Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Ολα 1 Ευρώ - Αγορές απο κατάστημα ΤΙΤΑΝ


Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να σας μιλήσω για κάποιες αγορές που έκανα χτες απο το κατάστημα ΤΙΤΑΝ που βρίσκεται στην Ιερά Οδο 229, είναι περίπου 3 τετράγωνα πριν τη Θηβών, σχεδόν 3 λεπτά με τα πόδια απο το σταθμό μετρό στο Αιγάλεω! Αγόρασα αυτά τα 11 προιόντα που βλέπετε μέσα στο καλαθάκι και πλήρωσα συνολικά 11 ευρώ για όλα αυτά! Την ιδέα για να παω εκεί την πήρα απο την Αναστασία που είχε κάνει κάποιες αγορές απο εκεί και έδειχνε αρκετά ικανοποιημένη! Εχω παρακολουθήσει αρκετά βιντεάκια της στο youtube, είχα δει τα προιόντα και λύσσαξα να πάω να πάρω και εγώ κάποια!!! Πάμε να τα δούμε... 


Τα πρώτα πράγματα που πήρα ήταν αυτά τα foundations! Το Matt Refine της Baolishi (απόχρωση 2) το είχα δει απο την Αναστασία, είχε αναφέρει οτι μυρίζει έντονα πούδρα το οποίο και ισχύει αλλα προσωπικά μ'αρέσει πάρα πολύ! Εχει όντως ελαφριά κάλυψη και παραμένει ματ το πρόσωπο για αρκετές ώρες αν χρησιμοποιηθεί και κάποια πούδρα απο πάνω... Εγώ πάντα βάζω πούδρα αρα είμαι οκ! :) Αυτό που μ'άρεσε πολύ ήταν οτι δίνει μια ουδέτερη όψη στους ανοιχτούς πόρους του δέρματος και μετά το ντεμακιγιάζ οι πόροι φαίνονται πιο "απαλοί"... Θα χρειαστεί να το δοκιμάσω πολλές φορές ακόμα για να πω με σιγουριά αν βοηθάει με κάποιον τρόπο ή όχι αλλα όπως βλέπετε πήρα 2 συσκευασίες γιατί ναι, είμαι γουρούνα με τα foundations και τα τελειώνω σε χρόνο μηδέν! :P Δεν μετανιώνω όμως για τη συγκεκριμένη αγορά! Πήρα και το make up της εταιρείας Glamorous με βιταμίνες  Α + Ε + F... Παρόλο που είχε στην αποχρωσή μου δεν ξέρω πως μπερδεύτηκα και πήρα ένα τόνο πιο σκούρο... :( Επρεπε να πάρω την απόχρωση 01 και πήρα την 02... Το δοκίμασα όμως και είδα οτι απλώνεται αρκετά καλά και επειδή έβαλα μικρή ποσότητα, όπως είναι λογικό άνοιξε το χρώμα της κρέμας ελαφρώς άρα πιστεύω οτι λογικά θα καταφέρω να το χρησιμοποιήσω, αν όχι υπομονή μέχρι το καλοκαιράκι που θα μαυρίσω έστω λίγο και θα χρειάζομαι πιο σκούρη απόχρωση! :)


2 παλέτες με 12 σκιές η κάθε μία της εταιρείας Glamorous! Ολα τα χρώματα είναι ματ!! Και για καθημερινό μακιγιάζ είναι ιδανικές! Η αριστερή παλέτα έχει γήινα χρώματα τα οποία τα λατρεύω και η δεξιά έχει παστέλ... Απαλό ροζ, πράσινο, μωβ... Μάλιστα ήμουν ανάμεσα σ'αυτές τις 2 παλέτες και δεν ήξερα ποιά να διαλέξω ώσπου συνειδητοποίησα οτι για 1 ευρώ δεν αξίζει να σκάω και τις πήρα και τις 2... :P Μέχρι στιγμής έχω χρησιμοποιήσει μια φορά την αριστερή παλέτα... Ηθελα ένα απαλό μακιγιάζ για το απόγευμα και βρήκα ευκαιρία να δοκιμάσω αυτά τα χρώματα... Κράτησαν αρκετά μπορώ να πω (χωρίς primer)... Η απόδοση του χρώματος ήταν αρκετά καλή και θεωρώ ότι αν χρησιμοποιηθούν μαζί με primer το αποτέλεσμα θα ειναι άψογο όπως και η διάρκεια! :)


Αυτή η παλέτα της Jullyrose (no:8802) μου μπήκε στο μάτι απο το πρώτο λεπτό μέσα στο μαγαζί γιατί είναι τεράστια! :) Εχει 11 shimmer σκιές αλλά κυρίως είναι shimmer εξωτερικά... Αν χρησιμοποιηθεί κάποιες φορές και φύγει η πάνω στρώση παύει να είναι τόσο γυαλιστερό το χρώμα χωρίς όμως να γίνεται ματ... Εν γνώση μου πήρα την παλέτα μιας και απο το testeur είδα οτι δεν θα είναι για πολύ τόσο γυαλιστερές... (είμαι υπερ των ματ αποχρώσεων προφανώς... :P) Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν τα ανάγλυφα σχεδιάκια πάνω στις σκιές! Οπως βλέπετε και στη φωτογραφία στις μεγάλες σκιές υπάρχει το σχέδιο τριαντάφυλλου και στις μικρές πεταλουδίτσα! Δεν την έχω χρησιμοποιήσει κανονικά αλλά... Είπα να βάλω τη μεγάλη ροζ σκιά που βρίσκεται ακριβώς κάτω απο το δεξί σφουγγαράκι... Αλλά μόλις άρχισα να την εφαρμόζω αποφάσισα να βάλω σκιά απο την παλέτα Glamorous που σας έδειξα πριν... Και όπως πήρα βαμβάκι με λίγη λοσιόν, μιας και είχα εφαρμόσει πολύ μικρή ποσότητα, παρατήρησα οτι δεν έφευγε εύκολα και αυτό σαν "αίσθηση" μ'άρεσε γιατί έδειχνε σταθερότητα! :)


Αγόρασα ακόμα αυτό το κραγιόν της Baolishi (απόχρωση 11) σε φούξια χρώμα! Είναι αρκετά έντονο και μ'αρέσει πάρα πολύ! Το φόραγα πολλές ώρες χτες και πρέπει να έφυγε περίπου μετά απο 6-7 ώρες παρόλο που έπινα καφέδες τόσες ώρες... Δε νομίζω να είναι πολύ ενυδατικό αλλά δεν κατάλαβα να με ενοχλεί γιατί πάντα χρησιμοποιώ lip balm πριν το κραγιόν και απο πάνω έβαλα το lip gloss που βλέπετε... Σε ΟΛΕΣ τις φωτογραφίες φαίνεται σαν ροδακινί-κοραλί αλλά πιστέψτε με, είναι σκούρο κοραλί-φούξια και είναι και αυτό της εταιρείας Baolishi (απόχρωση 10)... Το lip gloss κολλάει σχετικά τα χείλη αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό... Συνοψίζοντας, ωραία και έντονα χρώματα, πολύ ευχάριστο και φρουτώδες άρωμα και μεγάλη διάρκεια! Μπαίνουν άνετα στη λίστα με τα αγαπημένα μου! :)


Παλέτα με 8 σκιές της Baolishi. Shimmer χρώματα αρκετά μεγάλης διάρκειας... Χρησιμοποίησα τη πρώτη σκιά της πρώτης σειράς το βράδυ... Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έβαλα primer και μπορώ να πω ότι έμεινε το χρώμα στα μάτια για 4-5 ώρες... Μετά απο περίπου 6 ώρες που γύρισα σπίτι είχαν γίνει κάποιες ελαφριές γραμμές στο μάτι.. Αλλά δεν θέλω να κατηγορήσω το προιόν γιατί δεν είχα χρησιμοποιήσει primer  όπως είπα και πριν και δεν είχα χρόνο ώστε να κάνω τέλειο ντεμακιγιάζ, σωστή ενυδάτωση και μακιγιάζ μετά εκ νέου... Πάντως για τις "συνθήκες" με τις οποίες εφαρμόστηκε και κράτησε 4-5 ώρες μου έδωσε την εντύπωση ότι ίσως και να αξίζει πολύ περισσότερο απο 1 ευρώ... ;) Ο καιρός θα δείξει! :) Και αυτή η παλέτα όπως και η προηγούμενη της Jullyrose έχει έντονη shimmer απόδοση όσο υπάρχει η πάνω στρώση του προιόντος, απο κάτω δεν γίνεται ματ αλλά φεύγει το τόσο πολυ glitter! Να πω ακόμα οτι η συγκεκριμένη παλέτα μυρίζει ελαφρώς σαν βρεφική πούδρα και μ'αρέσει πάρα πολύ!! 


Είναι ξεκάθαρο οτι έχω ερωτευτεί αυτό το eyeliner!! Εδω και καιρό ήθελα να πάρω ένα καλό αλλά δεν είχα ψαχτεί όσο θα έπρεπε και προσπαθούσα να συμβιβαστώ με ένα παλιό που κυριολεκτικά δεν στέγνωνε...!!!! Είχα καταστρέψει αμέτρητα μακιγιάζ λόγω του καταραμένου eyeliner... Είδα χτες στο κατάστημα ότι είχε 2-3 διαφορετικά eyeliners... Το πρώτο είχε ένα λεπτό πινελάκι αλλά με το πινελάκι δεν τα καταφέρνω καλά αρα δεν θα σκεφτόμουν ποτέ να το πάρω... Δίπλα βρήκα το eyeliner που βλέπετε με το πινελάκι που επίσης βλέπετε στη δίπλα φωτογραφία! Είναι 100% σταθερό! Πλούσιο μαύρο χρώμα και στεγνώνει πάρα πολύ γρήγορα! Αν έπρεπε να αξιολογήσω τις αγορές αυτές σίγουρο το eyeliner θα έπαιρνε την πρώτη θεση! :)  Η μάρκα λέγεται Yabalian... Μετανιώνω που δεν πήρα 1-2 παραπάνω να υπάρχουν! Δεν μπορώ να περιγράψω τον ενθουσιασμό μου για αυτό το προιόν, ειλικρινά!! :) Οσο για τη mascara που βλέπετε έχω ένα θεματάκι με την ονομασία της... Με την πρώτη εικόνα θα πεις "NITRO"... Με μια πιο προσεκτική ματιά θα δεις οτι γραφει "NITRQ"... Anyway, είναι σε μαύρη απόχρωση και έχει αυτό το ιδιόμορφο βουρτσάκι που βλέπετε! Η βάση του είναι κλασσική και η μύτη είναι πιο παχιά! Τη δοκίμασα εννοείται και αυτή χτες και οφείλω να ομολογήσω οτι βάφει και τονίζει τις βλεφαρίδες, μόλις πέρασα μια δεύτερη στρώση το αποτέλεσμα έγινε πολύ πιο έντονο και απολύτως ικανοποιητικό!!!

Αυτό που έχω να πω γενικά και απο τις αγορές αλλά και απο τη γενικότερη γνώμη μου γι'αυτά τα προιόντα είναι οτι κάποιες φορές τα οικονομικά καλλυντικά δεν έχουν να ζηλέψουν απολύτως τίποτα απο τα υπόλοιπα επώνυμα και ακριβά της αγοράς! Ακόμα και αν μου έτρεχαν τα ευρώ απο τις τσέπες δεν θα είχα κανένα λόγο να απορρίψω αυτά τα προιόντα! Σίγουρα θα υπάρχουν και προιόντα που δεν είναι καλά, κανείς όμως δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι επώνυμα και ακριβά προιόντα μπορούν να ικανοποιήσουν τους πάντες! Δοκιμάστε τα κορίτσια, διαθέστε έστω 2-3 ευρώ να δοκιμάσετε κάποια απο αυτά! Στη χειρότερη θα χάσετε 2-3 ευρώ και στην καλύτερη θα έχετε γλυτώσει δεκάδες... ;) Mε τις χθεσινές μου αγορές γλύτωσα πολλά και βγήκα κερδισμένη! :)

17 σχόλια:

  1. ουοαου!!!!!πήγες τελικά;φαίνονται πολύ καλά πάντως!σκιές της glamorous έχ πάρει και εγώ πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πήγα και το καταευχαριστήθηκα! Δεν εχω ξαναχρησιμοποιήσει κάτι σήμερα γιατί δεν βγήκα απο το σπίτι αλλα έβαλα το eyeliner! Σκιές της Glamorous είχα ξαναπάρει πριν πολλά χρόνια και θυμάμαι οτι μ'άρεσαν! Και όσα πήρα χτες ήταν επίσης καλα!! Η χαρά μου δεν περιγράφεται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλές οι επιλογές σου!Το foundation της Glamorous το χρησιμοποιώ κι εγώ και αφήνει πολύ φυσικό αποτέλεσμα.Δεν έχω μείνει όμως ικανοποιημένη από τις σκιούλες της,έχω και εγώ 2 παλέτες οι οποίες δεν γράφουν και τόσο στο μάτι και όσο περνά ο καιρός χειροτερεύουν.Έχε το νου σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις έχει χρησιμοποιήσει και με primer? Πριν κάποιες ώρες βάφτηκα και σαν βάση σε όλο το μάτι έβαλα μια 100% γήινη απόχρωση από την αριστερή παλέτα της Glamorous παραπάνω και για την εξωτερική γωνία έβαλα μια σκούρη καφέ σκιά απο μια παλέτα της Glamorous και πάλι την οποία την είχα πάρει από το κατάστημα Funky Fish στο The Mall Athens πριν από σίγουρα 6-7 χρόνια... (Μου κάνει εντύπωση που το θυμάμαι ακόμα... :P) Θα έχω το νου μου μήπως πρόσφατα άλλαξαν κάτι στη σύνθεσή των σκιών... Πάντως και η παλιά ήταν πολύ καλή. Δεν έμεινα πολυ ώρα βαμμένη βέβαια για να μπορώ να κρίνω τη διάρκεια... Θα το δούμε και αυτό!!! :)

    ΥΓ: Σ'ευχαριστώ πολύ που έγινες μέλος στο Blog μου!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να σου πω,μόνο τα έντονα χρώματα τύπου πορτοκαλί και μπλε έγραφαν (κάπως) αλλά τα υπόλοιπα,ακόμα και τεράστια ποσότητα να έβαζα μαζι με primer,πάλι μετά από ένα σημείο θα έσβηναν!Μακάρι να χουν αλλάξει τη σύνθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραια ολα αυτα αλλα στα χανια δεν εχει ουτε baolishi, ουτε jullyrose, glamorous παλι μονο σε ενα σουπερ μαρκετ ( !!!) στο Ρεθυμνο βρηκα καποια πραγματα σε μικρη ποικιλια ομως..θα ψαξω καλυτεραμπας και βρω καποια απ αυτα γιατι τα ζηλεψα ομολογω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αστα να πάνε... Εδω σε ολόκληρη Αθήνα και θέλει πολύ τρέξιμο και υπομονή για να βρεις κάποιες συγκεκριμένες μάρκες! Ευτυχως αυτό το κατάστημα έχει πολλές μάρκες μαζεμένες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. koritsia diavasa kati gia ta baolishi kragion se selida tou upourgeiou tis kyprou oti aposurthikan apo ekei kai stin voulgaria epeidi periexoun megali posotita kadmiou kai moluvdou pou einai karkinogona.kalutera na ta petaxete.tzampa edwsa kai egw lefta na ta parw..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας ετοιμάσω αναλυτικό post αύριο για την παραπάνω ενημέρωση...!!!

      Διαγραφή
  9. Το Σαββατο ειναι ολη μερα ανοιχτα γτ θελω να παω κατα τις5:30 να παρω ενα κραγιον. Και πρεπει να τ παρω οπως και διποτε σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι ανοιχτά μέχρι τις 8-9 αν δεν κάνω λάθος... :)

      Διαγραφή
  10. kalispera thelo na rotiso kati an gnorizete...gia na min pigaino adika gt den einai kai konta moy to titan...exei proionta annie???kai sigkekrimena lip gloss mat???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω να πάω αρκετούς μήνες, δεν γνωρίζω δυστυχώς!!

      Διαγραφή