Τετάρτη, 10 Απριλίου 2013

Avon - 8 in 1 Eye Palette - Water Colour

Καλησπέρα κορίτσια! :)

Μιας και κοντεύει το Πάσχα και λέμε να πάμε μίνι διακοπούλες (τον Μάιο ο καιρός συνήθως είναι ιδανικός για αποδράσεις) έχω αρχίσει ήδη να ψάχνομαι για το τί πράγματα θα πάρω μαζί μου! Τη μια έλεγα να πάρω 4-5 μονές σκιές... Την άλλη έλεγα να πάρω 1-2 παλετούλες...  Αλλά έχω πει ότι δεν θα φορτωθώ με πράγματα που δεν θα προλάβω καν να χρησιμοποιήσω αλλά μόνο αυτά που πραγματικά χρειάζομαι! Καθώς ψαχούλευα το βαλιτσάκι με τις σκιές/παλέτες μου παρατήρησα αυτή...


Σκοπεύω να πάρω ένα μικρό τσαντάκι μαζί μου και είναι τόσο λεπτή και μικρή που φαντάζει ιδανική!  Χμμ... Λέω "ας θυμηθώ τί χρώματα έχει μέσα..."


Και κάπως έτσι λοιπόν ένα χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο προσωπάκι μου! :P
Κατά κύριο λόγο είναι ματ και αυτό μ'αρέσει πάρα πολύ! Εχει 4 σκιές (3 διαφορετικές καφέ/φυσικές αποχρώσεις και ένα μοβ-λιλά) ιδανικές για ένα απαλό πρωινό look και άλλες 4 σκιές (2 αποχρώσεις του μπλε, γκρι και ανθρακί/μαύρο) κατάλληλες για πιο βραδυνό/smokey! Περιλαμβάνει καθρεφτάκι που βολεύει πολύ γιατί δεν θα χρειαστεί να πάρω extra καθρεφτάκι και νομίζω οτι γι'αυτούς τους λόγους έχει πάρει ήδη μια θέση στο τσαντάκι των καλλυντικών μου για τις διακοπές του Πάσχα! :)

Θα τα πούμε στο επόμενο post! :)
Φιλάκια πολλά!!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου