Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013

Herbal Essences - Μαλλί Λάμψε!


Να και ενα σαμπουάν που κάνει ακριβώς οτι υπόσχεται! Το είχα αγοράσει τυχαία γιατί το είχα βρει σε προσφορά 1+1 δώρο και αφού είδα οτι μύριζε ωραία σιγά μη το άφηνα! Η τιμή του είναι περίπου 4,5 ευρώ (η τιμή του σαμπουάν και του conditioner είναι τις πιο πολλές φορές η ίδια). Η κάθε συσκευασία είναι 400ml που σημαίνει οτι είναι ένα προιόν που δεν θα μείνει στο ραφάκι σας 5-10 μέρες μόνο! Για τη σειρά "Μαλλί Λάμψε!" τα λόγια είναι περιττά! Οσο και αν τύχει να έχει λαδώσει το μαλλί μου το καθαρίζει απίστευτα (χωρίς όμως να το αφυδατώνει όπως μου έχει συμβεί με κάποιο σαμπουάν ειδικό για λιπαρά μαλλιά), δεν φριζάρουν (που τα δικά μου φριζάρουν με το παραμικρό), πραγματικά λάμπουν και παραμένουν καθαρά για 3 μέρες που ειναι άθλος για μένα...!!! :) Κάνει τρελή σαπουνάδα, νιώθεις οτι πραγματικά καθαρίζει το μαλλί σου και μοσχομυρίζει το μπάνιο! Περιέχει εκχυλίσματα απο φράουλα, τσάι και άνθη πορτοκαλιάς και πραγματικά όταν το μυρίζεις διακρίνεις και τα 3 αυτά αρώματα! :) 1-2 λουσίματα ακόμα και θα μου τελειώσει η 2η συσκευασία... Εχω προμηθευτεί βέβαια την 3η! Το συστήνω ανεπιφύλακτα παρόλο που το δικό μου μαλλί "τρελές" απαιτήσεις δεν έχει μιας και είναι πλέον φυσικό απο τη ρίζα ως τις άκρες... 90% όμως πιστεύω οτι μπορεί να ικανοποιήσει τις περισσότερες κοπέλες! :) Φέτος το καλοκαίρι λοιπόν θα το χρησιμοποιώ συνέχεια μιας και δεν υπάρχει περίπτωση να βαζω πιστολάκι, ισιωτικό κλπ και λατρεύω το μαλλί μου να μην φριζάρει για να μπορώ να το αφήνω κάτω "φυσικά ανέμελο"!

ΥΓ: Η σειρά περιλαμβάνει ένα serum και μια μάσκα τα οποία δεν τα έχω δοκιμάσει... :)

2 σχόλια:

  1. αχ,μόνο σε εμένα αυτά τα σαμπουάν δεν είναι καλα΄...και μυρίζουν τόσο ωραία...φφφ!!!όσα έχω δοκιμάσει από herbal essence μου τα σκληραίνει,δεν ξέρω γιατί... :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακόμα και το συγκεκριμένο?? :( Αρκετές φορές (αν βαριέμαι δηλαδή :P) δεν βάζω μαλακτική και ακόμα και έτσι με αυτό είναι τέλεια!! Και άλλα που έχω δοκιμάσει είναι πολύ καλά αλλά αυτό είναι το νούμερο 1 για μένα... :) Κρίμα να μην σου κάνουν καλή δουλειά... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή