Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Carlo Di Roma - Eyeshadows


Οι πιο πολλές γνωρίζουμε τη συγκεκριμένη μάρκα πιστεύω, έγινε γνωστή απο τα καταστήματα τύπου "ολα 1 ευρώ"... Μια φορά πριν πολλά χρόνια έκανα την αρχή και αγόρασα μια μικρή παλέτα με 4 σκιές γιατί ήταν οι ιδανικές αποχρώσεις που ήθελα για smokey eyes... Θυμάμαι οτι απο την αρχή ενθουσιάστηκα με το πόσο έντονα φαινόταν το χρώμα πάνω στο δέρμα, η διάρκεια που είχε ήταν εξαιρετική και σε καμία περίπτωση δεν θα πίστευε κανένας οτι το είχα πάρει μόλις 1 ευρώ! Απο τότε έχω αγοράσει αρκετές φορές σκιές Carlo Di Roma είτε παλέτες είτε απλές μονές σκιές... Και σίγουρα θα τις αγοράσω ξανά!! :)

10 σχόλια:

  1. Και οι γήινοι τόνοι γράφουν πολύ καλά!Αξίζουν τον κόπο για τα λεφτά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικά είναι πολύ καλές σκιές! Εχω διάφορες αποχρώσεις και σκέφτομαι κάποια στιγμή να ανεβάσω φωτογραφίες απ'ολες! :) Είμαι ικανοποιημένη απ'αυτές 100%! Αν βρεις ευκαιρία αγόρασε τις μπλε και τις πράσινες αποχρώσεις! Είναι απίστευτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pou mporoume na tis vroume???kapou athina h peiraia????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς τις έβρισκα μόνο σε καταστήματα τύπου "1 ευρώ"... Πιθανόν σε μικρά μαγαζάκια με καλλυντικά να υπάρχουν ακόμα! Δεν ξέρω κάπου συγκεκριμένα όμως και το κατάστημα απ'όπου τις αγόραζα εγώ έχει κλείσει... ( Ανα διαστήματα τις δίνουν δώρο με τις σερβιέτες everyday!)

      Διαγραφή
  4. ax ki egw exw kapoies kai htan apo to souper market dwro. gi' auto se rwthsa. einai polu wraies k den mporw na tis vrw. euxaristw polu p m apanthses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eκείνη τη 4πλή στη μέση πάνω-πάνω τη λατρεύω.Μου έχει τελειώσει το ροζ χρώμα και έχω τρελαθεί, ψάχνω στο e-bay και δεν τις βρίσκω.Νομίζω η συγκεκριμένη είναι η αγαπημένη μου σκιά ever! Αν τη βρεις πουθενά στείλε κανα μειλ, θα το δεις στο προφιλ μου! Βλέπω πολλές αγαπήσαμε carlo di Roma..άτιμες everyday.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Molis tora anakalipsa k siniditopoiisa oti exo dyo rouz tis etairias, se apisteftes apoxroseis, doro apo k go den thymamai to. K einai oraia kale :O
    Koita na deis :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο Carlo Di Roma ένα ρουζ έχω και είναι πολύ ωραίο! Γενικά οτι έχω δοκιμάσει είναι πάρα πολύ καλό!! :)

      Διαγραφή