια προιόντα για διάφορους λόγους το κάθε ένα... 


Η αλήθεια είναι οτι τα δικά μου χέρια πρόβλημα ξηρότητας δεν είχαν εμφανίσει ποτέ!
Οποτε χρησιμοποιούσα κάποια κρέμα χεριών το έκανα απλά και μόνο επειδή ήθελα να νιώσω οτι περιποιούμαι τα χέρια μου παρόλο που δεν μου το ζητάνε! :P Ομως, το τελευταίο 2μηνο περίπου είναι πολλά βράδια που τα νιώθω απίστευτα αφυδατωμένα... :( Δεν πονάνε, δεν σκάνε και δεν ξεφλουδίζουν, τα αισθάνομαι όμως λες και τους έχουν ρουφήξει κάθε ίχνος υγρασίας με αποτέλεσμα η υφή τους να είναι πολύ περίεργη... 2 κρέμες χεριών έχω μόνο (και οι 2 τις είχα πάρει ως δώρο) και αυτή της Oriflame είναι η παλιότερη άρα μόλις παρατήρησα ξηρότητα ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ! Καταρχήν είναι 150ml και έχει πολύ πρακτική συσκευασία! Η μυρωδιά απο μέλι και γάλα ανέκαθεν μου άρεσε πάρα πολύ και έχει βελούδινη και δροσερή σύνθεση! Απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα! Με έχει σώσει! :)

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ 

Μια απο τις πιο αγαπημένες μυρωδιές είναι το White Musk! Κυκλοφορούν πολλές αντιγραφές αυτής της μυρωδιάς αλλά σαν την αυθεντική δεν υπάρχει καμία νομίζω! Πάντα όταν φτιάχνει ο καιρός εκνευρίζομαι γιατί δεν ξέρω με τί να ψεκαστώ πριν βγώ! :P Πέρα απο το αποσμητικό μου αναρωτιέμαι αν πρέπει να φορέσω κάποιο ελαφρύ άρωμα ή ένα body spray... Επειδή το να βάλω κάποιο αρωματάκι είναι πάντα η τελευταία μου κίνηση πολλές φορές δεν έχω χρόνο να σκεφτώ ποιο να βάλω! Ολες αυτές τις φορές το συγκεκριμένο body mist  με έχει σώσει!! Τελευταία το έχω φορέσει αρκετές φορές και το έχω ευχαριστηθεί!! :)

Πείτε μου και τα δικά σας αγαπημένα προιόντα και αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά!!!

Φιλάκια Πολλά!
xxx

4 σχόλια:

  1. H seira Milk & Honey tis Oriflame einai polu wraia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ από τότε που μύρισα τη libertine των The Bodyshop κόλλησα περισσότερο. Είναι σαν μια ανανεωμένη παιχνιδιάρικη white mask. Νομίζω θα σ'αρέσει. Τόσο οικεία και τόσο διαφορετική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι δεν την έχω πετύχει αυτή τη μυρωδιά... :(
      Μου έβαλες ιδέα τώρα...!!! :)

      Διαγραφή