Δευτέρα, 7 Ιανουαρίου 2013

Avon - Calming Effects Foundation

Make up της Avon Cosmetics! Με καταπραυντική δράση... Κρίνοντας απο τη δική μου επιδερμίδα που είναι αρκετά λιπαρή πραγματικά καταπραύνει και δεν ερεθίζει καθόλου... :) Η διάρκειά του είναι πολυ ικανοποιητική, απλώνεται αρκετά εύκολα και με μια πολυ ελαφριά στρώση πούδρας η διάρκειά του κορυφώνεται... Απο τα λίγα make up που πραγματικά με κάνουν να ξεχνάω ότι η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή... Την έχω αγοράσει αρκετές φορές και σίγουρα θα την αγοράσω πάλι... Συνήθως την αγόραζα όταν υπήρχε κάποια προσφορά απο 6-8 ευρώ... Σας τη προτείνω ανεπιφύλακτα! :)

6 σχόλια:

  1. H diki mou epidermida einai kanoniki alla symfwnw apoluta oti einai idiaitera kataprauntiko... ;)
    kali arxi!! ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας!!! Ανακαλυψα αυτο το ποστ ψαχνωντας λεπτομερειες γι αυτο το make up ( αν κι εχει ενα χρονο+ που το γραψατε )! Εχω αρκετα ξηρο δερμα λογω θεραπειες που κανω..Πιστευετε οτι θα ειναι καλο για την δικη μου επιδερμιδα? Συγνωμη που γραφω ανωνυμα απλα δεν εχω καποιο λογαριασμο. Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! :) Η δική μου επιδερμίδα εκείνο το διάστημα ήταν αρκετά λιπαρή... Εφόσον η δική σου είναι ξηρή ενδέχεται να μην ταιριάξει καλά αν και η γνώμη μου είναι οτι μιας και κάνεις θεραπείες καλό θα ήταν να ζήταγες απο τον ειδικό να σου προτείνει κάποιο foundation κατάλληλο για σένα!! :)

      Διαγραφή
    2. Μαλλον εχεις δικιο..πρεπει να ρωτησω τον ειδικο! Σ ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου!! :)

      Διαγραφή