Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

Johnson's Baby Shampoo

Οι συστάσεις είναι περιττές νομίζω μιας και υπάρχει σχέδον σε όλα τα σπίτια ένα μπουκάλι Johnson's Baby Shampoo για διάφορες χρήσεις! Πριν κάποιες μέρες παρακολουθούσα κάποια βιντεάκια στο youtube και είδα ένα απο την Αννα που έλεγε οτι της σύστησε ο οφθαλμίατρός της να χρησιμοποιεί αυτό το σαμπουάν για ντεμακιγιάζ ματιών... Επι τόπου το δοκίμασα και επιτρέψτε μου να πω οτι το λάτρεψα!! Αφαιρεί το eyeliner οπως και την αδιάβροχη μάσκαρα αμέσως!!! Το χρησιμοποίησα και σαν απλό καθαριστικό προσώπου αλλά για τα μάτια το δοκίμασα ως εξής: έβρεξα λίγο ένα βαμβάκι, στο κέντρο του έβαλα μια σταγόνα σαμπουάν, με απαλές κινήσεις καθάρισα το μάτι και το άφησα πάνω στις βλεφαρίδες για 2-3 δευτερόλεπτα... Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε! Και αυτό που κυρίως μου έκανε εντύπωση ήταν πως με τα πιο πολλά ντεμακιγιάζ ματιών το επόμενο πρωί, 9 στις 10 φορές, υπήρχαν κάποια υπολείμματα, αυτό το ελαφρύ μαύρισμα κάτω απο τα μάτια δηλαδή! Με το σαμπουάν αυτό την επόμενη μέρα δεν υπήρχε τίποτα λες και είχα να βαφτώ μέρες!! Παίζει να μην αγοράσω ποτέ ξανά κάποιο προιόν για ντεμακιγιάζ ματιών... :) Κάποιες φορές το χρησιμοποιώ και σαν σαμπουάν απλά, αν και τα δικά μου μαλλιά είναι πολύ λιπαρά και δεν μένουν καθαρά για πάνω απο 2 μέρες το πολύ, όπως επίσης έχω και πρόβλημα ξηροδερμίας που σημαίνει οτι πρέπει να χρησιμοποιώ προιόντα πιο εξειδικευμένα για το θέμα μου... Το καλοκαίρι όμως αρκετές φορές λόγω θάλασσας, ήλιου και καθημερινής ταλαιπωρίας θα λουστώ με το συγκεκριμένο σαμπουάν γιατί είναι πραγματικά πολύ απαλό!! Για μένα πλέον είναι στη λίστα με τα αγαπημένα και εκεί θα μείνει!! Μια δοκιμή θα σας πείσει!! :)

2 σχόλια:

  1. να πω την αλήθεια φοβάμαι λίγο να το δοκιμάσω,εφόσον είναι σαμπουάν,βέβαι είναι για μωράκια,αλλά εντάξει αφού το λέτε δύο θα σας εμπιστευτώ κορίτσια!!!νισάφι πια με αυτά τα ντεμακιγιάζ που μας καταστρέφουν τα μάτια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμένα μου ακούστηκε κάπως στην αρχή αλλά δεν καταλαβαίνω απο τέτοια!! Εφόσον μάθω κάτι θα το δοκιμάσω!!! Είναι πάρα πολύ καλό, αρκεί βέβαια να μην χρησιμοποιήσεις μεγάλη ποσότητα! Οταν το δοκίμασα στο βρεγμένο βαμβάκι έβαλα μια μικρή σταγονίτσα, όσο "καθάριζα" το βλέφαρο άφρισε λίγο και μετά με ένα πέρασμα καθάρισε όλο το μάτι!! Δοκίμασέ το και περιμένω τη γνώμη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή