Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

Lily Hearts - EDP & Body Lotion


Καλησπέρα! Ηθελα να σας μιλήσω για ένα αρωματάκι που έχω εδώ και αρκετό καιρό αλλά τις τελευταίες μέρες έχω αρχίσει να το χρησιμοποιώ! Είναι το "Lily Hearts", το είχα αγοράσει απο ένα συνοικιακό μαγαζάκι περίπου 10-12 ευρώ αν θυμάμαι καλά! Είναι 100ml το άρωμα και 90ml η αντίστοιχη κρέμα σώματος! Οπως προδίδει και το όνομα αλλά και η συσκευασία του είναι ένα απαλό και γλυκό αρωματάκι, ιδανικό για καθημερινή χρήση! Δεν είμαι καθόλου καλή στο να περιγράφω αρώματα αλλά θα σας πω οτι θυμίζει άνοιξη και γλυκά λουλούδια και λογικά σας έδωσα μια μικρή ιδέα για τη μυρωδιά του! Αν φορεθεί πάνω απο την ενυδατική κρέμα σαφώς και διαρκεί περισσότερο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι το άρωμα που θα το ευχαριστηθείτε από το πρωί μέχρι το βράδυ! Οταν φτιάχνει ο καιρός θέλω πολύ απαλά αρώματα, δεν αντέχω τις έντονες μυρωδιές επάνω μου (δεν έχω πρόβλημα με τις μυρωδιές απο τις ενυδατικές κρέμες σώματος βέβαια γιατί σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν τα βαριά αρώματα τα οποία ουσιαστικά είναι αυτά που απογεύγω) και σίγουρα αυτό το αρωματάκι είναι ένα απο τα ιδανικά για μένα για αυτή την εποχή! :) Πιθανόν να μπορείτε να το βρείτε σε καταστήματα Hondos Center αν και για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω ψάξει... :( Πάντως είναι ένα πολύ οικονομικό, όμορφο και ωραίο αρωματάκι και η αρχική του συσκευασία πώλησης είναι πανέμορφη ακόμα και για να το κάνετε δωράκι σε μια φίλη σας! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου