Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2013

Avon - Soft Musk


Ισως ένα απο τα καλύτερα αρώματα της Avon! Η μυρωδιά του απο τριαντάφυλλο, γιασεμί, ylang ylang και νότες musk το καθιστούν ιδανικό για κάθε μέρα! Μέσω κάποιας προσφοράς είχα αγοράσει το άρωμα, την ενυδατική κρέμα σώματος, το body spray, το roll on και το αφρόλουτρο της ίδιας σειράς! Η διάρκειά του θα έλεγα οτι είναι καλή, θύμαμαι ότι το 8ωρο στη δουλειά πέρναγε και η μυρωδιά του παρέμενε! Μ'αρέσουν ιδιαίτερα οι απαλές και γλυκιές μυρωδιές στα αρώματα και γι'αυτό το Soft Musk ήταν, είναι και θα είναι ένα απο τα αγαπημένα μου!  Η κανονική του τιμή είναι 28,50 ευρώ αλλά με τις προσφορές που βγάζει συνεχώς η Avon θα μπορέσετε να το αποκτήσετε ακόμη και με 50% έκπτωση... Ισως και φθηνότερα... :)

5 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απολύτως,εμένα μου έχει μείνει η ενυδατική,το άρωμα τελείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ το τελευταίο μπουκαλάκι! Πριν χρόνια είχε μια προσφορά η Avon (για τους αντιπροσώπους μόνο) και έδινε 3 ολοκληρωμένα σετ (άρωμα, ενυδατική κρέμα, αφρόλουτρο, αποσμητικό spray και roll-on) με 30 ευρώ αν θυμάμαι καλά! Ετσι είχα προμηθευτεί και γι'αυτό έχω ακόμα! Είναι τέλειο άρωμα! Σίγουρα θα καταφέρεις να το αγοράσεις πάλι, βγαίνουν προσφορές συνέχεια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω από την κολλητή μου τα testers αλλά σκοπεύω να το αγοράσω μόλις τελειώσω αυτά που έχω ήδη(είναι πολλά!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Moy to proteine i kolliti mou na to paro kai me epeises. Epeidi eimai melos tis avon kai exei valei mia prosfora tora gia auto to aroma se periptosi pou to 8es steile mou kai 8a se enimeroso ;)
    rixnontas1matia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή