Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Αγαπημένα προιόντα περιποίησης μαλλιών!


Να'μαι πάλι! :P Σήμερα είπα να σας δείξω τα αγαπημένα μου προιόντα για την περιποίηση των μαλλιών μου! Καταρχήν, να τονίσω οτι τα μαλλιά μου είναι λιπαρά, αρκετά μακριά (χτες που τα ίσιωσα και τα παρατήρησα είναι περίπου 2-3 δάχτυλα πάνω απο τη μέση) με έντονη τάση για ξηροδερμία... Είναι φυσικά καστανά, έχω να τα βάψω απο το 2007 και η τελευταία "κακοποίηση" που είχανε υποστεί ήταν μια μεσαίας διάρκειας περμανάντ το καλοκαίρι του 2010... Αρα αυτή τη στιγμή είναι στο φυσικό τους χρώμα, χωρίς ίχνος περμανάντ... Φυσικά δηλαδή απο τη ρίζα ως την άκρη! :) 
Πάμε να δούμε τι ακριβώς χρησιμοποιώ και γιατί...!!

1) Schwarzkopf - Gliss Asia Straight
Είναι μια ισιωτική κρέμα (ενα διάφανο gel είναι βασικά) για ίσιωμα! Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ για το ίσιωμα αλλά είναι πολύ καλό για να μην φριζάρουν, που όταν δεν τα ισιώνω το μόνο που θέλω αυτό είναι, να μην πετάνε σαν παλαβά και είμαι σαν τρελή! :P Είναι 100ml αλλά 2-3 σταγονίτσες είναι αρκετές για το δικό μου μαλλί! Το απλώνω σε νωπά μαλλιά και σε καμία περίπτωση κοντά στις ρίζες αλλά απο το ύψος του αυτιού και κάτω! Το είχα πάρει δώρο με το σαμπουάν άρα τιμή δεν γνωρίζω να σας πω! Για ένα απλό anti-frizz προιόν για μαλλιά χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις σαν τα δικά μου το προτείνω ανεπιφύλακτα και η μυρωδιά απο μπαμπού και ορχιδέα απλά τα σπαέι!!! Σίγουρα τώρα που φτιάχνει και ο καιρός και θα αποφεύγω το πιστολάκι θα το χρησιμοποιώ μετά απο κάθε λούσιμο πιστεύω! :)

2) Pantene Pro-V - Aqua Light Spray Conditioner
Είναι γνωστό σε όλες πιστεύω το συγκεκριμένο προιόν! Ενω με τα σαμπουάν της Pantene δεν έχω τις καλύτερες σχέσεις το συγκεκριμένο spray μ'αρέσει πάρα πολύ! :) Ψεκάζω τα μαλλιά πριν απο το πιστολάκι όταν σκοπεύω να τα ισιώσω. Εκτός του οτι μοσχομυρίζουν τα μαλλιά, πραγματικά κάνει πολύ εύκολο το ξεμπέρδεμα με αποτέλεσμα το ίσιωμα να γίνεται πιο γρήγορα και με λιγότερο σπάσιμο μιας και η τρίχα δεν τραβιέται σχεδόν καθόλου αρα δεν προκαλείται ψαλίδα, στη δική μου τρίχα δηλαδή έχω δει διαφορά στη ψαλίδα και επειδή τα μακριά ίσια μαλλιά ήταν, είναι και θα είναι η αδυναμία μου είναι πολύ βασικό να μπορώ να περιορίζω την ψαλίδα και αυτό το προιόν τελευταία με έχει σώσει! :) Πάλι τιμή δεν θυμάμαι να σας πω, νομίζω όμως οτι κάνει περίπου 4 ευρώ τα 150ml!

3) Kerastase Nutritive - Oleo Relax
Πριν πολλά χρόνια που πήγαινα κομμωτήριο για ίσιωμα, είχα ενθουσιαστεί μ'αυτό το λαδάκι! Μετά το ίσιωμα θυμάμαι οτι η κοπέλα που μου τα ίσιωνε πάταγε 2 φορές την αντλία και άπλωνε αυτό το λαδάκι στα μαλλιά και το ίσιωμα διαρκούσε περισσότερο απο ποτέ και η μυρωδιά του ήταν ονειρεμένη! Μόλις άρχισα να τα ισιώνω μόνη μου πήγα και το αγόρασα!! Εκανε περίπου 17 ευρώ (125ml) και πρόσφατα που είχα ρωτήσει γιατί μου έχει μείνει ελάχιστο μου είχανε πει 19 ευρώ. Το χρησιμοποιώ μετά το ίσιωμα αλλά στις περιπτώσεις που θέλω να μου κρατήσει το μαλλί "στη τρίχα" για 2-3 μέρες! Αν τα ισιώσω απλά για να βγώ το βράδυ για παράδειγμα δεν θα το χρησιμοποιήσω! Εχει καταφέρει να κρατήσει το ίσιωμα ακόμα και με βροχή και πολύ υγρασία και είμαι ενθουσιασμένη με αυτό το λαδάκι! Ο μόνος λόγος που δεν θα το ξαναπάρω είναι γιατί υπάρχουν πάρα πολλά και αξιόλογα λαδάκια με τα μισά λεφτά... Αξίζει βέβαια τα λεφτά του και με το παραπάνω αλλά εγω προς το παρόν δεν μπορώ να τα διαθέσω! Αν μπορούσα, χωρίς καμία αμφιβολία θα αγόραζα αυτό αιωνίως!! :)

4) Victoria Silk Touch - Σιλικόνη για τα μαλλιά
Αλλο ένα προιόν που το ξέρετε και το έχετε πολλές! Την είχα πάρει το πολύ 2-3 ευρώ (30ml) απο τα Jumbo! Ο λόγος που τη πήρα ήταν... "Οκ, μια απλή σιλικόνη είναι, τη δουλειά της θα την κάνει..." Και έτσι ακριβώς είναι! Τη χρησιμοποιώ μετά απο κάθε λούσιμο και κάποιες φορές βάζω μια πολύ μικρή ποσότητα σε στεγνά μαλλιά αν δω ότι οι άκρες ξηραίνονται, πράγμα συνηθισμένο όταν έχει κρύο και αέρα... Απορροφάται απο την τρίχα σε χρόνο dt και προστατεύει απο την ψαλίδα! Οταν μου τελειώσει θα την ξαναπάρω, δεν έχω κάποια άλλη στα υπ'όψην άρα είναι η μοναδική μου επιλογή και με ικανοποιεί 100%! :)

Αυτά είναι λοιπόν τα αγαπημένα μου προιόντα για τα μαλλιά! Εχω και έναν αφρό αλλά δεν τον χρησιμοποιώ παρά μόνο 2-3 φορές το καλοκαίρι, σε καμία περίπτωση δεν είναι "αγαπημένος" άρα δεν είχε θέση στο post όπως επίσης δεν χρησιμοποιώ ΠΟΤΕ λακ, τη μισώ! :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου