Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013

Avon Naturals - Conditioning Balm - Almond Oil & Avocado


Ενα υπέροχο προιόν για τα μαλλιά που δεν χρειάζεται ξέβγαλμα απο την Avon! Ισχυρίζεται οτι δίνει απαλότητα και ελαστικότητα στα μαλλιά και τα βοηθάει να ανακτήσουν τη φυσική τους λάμψη! Χρησιμοποιείται σε νωπά ή βρεγμένα αλλά σκουπισμένα με μια πετσέτα μαλλιά! Θεωρητικά είναι για ξηρά μαλλιά αλλα μιας και τα μαλλιά μου εξαιτίας θερμότητας σπάνε εύκολα και κάνουν ψαλίδα, το χρησιμοποιώ αποκλειστικά και μόνο στις άκρες και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου!


Βάζω μια μικρή ποσότητα στα δάχτυλα και τη τρίβω για να ζεσταθεί λίγο, έπειτα κάνω απαλό μασάζ στις άκρες και το αφήνω να απορροφηθεί! Το αποτέλεσμα είναι οτι οι άκρες πραγματικά λάμπουν, μυρίζουν ελαφριά αμύγδαλο και έχω παρατηρήσει οτι δεν έχει αυξηθεί η ψαλίδα! Αν θυμάμαι καλα έκανε περίπου 4 ευρώ και είναι 250ml... Βέβαια με τον τρόπο που το χρησιμοποιώ εγώ δεν το βλέπω να τελειώνει ποτέ! 

4 σχόλια:

  1. έχω ένα άλλο της ίδιας σειράς με macadamia το οποίο το έχω και δύο χρόνια και δε λέει να τελειώσει ποτέ!ενώ με τα σαμπουάν δεν είχα μείνει ευχαριστημένη,οι μάσκες και τα balm είναι εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με ένα σαμπουάν που είχε φράουλα και κάτι άλλο ήμουν πολυ ικανοποιημένη, τα υπολοιπα μέτρια! Και αρκετά conditioners πάντως είναι αρκετά καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πως και δεν το ειχα ανακαλυψει αυτο??? το αντιστοιχο σαμπουαν ειναι το αγαπημενο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μόνο πρόβλημα είναι πως κυκλοφορούν για μικρό χρονικό διάστημα... :( Αν το βρεις πάντως μη χάσεις την ευκαιρία να το δοκιμάσεις!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή