Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Αγαπημένα Μαρτίου! ☆ ♡

Ακόμα ο Μάρτιος δεν έφυγε αλλά τα αγαπημένα ήρθανε! 

Με έχει πιάσει κάτι και θέλω να καταναλώσω ότι έχω! Ανέκαθεν αγόραζα πολλά σαμπουάν, αφρόλουτρα και ενυδατικά σώματος! Εχω ορκιστεί οτι δεν θα αγοράσω ξανά μέχρι να τελειώσει το απόθεμα (1-2 χρόνια δηλαδή :P) και πέρα απο 3-4 πραγματάκια που χρειάζομαι οσον αφορά το μακιγιάζ σκοπεύω να μην κάνω κάποια αγορά! Ακούγεται περίεργο το "δεν θα κάνω αγορές" αλλά η προσπάθεια μετράει νομίζω και δεν θέλω να έχω πολλά πράγματα που τα αγόρασα χωρίς να τα χρειάζομαι πραγματικά! :) Ολα τα προιόντα περιποίησης μαλλιών και σώματος λοιπόν είναι στα τελευταία τους!


1) Gliss Schwarzkopf - Asia Straight
Για τους λάτρεις του ίσιου μαλλιού το συστήνω ανεπιφύλακτα μιας και είναι το no1 για μένα! Καθαρίζει τέλεια (ακόμα και τα δικά μου μαλλιά που είναι αρκετά λιπαρά), μοσχομυρίζει όλο το μπάνιο, μαλακώνει και ενυδατώνει και μετά τα μαλλιά δεν φριζάρουν... Δεν το χρησιμοποιούσα για να μην τελειώσει (ωραίο σκεπτικό, ε? :P) αλλά είχε έρθει η ώρα του... Οταν με το καλό μου τελειώσουν τα σαμπουάν θα το ξαναπάρω σίγουρα! :)

2) Flower by Cynthia Rowley - Body Lotion - Avon Cosmetics
Αν η άνοιξη είχε άρωμα θα ήταν αυτό! Το είχα πάρει μαζί με το άρωμα και είναι ο συνδιασμός που σκίζει! Απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Είναι το μόνο άρωμα που έχω άλλο ενα back-up σφραγισμένο στη συσκευασία του κλειδωμένο μαζί με το body lotion για να παραμείνουν στη καλύτερη δυνατή κατάσταση! Την ενυδατική κρέμα την είχα χρησιμοποιήσει αρκετά το καλοκαίρι και είχε μείνει πολύ λίγη ποσότητα και θεώρησα καλό να την τελειώσω μιας και έχω ολόκληρη συσκευασία να με περιμένει! Την χρησιμοποιούσα στο πάνω μέρος του σώματος κυρίως για την μυρωδιά της...!!

3) Johnson's 24hour moisture - Με αμυγδαλέλαιο
Για το συγκεκριμένο δεν έχω να πω πολλά! Ενυδατώνει καλά και το εφάρμοζα στα πόδια κυρίως μετά την αποτρίχωση! Δεν έχω κανένα παράπονο αλλά δε νομίζω να το ξαναπάρω λόγω μυρωδιάς... Οχι, δεν βρωμάει, καμία σχέση! :P Απλά θέλω η ενυδατική να έχει πιο συγκεκριμένο άρωμα, αυτή έχει μια ουδέτερη μυρωδιά που όχι οτι με χαλάει αλλά είναι τόσο μεγάλη η ποικιλία στα μαγαζιά που εύκολα μπορώ να πάρω μια ενυδατική με άρωμα που να με τραβάει πιο πολύ! :)

4) Palmolive Naturals - Με εκχύλισμα αμυγδάλου & ενυδατικό γαλάκτωμα
Ενα απο τα πιο αγαπημένα μου αφρόλουτρα είναι αυτό! Ενυδατικό, καθαρίζει υπέροχα απαλά το δέρμα και μυρίζει τρομερά! Αυτό δεν στεναχωριέμαι που τελειώνει για το είχα πάρει 1+1 δώρο άρα έχω άλλα 750ml να με περιμένουν! :) :P

5) Avon Naturals - Conditioner with almond oil & avocado for dry/damaged hair
Τώρα θα μου πείτε... "Καλά ρε κοπελιά, μας δουλεύεις? Λες οτι έχεις λιπαρά μαλλιά και χρησιμοποιείς μαλακτική για ξηρά/κατεστραμμένα?" και θα έχετε δίκιο αλλά αυτή είναι απο τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει! Καταρχήν η μυρωδιά του αμυγδάλου με ξετρελαίνει και αυτό μυρίζει ονειρεμένα! Και ναι, το χρησιμοποιώ μετά απο κάθε λούσιμο (αυστηρά απο το ύψος του αυτιού και κάτω) γιατί 9 στις 10 φορές θα τα ισιώσω και θέλω να γίνεται εύκολα και γρήγορα! Ενυδατώνει σε βάθος την τρίχα (χωρίς όμως να τη βαραίνει), μαλακώνει απίστευτα τα μαλλιά και το ίσιωμα γίνεται παιχνιδάκι! 

Πάμε στο μακιγιάζ τώρα! :)


Οσο "ανοίγει" ο καιρός αρχίζω να απομακρύνομαι κάπως απο το μακιγιάζ... Ποτέ δεν κόβεται τελείως βέβαια αλλά περιορίζομαι στα βασικά! Πριν λίγες μέρες έκατσα παρέα με μισό κιλό καφέ και ξεκαθάρισα τα προιόντα μακιγιάζ μου... Κράτησα όσα πραγματικά χρειάζομαι, θέλω και χρησιμοποιώ και ένω δεν είναι πολλά σε καμία περίπτωση δεν είναι και λίγα! Αυτό το μήνα τίμησα δεόντως τα παρακάτω!


1) Τετραπλή παλέτα με σκιές απο την Avon (True Color - Purple Haze)
Πολύ όμορφα χρώματα και τα χρησιμοποιούσα κυρίως για βραδυνό μακιγιάζ! Με χαλάει που οι συγκεκριμένες σκιές δεν έχουν καλή χρωματική απόδοση, χρειάζεται αρκετές στρώσεις για να δείξει καλά το χρώμα ακόμα και στις πιο σκούρες αποχρώσεις... :( Τις είχα πάρει παλιότερα που ήμουν αντιπρόσωπος σε κάποια πολύ καλή προσφορά που ήταν νομίζω 3 4πλες παλέτες στα 12 ευρώ άρα σε καμία περίπτωση δεν κλαίω τα λεφτά μου! :)  Στην τελική βρέχω λίγο το πινέλο και είναι οκ!

2) Τετραπλή παλέτα με σκιές απο την Glamorous στην απόχρωση 13
Δεν θυμάμαι αν το έχω αναφέρει ξανά αλλά λατρεύω τις καφέ-γήινες αποχρώσεις για καθημερινή χρήση και πόσο μάλλον για τώρα που ανοίγει ο καιρός και απομακρυνόμαστε από το βαρύ και σκούρο μακιγιάζ! :)  Η χρωματική απόδοση είναι παρόμοια με την παλέτα της Avon αλλά απο μια παλέτα σαν αυτή τρελές απαιτήσεις δεν έχω... Βέβαια χρησιμοποιώ primer αρα λύνεται κάπως αυτό το θεματάκι! Απλά τη λατρεύω! Οποτε ήθελα να βαφτώ το χέρι μηχανικά έπιανε αυτή τη παλέτα!


1) Avon ColorTrend - Translucent Powder
Για να έχει φτάσει σε σημείο να χτυπήσει πάτο καταλαβαίνετε... :) Οικονομική, ελαφρώς καλυπτική και ατελείωτη, αναρωτιέμαι πόσα χρόνια την έχω! Κρατάει την λιπαρότητα για ώρες και μου έκανε εντύπωση αυτό απο τη πρώτη στιγμή! Την είχα πάρει 1+1 δώρο και η δεύτερη υπάρχει ακόμα σαν back-up άρα και να τελειώσει είμαι οκ! :)

2) Biotherm Blush - Απόχρωση 40
Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα ρουζ, ποτέ όμως... Πρώτη φορά που αποφάσισα να βάλω κατάλαβα πόσο χαζή ήμουν και τί έχανα τόσα χρόνια!! Το συγκεκριμένο έχει το χρώμα που μου πάει πιστεύω γι'αυτο και μ'αρέσει τόσο! Η "συλλογή" μου απο ρουζ είναι πολύ μικρή και αυτό έχει την πρώτη θέση! Διαρκεί απίστευτα, έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση, ικανοποιητική ποσότητα (5,5gr) και νομίζω ότι δεν θα μου τελειώσει ποτέ! 


1) Avon - Super Shock Mascara - Black
Πολύ γνωστή νομίζω άρα οι συστάσεις είναι περιττές! Λατρεύω το βουρτσάκι της μιας και για τις δικές μου βλεφαρίδες είναι το ιδανικό και για μήκος αλλά και για να κάνει τον απόλυτο διαχωρισμό! Φτάνει στα τελευταία της και μόλις ξεμπερδέψω με τις υπόλοιπες θα την ξαναπάρω σίγουρα! :)

2) Avon ColorTrend - Start Up Pink
Lip Gloss απο την Avon, δεν έχει καμία ιδιαίτερη διάρκεια αλλά έχει πολύ ωραίο χρώμα! Πρακτική συσκευασία και πολύ βολικό πινελάκι! Love it! :) Εχω ήδη αρχίσει να αποφεύγω τα κραγιόν και ίσως τα προτιμήσω για κάποια βραδυνή έξοδο! Για όλη την υπόλοιπη μέρα τα lip gloss είναι η no1 επιλογή μου! 

Εδω θα δείτε και ένα μικρό swatch του lip gloss και του μολυβιού που σας αναφέρω παρακάτω! :)


3) Carlo Di Roma - Eye Pencil - Black
Ενα απλό μολυβάκι ματιών στο αγαπημένο μου χρώμα, το μαύρο! Μ'αρέσει γιατί είναι πάρα πολύ μαλακό, έχει "διάρκεια ζωής" 36 μήνες, γράφει με ένα πέρασμα και χωρίς καθόλου σχεδόν πίεση! Διαρκεί αρκετά αν και ακόμα δεν έχω βρεί το ιδανικό μολύβι που να μην "τρέξει" μετά απο 2 ώρες περίπου... 

4) Apivita  -  Propoline Lip Balm
Τα χείλια μου έχουν να σκάσουν πολλά χρόνια γιατί προφανώς δεν τα αφήνω "απροστάτευτα" ποτέ! Το συγκεκριμένο μου το είχε κάνει δώρο μια φίλη μου και περιέχει βούτυρο κακάο και λάδι έλιάς! Απαλό, ενυδατικό και αν το εφαρμόσετε ταμποναριστά είναι μια πολύ καλή βάση για το κραγιόν σας! Παρατήρησα μεγαλύτερη διάρκεια ακόμα στο lip gloss! :)

Αυτά απο μένα και θα τα πούμε ξανά στο επόμενο post! 
♡ Μάκια! ♡

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου